Zou iemand mij kunnen helpen

nee niemand kan je helpen blijkbaar…

16 of ben je ondertussen 17 jaar oud?
Als je kan wippen kan je inderdaad ook schommelen en kan niemand je meer helpen behalve je er op te wijzen je gezonde verstand te gebruiken

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hoe zeggen ze dat ? Een ezel …
Voor het geval dat ik niet duidelijk was ( aangezien Sje de boeman lijkt ) ik geloof er geen snars van.
Fijne vakantie verder.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Eigenlijk zou je op zo’n topic niet eens moeten reageren maar het lokt gewoon een reactie uit Dat ik begon met lezen dacht ik wel moet hier nou zo op gereageerd worden…maar dat ik verder las en ook de andere topic dacht ik tja logisch zulke reacties…zit ook nog niet zo lang op ikkeben dus zal het wel leren welke topic wel of niet serieus is.

Ze weet volgens mij donders goed wat ze moet doen in zo’n situatie. En als je sex hebt weet je ook wat de consequenties kunnen zijn als je onvoorzichtig bent.

Groetjes Daniëlle

Lilypie First Birthday tickers

Als je wat langer op de site woont voel je op een gegeven moment vanzelf wel aan of een topic serieus kan zijn of niet. En tuurlijk zitten we er ook weleens naast, zie het voorbeeld van Shirley.

Maar het valt gewoon op dat dit soort topics heel vaak in vakanties of regenachtige weekenden opgestart wordt. In het verleden hebben zoveel verveel-oren het al verpest dat je steeds wantrouwiger wordt.

Ik denk dat tieners die onzeker zijn of ze zwanger kunnen zijn, beter af zijn op een site voor tienermoeders waar ze met lotgenoten kunnen overleggen. Als ze wel serieus zijn, zijn ze hier natuurlijk van harte welkom maar het valt niet altijd mee om de wel-serieuze tieners eruit te halen.

Groetekes, Sje

@Sje; waar vind ik dat voorbeeld van Shirley precies?
Hoe kun je speciale topics zoeken zeg maar als je voor jezelf iets wilt weten voordat er voor de zoveelste keer een nieuwe topic wordt geopend met dezelfde vraag?

Groetjes

Lilypie First Birthday tickers

Boven in beeld staat een zoekfunctie maar je kunt ook in Google het onderwerp waar je een topic over wilt vinden tikken en dan de naam Ikkeben. Dan kom je ook bij topics. Zo heb ik het vorige topic van Gabriella ook gevonden.

Shirley haar eerste topic waarin we het niet vertrouwden kan ik niet zo snel terugvinden. Ze had toen een andere gebruikersnaam: Eva. Zie hier haar nieuwe voorsteltopic toen ze eenmaal een poos op Ikkeben woonde:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=14667

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Oct 2011 17:52:58

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=11822
is het topic van Shirley destijds.

Jammer dat jij in het topic dat Sje noemde, begin dit jaar niks meer van je hebt laten horen trouwens… En jammer dat 2x zo’n topic nodig is na 1x schrik zou je toch moeten weten hoe voorzichtig je moet zijn.
Ik geloof niet dat je zwanger bent. Maar laat je nu wel wat horen als je meer weet? Ongeacht of dat positief of negatief is?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)