hier hetzelfde als bij mama van 2 kids. Vanmorgen even een goede hoosbui, veel regen in een paar minuten en dus ook onweer en sinds dien droog en zon!!!
liefs woezel
hier hetzelfde als bij mama van 2 kids. Vanmorgen even een goede hoosbui, veel regen in een paar minuten en dus ook onweer en sinds dien droog en zon!!!
liefs woezel
nah toen straks was het dus donker en bewolkt, net scheen de zon vol-op weer, en nu… is er wat sluierbewolking en wordt het weer iets donkerder… hmzz
ja ik vraag het me af hoor, olf het wel zo te keer gaat alws er gezegd wordt. De bbq bij mijn ouders is om het weer afgezegd, en sta dus nu in de keuken boven de hete pannen, maar als ik zo naar buiten kijk, had de bbq makkelijk door kunnen gaan!!!
Heb even een flink baal moment
liefs woezel
ja ik snap dat je gruwelijk baalt! ook hier schijnt de zon nu weer volop maar KNMi heeft het bericht weer aangepast en is toch alsnog code oranje niet opgeheven. ik zie op buienradar ook niet iets speciaals aankomen… maarja ik zag OOK dat er een grijs plekje overkwam zeg maar… en dat INEENS rood met zwart werd. dus dat betekend dat het ineens kan komen.
Het gekke was, na die regenbui met onweer was het ineens bloedjewarm. Vooral drukkend benauwd eigenlijk, volgens mij een enorme luchtvochtigheid ook. En daarvóór was het dus heel normaal, helemaal niet te warm ofzo.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Nou de bbq had dus wel door kunnen gaan, heeft rond 1900 iets in de verte gerommeld, en heel iets geregend, maar dat was het wel. Wat nou noodweer…we zullen de KNMI nog eens serieus nemen zeg!!
liefs woezel
hier geen onweer ook geen gerommel gehad, om ca 1700 uur nog een buitje
en dat was het,
idd soms klopt er niks van wat ze voorspellen.
@Woezel: flink balen dus! jeetje.
@mamavan2kids: waar woon jij als ik vragen mag? (provincie benoemen is ook goed haha)
Hier ook totaal niks gehad. het werd even heel donker maar het waaide binnen een paar minuten over en daarna was het weer niet te harden van de hitte. nu voel ik wel de koele lucht heerlijk… maarja code oranje kan de pot op dus
Van de voorspellingen klopt idd soms ook helemaal niks. Begrijp best dat ze het niet altijd goed kunnen hebben. Maar dit weekend zaten ze er wel erg naast. Zelfs toen ik zaterdagmiddag om 16.00 uur op buienradar keek zou het de rest van de dag en avond droogblijven. Zitten we rond 18.00 uur in de tuin te eten en komt er ineens een ontzettende hoosbui.
Zo ook gisteren. De voorspellingen waren dat het vanaf 15.00 uur ontzettend ging regenen. We zouden bij mijn ouders gaan barbequen, dus ik zei al tegen mijn moeder. Wacht maar even met vlees in slaan, want de supermarkt is zondag ook nog open. Nou gisterenmiddag dachten we iedere keer het kan niet doorgaan. Telkens buienradar in de gaten gehouden en die gaf regen aan. Toen het om 15.00 uur nog stralend weer was stond er dat het om half 5 ging regenen. Uiteindelijk schoven die buien steeds verder op en heeft het helemaal niet meer geregent. Om half 6 hebben we de gok maar genomen en zijn we nog snel boodschappen gaan doen en hebben we heerlijjk tot half9 buiten gezeten.
Groetjes,
Sandra
Nou moet je voor de grap is op KNMI kijken,
er is nu code geel voor morgen uitgegeven. Oranje is veel heftiger.
maar moet je dan maar is naar de buienradar op KNMI kijken, NU komt er echt wat aan! dat zie je overduidelijk en dat met code Geel! Met code oranje gisteren (gister toch?) zag je eigenlijk ook bijna niets op de buienradar. vind het vreemd!
@Sandra: inderdaad klopt geen snars van, hier hadden we 'S ochtends flinke onweer even en flinke regen, dat WAS niet eens voorspeld.
het klapt eruit hier meiden…goeiendag tis pikdonker, ziet geen steek niet op straat niet in huis niks. flinke wateroverlast al de grasvelden staan onder water… het waait zo hard en het regent zo hard dat je dus niks kan zien echt niks…woow, heavy!!!
Heftig! Hier is het bewolkt, maar rustig en af en toe zonnig.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Nou pfff! Hier was het vanochtend ook even heftig… Hele ochtend onweer gehad
Maar, nu lijkt het wat lichter te worden
mijn gsm is nu buiten werking en internet en telefonie doet ook vaag. af en toe lukt het in te loggen maar niet altijd. pff, balkon is hier bijna overstroomd zoveel water staat er. moet niet langer duren. best eng!
momenteel hier ook noodweer, begon rond 12.15 uur pikdonker te worden
gevolg veel regen en het dondert nu ook aardig!!
Hier is het alweer lichter geworden.
Helaas wel door de bui, met onweer en harde regen, Seth op moeten halen!
Echt een feest om te lopen daarin
Liefs, Anne
hier was het om 12 uur wat minder dus gingen we snel boodschappen doen na de lunch, nu wordt het WEER donker, en knmi en weeronline voorspelt vvanaf 14:00 code geel (van oranje naar geel) dus dat is wel minder maar de buien komen wel richting ons zeg maar… pittig dagje dus.
@Anne: oohwww zo herkenbaar ja! ik had dat een paar mnd terug toen het op een dinsdag zooo gigantisch hard regende. ik liep niet maar fietste met rico ruim 15 a 20 minuten rond in dat schijtweer… had het ijskoud eenmaal thuis. hadden beide geen jasje ofzo aan
Hier ook rond 1215/1230 Noodweer, lucht heel erg donker en groen achtig en onweer wat recht boven ons zat, binne 1 sec. na de flits al een kanl. Brr… was bij iemand op bezoek en zou eigenlijk weg gaan, ben toch maar efkes gebleven ook al was het maar 1,5 straat verder op!! Het is nu wat beter, het rommelt wel, maar de lucht is weer lichter!
liefs woezel
Hier schijnt nu de zon, mega benauwd…ben benieuwd wat er nog komt!
Sterkte aan iedereen die er nu middenin zit!
Groetjes van Sascha en Senne