Zwanger of niet?

Ik ben een meisje van 15 jaar,
Ik denk dat ik zwanger ben maar weet het niet zeker, wil best een test halen, ben al eerder zwanger geweest ook perongeluk. allebei de keren condoom gescheurd, en toen heb ik een miskraam gehad, jammer genoeg,
ik heb er toch een tijdje over gedaan om het te verwerken, maar ik heb bijna alle symptomen:
Bruinige afscheiding
Opgezette buik.
Vaak plassen.
Elke ochtend misselijk,
ben wel gewoon ongesteld. maar ik weet dat mijn moeder de eerst 3 maanden van haar zwangerschap ook ongesteld was, ( toen ze mij kreeg).
Maar toen ik voor het eerst zwanger was deed ik 2 testen de eerst was negatief en de andere positief,
Dus en daarna is het niet goed gegaan,
Kan iemand mij wat vertellen of iemand die het zelfde heeft.
enz.

xxxx (L)

Anoniempje !

Ik denk dat je het beste gewoon een test kan halen om erachter te komen.
Wij kunnen je daar echt geen antwoord op geven.

Veel succes,

Miranda

ja, dat had ik de eerste keer ook gedaan, 2 keer zelfs, maar ik vind die testen maar raar om he zo te zeggen, omdat die de eerste keer negatief uitsloeg toen.

Maar Miranda had jij dit ook in het begin van je zwangerschap ??
xxx

Anoniempje !

Ik heb twee kinderen en het klinkt gek maar ik wist allebei de keren zo goed als zeker dat ik zwanger was, ik kan niet uitleggen waarom. Omdat ik dit heel snel bevestigd wilde zien was ik te vroeg met testen en gaf de test inderdaad aan dat ik niet zwanger was, terwijl ik dat wel degelijk was.

Je moet echt overtijd zijn eer je een streep te zien krijgt.

En wat jij hebt, gewoon doormenstrueren en toch denken zwanger te zijn, nee, dat heb ik nooit gehad. Ik wist ook niet dat dat kon. Maar goed, als jij zegt dat je moeder dat indertyd heeft meegemaakt kan ik me goed voorstellen dat je je van alles af gaat vragen.

Alleen een test kan uitsluitsel geven.
Die zou ik nogmaals uitvoeren over een week indien je dan nog tweifels hebt.

Groetjes van Miranda

beste anoniempje

of naar de dokter gaan en een bloedtest laten doen dan weet je het zeker.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Asje, pak jij even een digitale zwangerschapstest uit de voorraadkast voor Robin?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 22 Aug 2008 21:12:20

Maar goed dat er een voorraadkast is want dit soort vragen blijven maar voorbijkomen.

Ja, Asje bestelt die tests altijd heel erg op tijd bij gezien de snelheid waarmee de kast leegraakt elke keer.

Groetekes, Sje

Dan ga ik het voortaan maar aan Asje over laten want de gekste mogelijkheden komen erin voor waarvan ik soms niet meer weet wat ik ervan denken moet.

Had ik daar maar voor geleerd, er is een hoop werk in blijkt wel en het had een stuk beter uitbetaald dan de baan die ik nu heb

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 22 Aug 2008 22:07:54

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 22 Aug 2008 22:09:07

Digitale zwangerschapstesten zijn echt een gat in de markt. Als Asje en ik extra personeel nodig hebben, geven we je een seintje Miranda! Dan ben jij de eerste die op sollicitatiegesprek mag komen! Digitaal sollicitatiegesprek dan wel he?! Wij doen alles digitaal!

Groetekes, Sje

hmmm, dat is mooi, laat maar weten wanneer jullie extra personeel nodig hebben ja want ik ben nu toch wel heel benieuwt hoe dat in zijn werk gaat zo’n digitale zwangerschapstest. hihi

ik meld me ook alvast aan bij sje en asje
he jongens krijg ik dan ook betaald ?

veronique daniels

Helaas ben ik weer net door de digitesten heen. Komende week zullen er nieuwe komen. Tja die dingen vliegen werkelijk van onze schermen dus binnen no time zijn ze op. Een gat in de markt dus inderdaad zoals Sje al zei. Ik vermoed daarom dat het niet lang meer zal duren voordat Sje en ik al dat werk niet meer alleen aankunnen, dus let op want binnenkort volgen dus, naar alle waarschijnlijkheid, digitale sollicitatiegesprekken.

Maar dus even voor Anoniempje
Sorry onze geweldige digitale tests zijn dus op en zonder dat kan ik je via het net ook niet vertellen of je wel of niet zwanger bent.
15 jaar, 2x condoom gescheurd ? uhuh zal wel, ik zou na die eerste keer een ander merk gekocht hebben of eens geleerd hebben hoe je die dingen gebruikt. Dusssssum wat mij betreft hebben we hier weer een broodje aap verhaal.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 23 Aug 2008 13:19:05

Oh wat vervelend dat de digitests op zijn. Tja, het is ook zo snel gegaan in de vakantie. Gelukkig zit maandag iedereen weer op school en dan zal het wel wat langzamer gaan met de voorraad.

Asje, zorg je dat je wel genoeg voorraad hebt tegen de tijd dat het herfstvakantie wordt? Dan zal er wel weer een run op die dingen komen. Tenzij het lekker weer is, dan liggen alle tieners lekker aan het zwembad. Maar ja, van zwemwater kun je ook hartstikke zwanger worden natuurlijk.

We zijn nog maar net met ons handeltje in digitests begonnen dus in zo’n eerste jaar is het moeilijk te bepalen wanneer de pieken en dalen te verwachten zijn.

Miranda, wat mij betreft kun je meteen bij Asje-Esje-Digitest International B.V. aan de slag. Kun jij een overzicht maken van de pieken en dalen die we tot nu toe in 2008 gehad hebben? Dank vast!

Groetekes, Sje

Ja maar ho eens eventjes, wat schuift het ?

Kunnen we misschien alsnog een groter huisje kopen ? hahaha

Het schuift helaas niks. Asje-Esje-digitests International B.V. draait puur op vrijwilligers. Je kunt wel altijd gratis een digitale zwangerschapstest door ons laten doen. En we kunnen digitaal ook kijken of dat rode puntje op je neus een puistje gaat worden en we kunnen ook digitaal kijken of dat ene beest wat je in je keuken gevonden hebt wel of niet een spin is.

Groetekes, Sje

ik wil ook wel graag een solicitatie doen, bloemendetailhandel verdient ook niet zo veel

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Kun jij dan niet de afdeling Digitale Bruidsboeketten gaan leiden?

Groetekes, Sje

ja is ook goed , dus iedereen kan zich nu digitaal aanmelden voor een bruidsboeket.

Liefs en dikke kus brenda en charissa