Zuigelingenwet

Bij Jumbo en Super de Boer is nutrilon zuigelingenvoeding goedkoper als bij de etos en kruidvat. En 1 is net zo duur als 2 of anders om.
De regels zijn volgens mij ook niet alleen omdat BV is beter als FV… Maar omdat zo kunnen winkels niet mensen in lokken met aanbiedingen. Nederlanders zijn bekent als mensen de voor een koopje gaat zoeken ook al moet je dan 5km verder rijden. Ik doe dat zelf ook. Maar als je zeg maar naar een winkel gaan voor FV je ziet Nutrilon voor 10,95 per doos en dan nast is er een plaatje “alleen deze week Friso 50% korting” dan denk je hmm wel de eene is veel goedkoper als de andere de ga ik nu dan kopen, en omdat de CB en HA zeggen weinig over Fv weten best veel vooral jonge moeders niet dat je mag je kindjes voeding niet zo maar veranderen. Daar krijg je echt veel probleemen van en dan denk je dat et door de eene voeding komt ben je boes ga je actie voeren en niets goed komt van et. Dus ik denk dat de regering heeft deze regelingen om et in een beetje raar manier veiliger te maken voor de babies.

Groetjes Malorie
P.S. Mij nederlands is niet helemaal perfect en ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel. Oh en de comment over Nederlands zoeken voor koopjes geld ook voor mij. Ook all was ik in Canada geboren ik ben een Nederlander.

Morgan heeft Nutrilon AR, volgens mij is dat niet goedkoper. Maar goed we halen het bij de etos of kruitvat. Als ik straks op 2 zit is het alleen nog maar etos want dan krijg ik tenminste wel babyzegels erbij. Schiet dat ook weer lekker op

Enne ik denk dat iedereen dat doet hoor koopjes jagen. En je Nederlands is prima te begrijpen. Geen enkel probleem. Maar ben je hier geboren? Of daar?? En ben je wel nederlands of van nederlandse komaf?? Of hier heen gekomen voor iets of iemand??

Ik ben niet nieuwsschierig hoor, wil alleen alles weten

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Beetje of topic maar…

Ik was in Canada geboren, mij moeder is Nederlands dus ik kreeg gelijk de Nederlandse nationalitiet. Tot mij 15de had ik ook alleen maar een NL paspoort.
Mij moeder kwam terug naar nederland in 2001 met mij broers en ik bleef in Canada met mij vader. Ik aug 2005 mij moeder vertelde mij dat zij heel erg ziek was dus ik was binnen 1 maand hier. In Canada wou ik heel graag een kindje en was dus bezig met mij ex maar toen mij moeder dat aan mij verteld heb ik eigenlijk helemaal niet meer gedacht aan zwanger worden. 10 sept 2205 hier de eerste paar dagen was ik een beetje misselijk eerst dacht et was gewoon van de vlucht en de klimaat, maar 14 sept mij moeder heeft een zwangerschaps test gehaald en yep ik was zwanger. Zo ik was zwanger in een vreemde land, gelukkig ging et wat beter met mij moeder. 2 weken later zat ik al op inburgerings cursus maar omdat ik best veel probleemen had in et begin van mijn eerste zwangerschap ik heb alleen 2 maanden daar gebleven en 3 weken van de tijd lag ik in et ziekenhuis. Maar alles kwam goed en Madison was geboren 18-mei-2006.
De rest zet ik een keertje in mijn voorsteltopic of zo

Groetjes Malorie

Duidelijk verhaal voor mij hoor. Ik ken het wel van mijn nichtjes. Die zijn beide in Barbados geboren, ze zijn nu beide daar. Eentje wilde niet meer terug toen mijn tante terug kwam en de andere moest mee omdat ze te jong was om daar te blijven. Zij is 2 jaar geleden toch terug gegaan en een maand voor mij ook van een meisje bevallen.

Enne welkom bij de club

Groetjes,

Michèle

Ik wou eigenlijk heel graag hier komen. Maar mij vader heeft nee gezegd. En in de omgangsregeling tussen mij ouders mocht ik alleen buiten Canada met toestemming van beide ouders. Was best stom eigenlijk want ik was toen 14 jaar. Ik denk dat et wel veel beter was als ik hier kwam toen mij moeder kwam dan had ik de taal veel sneller opgepikt. Maar ja dan was ik ook niet zwanger gewoorden van Madison.

Gr
Mal

Ik ben geen zwever of zo, maar ik geloof wel dat alles een reden heeft. Enne jou nederlands is al heel goed hoor, beter dan van sommige andere mensen die hier wonen en het hebben moeten leren.

Groetjes,

Michèle

Ontopic: ik heb een paar weken bv gegeven, daarna ben ik om verschillende redenen gestopt en ik heb niet het gevoel dat ik me daarvoor moet verantwoorden, al helemaal niet in de rij bij de kassa waar de mensen mij niet kennen! Ook geen verwijtende blikken gehad ofzo.
Ik vind het ook jammer dat de nr1 voeding nooit in de aanbieding is maarja wat doe je eraan he.
Moeite met voeding uitzoeken heb ik niet gehad, gewoon op mijn gevoel afgaan en lezen wat er op de pakken staat. En een beetje overleg met het buro ivm een klein spugertje hier
Succes ermee!
Groetjes Rammetje

Oh ik heb inmiddels ook de juiste voeding. Ook hier een spuugprobleem, maar alles onder controle nu. En helaas heb ik het wel mee moeten maken, maar ja nog drie maanden en dan zijn we daar van af. We zijn op de helft

Groetjes,

Michèle