Zoveel suiker in voeding

Morgan lepelt ook koffie inderdaad en ze heeft al een keer thee gedronken koud en wel. Mijn vriendin laat altijd een bodempje staan en dat heeft ze toen opgedronken

Groetjes,

Michèle

hahha ja rico houdt ook van koffie, hij wil altijd het lepeltje aflikken, alsof hij taart heeft gemaakt en het beslag wat aan de randjes zit af wil likken.
maar dat doen we maar niet

Even een algemene vraag:
ik las van jou michele dat morgan vanille/choco vla had gegeten.
eet ze dat vaak? chocolade vla bedoel ik?
en meerdere kindjes hier toevallig ook?
want Ik geef rico eigenlijk altijd vanille of framboos of blanke vla. van de rest moet hij overgeven.
chocolade vla had ik eigenlijk nog niet geprobeerd omdat ik dacht: chocolade… dadelijk wordt hij daar super druk van s’avonds en wil ie niet slapen.
is dit gegrond??

@Ramona het was het proberen waard, Madelon wilde dat ook altijd (der eigen vader drinkt niet) bij opa nou 1 keer een slok gegeven en ze heeft er nooit meer naar gekeken en als ze het zag was het bah Dus dat ook kunnen gebeuren.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan word er niet drukker vam hoor Inge. Ik denk als ik haar misschien pure chocoladestukjes geef wel, maar van chocovla wordt ze niet drukker dan normaal. Sterker nog ze sliep gister nog weer sneller dan eergister

Groetjes,

Michèle

Erik eet van alles met ons mee qua toetje en wordt niet drukker van het een of het ander. Ook niet van choco.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Jurian vind Yoghurt met appel flakes het lekkerst. Zonder suiker of andere zoetigheid… (vreemd kereltje )… Pudding moet Jurian niks van hebben.

oohh dat s fijn heeft rico vanaf vanavond meer variatie in zijn toetje

@Miniboy: rico houdt juist niet van yoghurt. hij moet er ook van overgeven, maar denk dat dat meer met het zuur te maken heeft wat daarin zit. is toch zuurder dan vla qua smaak…
maarre wat zijn appel flakes? ik ken alleen cornflakes

Hoe heet dat ook alweer … muesli appel!

muesli appel kellocks? of is dat iets van bambix?
want je hebt ook iets van appel knisper ofzoiets he maarja dat is complete pap

Het is van Cruesli. Gewoon voor grote mensen … maar dat is Jurian natuurlijk ook al

@Michelle,

Had idd handig geweest als hij het vies had gevonden. Niet dus. Gelukkig drinkt marco maar af en toe een keer een pilsje, op verjaardagen bedelt hij echt om bier.
Maar goed ik denk ook weleens als het urine zou zijn zou hij het nog willen want hij wil op het moment alles wat wij ook hebben.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers