Opnieuw voorstellen

Hallo allemaal,

ik wil even zeggen dat ik geen Eva heet maar Shirley.
Ik had een schuilnaam omdat ik mijn zwanger schap nog geheim wilde houden op het begin. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Dus bij deze,

Ik ben Shirley 17 Jaar, Woon Samen met mijn vriend van 21 die ook de vader is van ons dochtertje Eliza van 3 maanden.
In oktober gaan wij verhuizen naar een woning met een tuin en een eigen slaapkamer voor ons meisje. want nu wonen wij boven een pand met 1 slaapkamer.

Liefs x

Gewijzigd door - Asje op 28 Jul 2009 12:22:59

Slim gedaan en netjes volgehouden.

Enne lekker hoor een eigen huisje en privacy Eliza verdient natuurlijk ook een eigen kamertje.

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk hebben we daar begrip voor. Nu alleen nog even omschakelen naar Shirley!

Groetekes, Sje

Natuurlijk begrijpen we dat.

Leuk dat je nu wel aangeeft hoe je heet. Lekker hoor dat jullie in oktober verhuizen en jullie dochter dan een eigen kamertje krijgt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Hoi Shirley, hahaha nu moet ik wel meer nadenken hoe je het schrijven moet dan bij Eva.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, Eva typte wel makkelijker!

Groetekes, Sje

@ Michèle, je tickers zijn te breed ! Ze mogen 400 pixels breed zijn, dan is het forum beter te lezen.

Ik wil ff zeggen dat ik het super vind dat je eerlijk bent tegen ons
echt zo zouden er meer moeten zijn
We hebben genoeg neppers gehad hier he
Nou Eva ehhh Shirley.
Welkom terug
Ow en verder alles goed met jou en het kleine prulleke 3 maanden alweer wat vliegt de tijd

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Da’s even wennen, maar komt vast helemaal goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

En weet je wat ik ook zo super vind? Dat je ons een tweede kans hebt gegeven nadat we je er in eerste instantie van verdachten dat je een nep-tienermoeder was die hier de boel op kwam jutten.

Toppie van je!

Groetekes, Sje

hoi shirrley, super fijn dat je een mooi en groter huisje krijgt, dat zal wel lekker zijn dat de kleine meid een eigen kamertje krijgt veel succes met verhuizen alvast.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Wat fyn dat jullie het begrijpen.

Ik kan ook niet wachten tot ons huisje klaar is!

Ik kan mijn gebruikersnaam niet meer veranderen toch?

Nu ik hier een tyd op het forum zit ben
Ik blij dat ik ben gebleven. Heb ik toch nog een soort van vriendinnen om mee te praten en ervaringen te delen!

Het gaat heel goed met ons, en wat gaat de tyd inderdaad snel, ik dacht dat dat wel mee zou vallen.

XXX-

Gewijzigd door - Asje op 28 Jul 2009 12:22:16

Als je je gebruikersnaam wilt veranderen, moet je me dat even laten weten( en welke naam je dan wilt). Dan kijk ik even wat ik eraan kan doen.

knap volgehouden hoor!
shirly! moet wel ff denken hoe ik het moet typen nu hahaha
fijn dat het goed met jullie gaat!

en natuurlijk begrijpen we je!

groetjes gytha

ja knap he, hihi!
maar ik vond toch dat jullie het nu wel mochten weten

@ Asje: ik zag dat je mijn vorige bericht had aangepast? had ik iets verkeerd geschreven?
En als het zou lukken zou ik graag als nieuwe gebruikersnaam : x-shirley-x willen.
ik zie het vanzelf wel of het lukt. houd ik dan wel mijn gewone wachtwoord?

XXX-

wachtwoord kan jezelf aanpassen bij je profiel. (tja meng mij even tussen de basen van het ikkeben forum …)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

En ja ook ik ben het weer eens eens met Sje
Jij hebt ons een tweede kans gegeven
Gelukkig maar voor ons he
Meid veel plezier
En Asje helpt jou met je naam hoor Asje is goed daar in kwijl kwijl hahah

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik had het aangepast omdat je banner te breed was met de foto ervoor, ik heb de foto er dus boven gezet.
Je gebruikersnaam heb ik ook aangepast, je kunt wel je gewone wachtwoord gebruiken.

Asje waren de mijne of die van Shirley te breed?? ik heb namelijk nog nooit klachten gehad…

Groetjes,

Michèle

Ze lijken nu niet te breed, forum is goed te lezen. Als je zelf een topic start is het volgens mij wel te breed want ze zijn 417 pixels. Dan doet het forum al moeilijk over die 17 pixels meer. Maar Kimmie weet dat beter allemaal, in principe houden we ons aan de 400 pixels breed, dan is het altijd goed. Zowel voor plaatsen foto`s als ook de banners/tickers.