Nee heb nog geen test gedaan. Er is me aangeraden om dat de doen na de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, dus wacht nog eventjes geduldig af…
Groetjes Sabrina
Nee heb nog geen test gedaan. Er is me aangeraden om dat de doen na de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, dus wacht nog eventjes geduldig af…
Groetjes Sabrina
al is het wel vreemd dat je twee weken na je menstruatie weer bloed verliest.
Ben je pas gestopt met de pil of zijn er andere wijzigingen in je leven ?
Ik zit eens met je mee te denken.
Ja ik vond het ook vreemd, ben nu ong. 1 maand geleden gestopt met de pil en voor de rest zijn er gelukkig geen andere wijzigingen en het is ook de eerste keer dat ik zoiets meemaak…
kan dan zijn doordat je pas gestopt ben met de pil.Dan kan je lichaam raar reageren hoor
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Ik ben niet zo bekent met de pil maar ik heb wel een paar keer gelezen dat als je stopt met de pil je menstruatie onregelmatig kan komen. Wellicht dat je daarover iets op kan zoeken op internet. Ben je met de pil gestopt omdat je een kinderwens hebt ? Leuk, blijf je zo af en toe hier vertellen hoe het gaat ?
Groetjes van Miranda
Kan inderdaad. Ik was na mijn pil wel normaal en regelmatig (voor de korte tijd dat het duurde) Maar zeker als je de pil lang slikt dan moet je lichaam weer op gang komen zeg maar. Het is door de pil in een ‘keurslijf’ geduwd en het moet zijn eigen weg weer vinden. Heel verwarrend soms, maar puur natuur.
Groetjes,
Michèle
Is wel fijn als je dat weet, anders wordt je zo onzeker.
Dit kan dus misschien nog een paar keer voorkomen denk ik.
Ja dat zou zeker kunnen. Mocht je dan toch zwanger zijn, dan maken ze een termijnecho als je niet zeker weet hoe het nou zit met je menstruatie. Ik was zo regelmatig dat ik tot de 12 weken moest wachten.
Groetjes,
Michèle
Ik ben gestopt met de pil omdat we inderdaad een kinderwens hebben, maar het kan ook zijn dat het onregelmatig is omdat ik er nog niet zo lang geleden mee ben gestopt.
Ik hou jullie zeker op de hoogte
Ik heb een tijdje monnikspeper geslikt. Kun je halen bij de tuinen. Het is een natuurlijk middel dat je bij de tuinen kunt krijgen van Vitotaal. Het zorgt ervoor dat de menstruatie weer normaal gaat verlopen en kan de vruchtbaarheid verhogen.
Groetjes,
Michèle
Dat klinkt wel interressant die monnikspeper, zolang het geen negatieve bijwerkingen heeft. Vind het wel spannend allemaal hoor zo
Neer hoor. Je mag het geloof ik slikken tot de derde maand van je zwangerschap maar toen was ik al gestopt. En ik weet niet of het daardoor kwam, maar ik was met 2 maanden zwanger. Maar behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Groetjes,
Michèle