Zwanger of niet?

Nou dat niet alleen, ze krijgen ook een digitaal boeket! Kijk, als digitale zwangerschapstests mogelijk zijn dan moeten digitale boeketten ook mogelijk zijn lijkt me!

Groetekes, Sje

ja dat moet wel lukken denk ik, daar ga ik maar eens flink op oefenen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Zoeken we alleen nog iemand die digitaal kraamverzorgster kan zijn en dan hebben we de afdelingen wel zo’n beetje bemand lijkt me. Leyla is dat dan wat voor jou? Digitaal kramen bij kersverse gezinnen? Moet te doen zijn met een beetje creativiteit.

Groetekes, Sje

nahhhhhhhhh meld me wel aan als digi kraamhulp,

maandag,woensdag en vrijdag van 10 tot half 12 heb ik spreekuur

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ik hou het niet droog hier hahahahah

hahaha lol
Ik dacht dat ik onzin uit kon kramen maar jullie overtreffen mij ruimschoots.

whahaha ik heb vandaag nog niet zo gelachen. Zo een lol wat jullie uitkramen is leuker dan tv. Jullie moeten van al deze digitale bedrijfstakken een digitale reclame maken. Goed voor de verkoopcijfers! Nog meer pr kan geen kwaad. groetjes chantal

Chantal

quote:
ik hou het niet droog hier hahahahah

ziet het me beeldscherm is helemaal nat

hahaha

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hahaha, ik lig hier ook helemaal dubbel, en me mannetje kon er ook wel erg om lachen toen ik zei dat ik digi bruidsboeketten ging maken.

Zou het ook leuk zijn om er een digitale kapsalon bij te beginnen? Dat maakt het plaatje nog completer. Kan me voorstellen als je uit het kraambed komt dat je wel toe bent aan een leuke digitale knipbeurt!

Iemand die digitaal kan knippen?

Groetekes, Sje

hahahahahhaha, ja of als ze gaan trouwen hun haar mooi laten maken hahaha. kom echt niet meer bij gewoon.

Straks krijgen we nog extra aanvragen voor digitale zwangerschapstesten van jonge meiden die denken dat dat ze digitaal zwanger zijn geraakt.

Tja, ook digitale condooms kunnen scheuren dus zelfs digitaal zwanger worden is mogelijk! Maar laten we hopen dat digitale abortus nooit uitgevonden wordt!

Groetekes, Sje

nee, idd dat zou wel weer te erg worden he

bedenk me ineens dat een digitale oppasmoeder ook wel erg handig kan zijn, wat denken jullie en wie meld zich aan.

Dat is een MEGA IDEE !!!

Wie wilt ons even ontlasten van die twee herriemakertjes ?

en die van mij

Ho ho, ons BV-tje gaat nu wel ineens heel hard aan de groei. Heb de ene sollicitatieronde nog niet gehad en kan al weer met een hele berg nieuwe beginnen en dat terwijl ik morgen eerst de kast weer moet gaan vullen met alle digi testjes. Hmmmmzzzz misschien moet ik daar dan ook maar even een digimannetje voor aannemen, dan kan ik even tijd besteden aan de digi-sollicitaties en het lijkt me verstandig dat ik eens een goede gebruiksaanwijzing voor die digicondooms ga geven. Want volgens mij worden die door digitandjes open gemaakt waardoor ze ineens scheuren of zo en zo vreselijk veel 15 en 16 jarigen ineens zwanger worden.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja dat is wel een goede asje, ik zou maar eens een nieuwe gebruiksaanwijzing gaan maken. misschien heb je het dan wat rustiger.