Bij Jumbo en Super de Boer is nutrilon zuigelingenvoeding goedkoper als bij de etos en kruidvat. En 1 is net zo duur als 2 of anders om.
De regels zijn volgens mij ook niet alleen omdat BV is beter als FV… Maar omdat zo kunnen winkels niet mensen in lokken met aanbiedingen. Nederlanders zijn bekent als mensen de voor een koopje gaat zoeken ook al moet je dan 5km verder rijden. Ik doe dat zelf ook. Maar als je zeg maar naar een winkel gaan voor FV je ziet Nutrilon voor 10,95 per doos en dan nast is er een plaatje “alleen deze week Friso 50% korting” dan denk je hmm wel de eene is veel goedkoper als de andere de ga ik nu dan kopen, en omdat de CB en HA zeggen weinig over Fv weten best veel vooral jonge moeders niet dat je mag je kindjes voeding niet zo maar veranderen. Daar krijg je echt veel probleemen van en dan denk je dat et door de eene voeding komt ben je boes ga je actie voeren en niets goed komt van et. Dus ik denk dat de regering heeft deze regelingen om et in een beetje raar manier veiliger te maken voor de babies.
Groetjes Malorie
P.S. Mij nederlands is niet helemaal perfect en ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel. Oh en de comment over Nederlands zoeken voor koopjes geld ook voor mij. Ook all was ik in Canada geboren ik ben een Nederlander.