Ik vind het ook echt belachelijk dat ze allemaal suiker stoppen in die producten, en helemaal als ze dan ook nog doen alsof het gezond is door erop te zetten dat er veel calcium in zit oid…
O, ja! Een banaan is geen dikmaker hoor! Is achterhaald.
Verder is het geheim gewoon gevarieerd eten, dus niet alleen maar fruit, maar ook niet alleen maar brood.
Seth krijgt hier eigenlijk echt bijna nooit grotemenseneten… Hij is heeft 2x een ijsje op, maar misschien 3x een chipje en verder nog nooit taart of andere grotemensenkoeken. Is tot nu toe ook nooit en probleem geweest! Dus ik hou het maar zo.
Verder vind hij fruit heel lekker, eigenlijk alle soorten! Hij eet zo een bakje aardbeien weg. Hij krijgt daarnaast gewoon 2x brood met pindakaas, appelstroop, vruchtencompote, worst, sardinepate oid. En meestal krijgt hij 1x per dag een koekje: ontbijtkoek, soepstengel, rijstwafel en af en toe rozijntjes of een nijntjekoekje. Hij drinkt eigenlijk alleen diksap, en heel af en toe water of thee.
En met avondeten eet hij gewoon met ons mee.
Nu heb ik wel eens opgeteld qua calorieën wat Seth eet, en hij krijgt eigenlijk te weinig binnen zelfs… Maar meer wil hij niet, dus vind ik het prima zo![]()
Liefs, Anne