ik dacht dat ook ik bang was van onweer, maar het bleek aangezien ik het voor rico verborgen moest houden aardig mee te vallen, sterker nog ik werd er niet warm of koud van. terwijl als ik in mn uppie zit ik wel zoiets heb van ohwww…pfff… denk dat doordat ik met hem bezig was…met het fantasie wereldje dat cars daar aan het racen was (haha!) dat ik daarom niet zo bezig was daarmee. Mooi toch?!
Zuidoost brabant extreem weer volgens KNMI
quote:
Kriebeldingetje: je bedoelt toch niet de kermis in Varsseveld?? Hopelijk hebben jullie morgen meer geluk, de voorspellingen zijn iig goed!! Veel plezier gewenst!Ook hier gisteren veel regen gehad, 1 flinke knal, daarna alleen maar lichten…
houd hier ook niet zo van, zoals Woezel, ben ook heel erg bang voor onweer.
maar niet laten merken naar de kids toe he?
Kriebeldingetje is ook een leuke forumnaam, maar da’s niet de mijne
Maar het is idd de kermis in V’veld. Vooralsnog schijnt de zon hier nog en ze houden ook van goed weer, dus de optocht zal vanmorgen wel doorgaan.
En ik ben ook een schijterd als het om onweer gaat… Zeker als het hard knalt, moet ik m’n gezicht echt in de plooi houden voor de meisjes.
Groetjes Natasja
aaah jullie ook al zomerfeest? Wij hier ook, de SEN - feesten!! Straks lekker struinen op de rommelmakrt, bo laten schminken als die wil, even in de draaimolen, Gezellig!! En idd, de zon staat hoog aan de hemel!!
En ja, het is soms echt moeilijk om je gezicht in de plooi te houden met die angst, maar ik probeer het zoveel mogelijk te doen, want ik wil niet dat mijn angst er voor zorgt dat hij ook bang wordt, in hoeverre dat door de camping al niet gebeurt is!!
liefs woezel
@woezel: ja maar kijk dat is ook compleet wat anders, in een tent gaat het er toch veeeel harder aan toe, kijk hier kun je de tv desnoods nog wat harder zetten of de radio dat het niet zo beangstigend is, maar daar zit je maar te luisteren naar de onweer… totaal niks geeisoleerd is heftig voor zo’n mannetje en zelfs voor een volwassene (vind ik) is dat beangstigend.
Hoi Natasja,
dacht ik al wel de kermis in V’veld. Mijn zwager gaat er ook altijd heen,
en vrienden (een aantal komen nl. ook uit V/veld haha)
Grappig, op vakantie in de Belgische Ardennen , kwamen wij eenjongen tegen met een achterhoeks accent bleek dat ie net getrouwd was (week ervoor) met een meisje uit de flevopolder. hij kon aan ons horen dat we uit zijn buurt kwamen door ons accent natuurlijk .
Na een tijdje te praten, van ken je die en die ?? bleek dat we een aantal mensen wel kenden .
Altijd grappig!
hoop dat je een leuk weekend gehad hebt, vlg. mij vandaag afgelopen?
het zou hier eigenlijk vanmiddag gaan onweren (eind middag) maar vanochtend om half 8 begon het al donker te worden en om 8 uur begon het te rommelen. om half 9 flinke flitsen en een paar knallen en flinke regen. was niet voorspeld voor de ochtend. maargoed het went hier wel haha ik kan me alleen echt niet herinneren wanner het ooit s’ochtends tussen 8 en 9 al begon te onweren hoor. jullie?
Hier vanmorgen rond 930 een flinke hoosbui met onweer. Ging er behoorlijk vanaf, hopelijk de erest van de dag zonnig!!
liefs woezel
RIJSWIJK - Het KNMI heeft zondagochtend voor vier provincies een code oranje (waarschuwing voor extreem weer) afgegeven. Het gaat om Noord-Brabant, Limburg, Gelderland en Overijssel.
hier is het ook benuwd hoor, maar volgens mij is het voor gelderland overijssel zelfs code rood!! Tenmisnte, dat zag ik een half uur terug!! Wat dan wel weer raar is, aangezien op buienradar wij vandaag behoorlijk wat storm krijgen, maar mijn ouders, 5 minuten rijden verder op, daar zal het voor de rest droog en mooi weer blijven. Beetje vaag, geloof dus ook niets van buienradar!!
liefs woezel
http://alarm.noodweercentrale.nl/getwarning_nl.php?plz=7161&uwz=UWZ-NL&lang=nl
ok wij kunnen volgens de deskundigen tornado’s verwachten, das lekker dan, hopelijk ben ik voor die schade dan verzekerd!
liefs woezel
Ik las net ook wat over tornado waarschuwingen maar dat lijkt me toch een beetje overdreven?
Hier waait het nu flink (maar geen tornado hoor ) de zon schijnt intussen al niet meer…
Groetjes van Sascha en Senne
Hier is het heerlijk weer (friesland) Lekker warm. Ben nu even binnen want er moeten zo twee kids van bed af. Maar ik heb even heerlijk een tukkie in de zon gemaakt…in de EINDELIJK weer eens zon
Hopelijk trekken de buien snel weg en kunnen jullie ook genieten van het mooie weer.
@pjukje Las net ook dat het noordoosten van het land weinig tot geen last heeft van dit noodweer wat ze afgeven dus jullie kunnen nog even genieten!
Groetjes van Sascha en Senne
@pukje, oh maar hier is het ook mooi weer hoor, de ellende schijnt van af 1700 te gaan beginnen, paarse vlekken en al op de radar , ben benieuwd want ook ik lees steeds meer dat er in Gelderland tornado’s verwacht worden. Maar voorals nog staat de zon hoog en is het mega benauwd. ach ja, we zullen zien, maar zoals ik al zei, in geval van schade, hoop ik dat de verzekering het vergeod, maar dat zal wel aangezien dat toen met die mega hagelstenen een paar jaar terug ook vergoed werd door de verzekering.
liefs woezel
jeetje ook hier in helmond krijg ik net een sms alert over tornado waarshcuwingen ik ga manlief maar even bellen, die is op de fiets weg
quote:
@pjukje Las net ook dat het noordoosten van het land weinig tot geen last heeft van dit noodweer wat ze afgeven dus jullie kunnen nog even genieten!Groetjes van Sascha en Senne
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/WO88p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Hier de hele dag nog geen zon gehad en daarnet ineens een enorme hoosbui met behoorlijke onweersklappen. Huh? Snapte er niets van. Warm was het ook niet hier. Noodweer wil ik het niet noemen, maar het was ook niet zomaar een regenbuitje.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
hoi
hele dag ontzettend droog en vanmorgen een klein buitje gehad,
voor rest droog
wel vreselijk benauwd…
@Mriek: niet warm bij jullie?? hier was het zeker 30 graden, ik ging kapot in de zon, zat net in bikini op het balkon en rico in zn blote bibs. ingesmeerd en wel want het brande behoorlijk. nu is het dus ontzettend bewolkt.
overigens… vanochtend waren hier dus een paar klappen geweest en flinke regenval… was niet voorspeld. wat een raar weer ook!