Ik moet dit even kwijt en ik weet dat ik nu misschien een aantal moeders verontwaardigd op me dak krijg. Ik was gister even bij de Etos. Deze mamma had met haar domme hoofd Nutrilon 2 in plaats van 1 gehaald en Morgan mag dat nog niet hebben. En gezien ik toch nog een 10% kortingsbon had liggen dan maar meteen wat badolie en zo meenemen.
Krijg ik bij de kassa met de cassiere een discussie dat de korting niet voor de voeding is. Dat weet ik zeg ik, maar wel voor de babyolie en zo. Ik kreeg nog net niet de mededeling dat ik maar bv moest gaan geven. Ik zei dat het eigenlijk niet eerlijk was dat je alleen promoacties en zo krijgt voor opvolgmelk alleen maar omdat bv MOET van de overheid. Nou ja daar kreeg ik natuurlijk aanval en bijval van andere moeders.
Nu is het zo dat ik het ook niet kan geven. Door een operatie op mijn 19e zit het er niet meer in en naast mij zijn er nog meer vrouwen die het niet kunnen. Maar waarom moeten we hier dan voor ‘gestraft’ worden door altijd overal met de nek aangekeken te worden en niet mee te mogen doen met kortingen en acties??? Niet dat ik het mijn kleintje niet waard vind, maar alles is al duur genoeg. Ik zou ook wel eens 3 halen 2 betalen willen voor de kleine haar eten en niet alleen de luiers zeg maar. Maar goed we zijn bijna op de helft en dan mag ik ook meedoen, maar tot die tijd zal het soms heel wat slikken bij de kassa worden en dan niet voor de prijs, maar voor de woorden die ik in moet slikken als ik weer een verwijt krijg.
Ik moest het even kwijt.
Groetjes,
Michèle