Zuidoost brabant extreem weer volgens KNMI

En wij zitten gezellig op het balkon te kijken, haha Rico vind het prachtig, het wordt zometeen te gek volgens mij dus we gaan zo weer naar binnen toe… Er reden net al brandweer en ambulances door de straat. tis best heavy hier in helliemond, nu begint het ook flink te waaien dus dat beloofd wat. zag net op KNMI dat het hier tot 23:00 zo door kan gaan. cool!

Gewijzigd door - MamavanRico op 18 Aug 2011 18:08:54

Wij hebben ook even botsende wolken gehad in zeeland maar inmiddels is het hier weer licht. Was niet zo’n grote bui gelukkig.

Veel kijk plezier! Gr Esther

ohneee hier is het niet licht het was hier eerst donkergrijs toen groenachtig (nu nog wel) en echt zo’n ongurige lucht en het dondert en bliksemt nog volop

Hier in Tilburg hebben we om de minuut ongeveer een donder maar ik zie geen bliksem.

Gr, Danielle

@Danielle: hier nog steeds, we hebben nu al 4 echte lichtbollen gezien met bliksem schichten eromheen helemaal paars was die bol met zo’n blauw achtige omlijning supermooi! echt gaaf, Rico staat nog steeds voor het raam haha en dat was vanaf het moment dat we naar binnen gingen wat ik schreef omdat het te heavy werd.

Wah, echt Inge? Wonen jullie op een flat dat je die lichtbollen zo goed kunt zien?

Hahaha die Rico. Gelukkig is hij er niet bang van!

haha jep wij wonen op een flat. het is supervet!

enne nee rico is er niet bang van, hij is er volledig van overtuigd dat zijn opa (mijn overleden schoonvader) met Cars daar aan het racen is, en dat dat die bliksem veroorzaakt (Bliksem Mcqueen he) en de donder is nu niet meer een boze wolk maar het gas geven van auto’s. oh en hij meent ook dat opa wint, en hij roept constant: KETJOUW!!! (dat zegt Bliksem van Cars altijd om mensen te imponeren. of de vrouwtjes hahaha)

Prachtig

Hebben we ikkebenners uit Limburg?

Net op SBS6 gehoord en das nie best!

Leg maar vast zandzakken voor de deur!

Gr, danielle

Hier regent het ook behoorlijk. Onweer valt vooralsnog wel mee. Wel jammer want vandaag begint bij ons de kermis en de optocht is al niet doorgegaan…

Groetjes Natasja

@Esther: wel he! haha!

@Danielle: wat dan?? ik heb het gemist geloof ik…

@Natasja: oohw jee dat is balen! wat jammer zeg, maar verplaatsen ze het dan eventueel niet naar morgen ofzo??

Piet paulusma zei: in heel het land merken we wat van het weer maar Limburg en oost brabant zullen het meest overlast hebben.

Limburg gaat onweer en veel regen tegemoet waardoor er wateroverlast dreigt in straten en nog wat meer weet het nie meer precies…dat zei hij!

Dus…zandzakken voor de deur

Gr, Danielle

@ MamavanRico: Jawel, zaterdagmorgen is er ook optocht. Is hier altijd donderdags en zaterdags. Maar goed, als het dan weer slecht weer is gaat het ook niet door.

Groetjes Natasja

@Danielle: tja in een flat… heb er bar weinig “last” Van maar het is dus nog steeds flink aan het knallen en bliksemen, het is hier in de buurt al een paar keer ingeslagen volgens mij, wij zaten net op de bank en er kwam toch een knal hallelujah, we schoten alle 2 overeind hahaha, en manlief hier schrikt normaal eigenlijk nooit (heb het hem nog nooit zien doen iig) dus dat zegt wel wat maar ja wij kunnen geen wateroverlast krijgen op onze verdieping, ik ben nog niet onder op beganegrond geweest, maar het regent echt ook al uren flink. en KNAL, weer een gigantische knal. pff schrik me een hoedje haha!

@Natasja: ohwww dan hoop ik dat het zondag beter wordt, morgen zou het goed weer zijn maar zondag is hier in helliemond toch weer onweer voorspeld… hoop dus voor jullie dat het door kan gaan allemaal.

Wat grappig dat Rico het zo leuk vind en er niet bang voor is. Hihi helemaal leuk zijn fantasie over zijn opa. Ik moet het afkloppen, maar hier is het al de hele avond droog.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@Sandra: haha ja lief he! ach heerlijk die peuterfase. op de driften en het gecommandeer na dan

Wij hebben niet veel gehad nee! Gelukkig want Senne trekt zich er niets van aan maar mama is echt geen fan!
Zondag geven ze weer onweer af dus ik ben benieuwd. Meestal valt het in Zeeland wel mee…

Maar wat een drama in Belgie, bij Pukkelpop door het noodweer!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hebbenw el veel regen en wat onweer gehad. Bo was niet bang, tot dat wij op vakantie in de tent ook onweer hadden, recht boven ons, en mama het niet kon laten om tegen papa te zeggen dat ze het niet leuk /eng vond, in de gedachtengang dat Bo het niet zou horen. Wel dus!! Nu zegt hij dat hij bang is en het eng vind. Heb niet het idee dat het echte angst is, en dat hij er mee speelt, dus gisteren maar mooi flitsen gekeken, en leuke verhalen verzonnen bij het onweer. Zelf heb iik er echt een ansgt voor en ga ik echt niet naar buiten met onweer, zefs niet om naar de auto t elopen (heb een optrit)

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

@Wil: och gerum ja maar daar zou ik ook 7 kleuren van gaan … ahum
ik heb dat ooit gehad…ook op een camping (niet die 7 kleuren haha maar wat ik nu ga vertellen) dat wij rondom een groot meer stonden. het bleef dus rond circuleren en uiteindelijk sloeg hij in bij de caravan achter ons die praktisch tegen de onze aan stond… nou echt… ik dacht dat ik dood ging zo schrok ik. LOGISCH dat een kind bang wordt van geknal als je in een tent zit dat totaal niets geluidsisolerend heeft. pff arme ziel!

Kriebeldingetje: je bedoelt toch niet de kermis in Varsseveld??
Hopelijk hebben jullie morgen meer geluk, de voorspellingen zijn iig
goed!!
Veel plezier gewenst!

Ook hier gisteren veel regen gehad, 1 flinke knal, daarna alleen maar lichten…

houd hier ook niet zo van, zoals Woezel, ben ook heel erg bang voor onweer.
maar niet laten merken naar de kids toe he?