Brandende vraag!

hallo!
ik heb een vraag.
ik heb twee urine testen laten doen bij de dokter die waren posotief , ik heb er ook twee thuis gedaan omdat ik het niett kon geloven, die waren ook positief.
toen stelde de dokter voor om een bloed test te laten doen en die is nu negatief!!

ik snap niet hoe dat kan, kan iemand dat mij uitleggen, ik had mijn ouders het al verteld en zijn ouders hebben we het al vertelt en nu heb k vandaag te horen gekregen dat het toch niet raak is, kan een bloedtest ook wel eens negatief uitslaan als het toch posotief is?

xxxx. Eva

Waarom heb je die vraag niet gelijk bij de dokter neergelegd ?
Of heb je dat wel ?

Geen iedee ik zou dit zeker aan de huisarts gevraagd hebben.
Bel hem morgen anders nog even op die kan het je precies uitleggen

groetjes GYtha

Ja en laat ons dan a.u.b. even weten wat hij gezegt heeft want ik vind het
erg apart.

Precies miranda.
nog nooit gehoord zo! Ben ook beniewd.

groetjes GYtha

nou ik heb net de dokter gebelt, ik ben voor hun een heel apart geval omdat zo iets normaal niet gebeurt… en ik ben al bijna twee weken over tijd, en ik heb pijn aan mijn borsten, en vier positieve urine testen waren voor mij al duidelijk, maar wat de dokter mij nu aanraadde was om over dat als ik over twee weken niet ongesteld ben dat ik dan naar de gynacoloog moet voor een echo, maar ze kon m niet vertellen of het kan gebeuren dat een bloedtest negatief uitslaat terwijl hij positief hoort te zijn, sorry dat ik julli ook verder niet wijzer kan maken.

xxxx. Eva

Beetje vreemd dat er bij 4 positieve testen een bloedtest word gedaan. Normaal gesproken word er juist een bloedtest gedaan als gewone testen geen uitsluitsel geven. Maar hier zal dan wel een reden voor zijn geweest.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hmmmm zeer apart…

gr Tries

Ja wij kunnen jou hier niet vertellen hoe het zit.
Maar misschien dat jij ons kan vertellen over een tijdje hoe het zit.
Ben namelijk zeer benieuwt.

de rede voor een bloedtest was omdat ik geen 1 x de pil ben vergeten, ik ben niet ziek geweest niet overgegeven, dus daarom wilde de dokter voor de zekerhei een bloedtest doen. ikzelf snapte het ook almaal niet, maarjha , nu maar alweer twee weken wachten.

xxx.

ik ben zelf ook benieuwt, ik snap er echt niets meer van.

bij me eerste urinetest bij de dokter was een klein streepje te zien die echt amar net te zien was at is twee weken geleden, na drie dagen deed ik zelf een test en daarop was het streepje duidelijker te zin dan bij de dokter, twee dagen later deed ik weer zelf een test en daaro pweer een duidelijker streepje, de volgende naar de dokter gegaan met mijn ochtendurine de dokter deed een test en daaro pwas weer een vaag streepje te zien, toen heeft de dokter naar de gynacologe gebelt omte vragen wat hiermee moest, toen adviseerde de gynacologe een boedtest een de dokter dus dat heb ik gisteren gedaan, smiddags was de uitslag al, en de gynacologe had tegen de dokter gezegt dat ik absolute niet zwanger ben… maar de dokter vond mij wel een heel apart geval dus moet over twee weken terug komen en als ik dan nog niet angesteld ben mag ik voor een echo gaan. ik kan echt niet meer wachten, de zenuwen en spaning gieren echt door me lichaam.

me vriend en ik hadden allebij onze ouders het al verteld om dat het eigenlijk al duidelijk was dat ik zwanger zou zijn, nou allebij de ouders van de schrik bekomen vertelde we ze weer over mijn mystrieuze bloedtest,

ik zal julli zeker op de hoogte houden!

xxxx.

Beste Eva, je zal best een hele lieve meid zijn en ik wil je ook absoluut niet boos maken maar ik moet toch even kwijt dat ik van je hele verhaal geen pepernoot geloof. Ik denk dat jij een paar tussenuurtjes hebt van school en jij je rot verveelt. En dat je er helemaal in een deuk om ligt dat wij erop ingaan.

nou het zijn een beetje gemengde gevoelens,

als ik zwanger ben zou ik mooi vinden, omdat niet iedereen kinderen kan krijgen, en dit was ook niet gepland, maar als ik niet zwanger ben zou ik dat ook niet zo erg vinden, maar dan moe tik wel even bijkomen van alle emoties, want wat heel raar was :
toen ik over alles ana het nadenken was ging ik een beetjein spiegel kijken naar mezelf en ana me buik voelen, en toen kreeg ik gewoon kriebels in me buik, alsof je voelt dat je ergens heel verleifd op bent, heel erg verliefd!

mijn hoop is dus eigenlijk 50/50.

nou ik heb nog niet eens school die begint pas 3 september, en ik spreek echt de waarheid! maar omdat je me niet gelooft komt mischien door al die andere verhalen van zwanger en 16jaar enz. maar dat neem ik julli ook niet kwalijk want dan zou ik ook niet veel meer geloven. maar ik vind het wel jammer dat ik niet gelooft wordt, ik snap zelf ook niet veel wat er nu alemaal langs me heen gaat. maar ik vind het wel erg jammer dat ik niet word gelooft, ik hoop dat andere mensen mij wel geloven zodat ik toch mijn verhaal kwijt kan en als ik zwanger ben wil k mij zelf best met foto’s vertonen hierzo, met de vooruit gang van mij buik.

xxxx.

en dan zal ik over twee weken als ik mijn echo heb gehad zal ik de foto’s proberen te scannen en hierop zetten zodat je de kleine kan zien, als ik zwanger ben natuurlijk.

xxx.

Dat ik het niet geloof wil niet zeggen dat anderen het ook niet geloven…
Dat is zo fijn aan een forum, er zitten er meerdere op. Ik hoop dat je iemand vind die hetzelfde heeft meegemaakt en je alle raadsels kan ontfutselen.

Even mijn mening; Als je een thius test doet (doen ze ook bij de dokter zo een zelfde test) pakt die alleen maar positief uit door de hormonen die je maakt als je zwanger bent. Die hormonen zitten ook in je bloed. Dus als een (thuis)test positief is is een bloedonderzoek dat helemaal.

Misschien zie ik t wel helemaaaaaaaaaaal verkeerd maar dat hoor ik dan graag.

Liefs Elysa

Zo zie ik dat ook Alysa,

Ik volg het topic omdat ik p een ontknoping wacht.
Worden we nou in de maling genomen of ?

nou ik zal even alle raadsles ontfrutselen. de dokter belde mij net dat ze verkeerd hebben gekeken ofzo in de fax dat ik dus echt welzwanger ben! nu heb ik dinsdag om vijf over half 3 een afspraak bij de gynacologe voor me eerste echo!!

nou hehe… eindelijk klopt het verhaal!!

xxx.

Hmmm, ik blijf je een apart geval vinden.
Maar goed, misschien onterecht, dus bij deze van harte gefeliciteerd met
je zwangerschap.