ZO trots --> He-le-maal ZELLUF!


#1

Jullie weten allemaal hoeveel moeite rico had met zijn tong-techniek.
Daarvoor is immers de logopedist langsgeweest die binnenkort weer komt kijken.
Wij hebben flink geoefend met een speciale beker, met behulp van de tips.
en wat deed hij nu? hij duwde mijn hand weg toen ik hem drinken wilde geven, nam de beker over en dronk HELEMAAL ZELF! de beker leeg! en niet 1 beker nee 2!!!
ik ben ZO trots!!! je had zijn gezicht moeten zien…serieus waar! we gingen er een liedje van maken: ZELLUF UIT EEN BEKER! ZELLUF UIT EEN BEKER! (met melodie erin natuurlijk haha!) en ik zweefde hem de lucht door. Ik zie hem zelden die speciale uitdrukking maken met zijn gezichtje… maar het is me zoveel waard!! MIJN KNAPPERTJE!!


#2

Wat goed! Da’s snel gegaan nog, hè? Top hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

@Mriek: ja jeeetje ik snap er niets van!
en dat gezicht och je had dat moeten zien!
ik ben zo blij!!! echt ik voel me helemaal alsof ik de loterij heb gewonnen haha.
tja dat is het positieve van een bordervrouw extreem enthousiast over de kleine dingen. alhoewel…dit is best wel heel groots voor hem!
hoe doet Erik het met een beker?


#4

Haha, bordervrouw. Ik vind het gezellig!

Zo zie je maar hoe een kleine tip tot zoiets groots kan leiden! Erik drinkt goed uit een beker, vlak na z’n 2e verjaardag kon hij het ineens.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

haha! tja het heeft veel positieve kanten, dat is het leuke alle negatieve dingen die je dan zou hebben bestaan bij mij bijna niet meer ofja ik kan er mee omgaan waardoor ik nergens last van heb. maar die positieve dingen die komen altijd zo hard binnen, echt geweldig, dan ben ik bijna in staat om een taart te kopen om het te vieren haha dat doen we maar niet he


#6

Why niet? Ik wist het wel

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Geweldig, wat knap van Rico dat hij het opeens zo snel doorheeft!!! Toppie!


#8

Superknap van Rico zeg!! En logisch dat je daar zo blij van word!! Heb ik net zo, de kleine dingen die ze ineens kunnen, word je gewoon helemaal blij van
(Maarre wat is een bordermama?)

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#9

@Mriek: omdat ik een zeur ben qua zoetigheid haha. maar ook dat moest ik zien los te laten voor een deel dan he

@Goudvisje: hmm haha borderline mama, komt dat je beter bekend voor?


#10

@Inge, dan koop je toch een halve taart? Dan laat je het deels los

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#11

Nog nooit van gehoord Inge, maar als ik op internet zoek op borderline kom ik op persoonlijkheidsstoornissen en de dingen die daar bij staan… Dat heb jij toch niet

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#12

@Goudvisje, jawel maar het is een breed begrip, en je moet niet alles “geloven” en te letterlijk nemen wat er staat. het is als je 5 of meer borderline trekken hebt krijg je die diagnose. inmiddels is mijn diagnose veranderd, ik had toen 7 van de 9 trekken en inmiddels 4. Dus mogen ze niet spreken van een persoonlijkheids stoornis maar van borderline trekken. Maar daar zit wel een andere diagnose aan vast maar daar ga ik op ikkeben niet teveel op in. Ik schaam me nergens voor, Ik ben een supergoede mama (al zeg ik het zelf) die soms te vaak onzeker is.
eigenlijk is dat alles, Ik ben wat langer verdrietig en maak me sneller druk, ik ben erg onzeker en soms wat angstig over gevolgen van iets wat ik doe, waarvan ik bang ben dat het verkeerd uitpakt.
Woede aanvallen, automutilatie, psychoses, zwart wit denken en alle andere dingen die je gelezen hebt komt niet in mijn woordenboek voor. Ook dat ik korte maar heftige relaties zou hebben klopt voor geen meter.
In de kranten en op Internet worden vaak dingen gesuggereerd, over mensen die echt borderline hebben. Ze weten vaak de helft niet, en zetten borderline als alleen negatief voor. Dit is klink klare onzin. want mensen met borderline hebben een uitzonderlijk warm hart waar vele mensen nog een voorbeeld aan zouden kunnen nemen… en juist daarom komen bepaalde problemen voor.

Gewijzigd door - MamavanRico op 24 Jan 2011 19:19:47


#13
quote:
@Inge, dan koop je toch een halve taart? Dan laat je het deels los

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>


hmm Mriek ik zit nu met een probleem he,
nu is het bij de PLUS! 1+1 gratis… ook de taarten…verdomme!


#14

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#15

Goed zo Rico!!! Morgan zegt kunnen we samen aan een beker lebberen

Groetjes,

Michèle


#16

@Mriek: haha ja en nu? je lacht wel maar kom je ook met oplossingen?

@Michele: oeh oeh oeh!!! romantisch Rico vind het allang goed als ze maar lief voor m is


#17

Wowww wat een toppertje is het, dat hij het nu zo snel doorheeft.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers


#18

Euhm…NOPE!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#19

Taart taart taart!!! Ben het helemaal met Mriek eens…
twee halen 1 betalen…tja das een koopje he, taartje voor jullie en een taartje voor opa’s oma’s? Maar meid je hoeft niet perse de aanbiedingstaart te kopen…ga lekker naar de bakker en dan haal je daar voor een keer een paar luxe losse gebakjes en vanavond lekker smullen op de overwinning van Rico!!! Toppertje…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#20
quote:
@Goudvisje, jawel maar het is een breed begrip, en je moet niet alles "geloven" en te letterlijk nemen wat er staat. het is als je 5 of meer borderline trekken hebt krijg je die diagnose. inmiddels is mijn diagnose veranderd, ik had toen 7 van de 9 trekken en inmiddels 4. Dus mogen ze niet spreken van een persoonlijkheids stoornis maar van borderline trekken. Maar daar zit wel een andere diagnose aan vast maar daar ga ik op ikkeben niet teveel op in. Ik schaam me nergens voor, Ik ben een supergoede mama (al zeg ik het zelf) die soms te vaak onzeker is. eigenlijk is dat alles, Ik ben wat langer verdrietig en maak me sneller druk, ik ben erg onzeker en soms wat angstig over gevolgen van iets wat ik doe, waarvan ik bang ben dat het verkeerd uitpakt. Woede aanvallen, automutilatie, psychoses, zwart wit denken en alle andere dingen die je gelezen hebt komt niet in mijn woordenboek voor. Ook dat ik korte maar heftige relaties zou hebben klopt voor geen meter. In de kranten en op Internet worden vaak dingen gesuggereerd, over mensen die echt borderline hebben. Ze weten vaak de helft niet, en zetten borderline als alleen negatief voor. Dit is klink klare onzin. want mensen met borderline hebben een uitzonderlijk warm hart waar vele mensen nog een voorbeeld aan zouden kunnen nemen... en juist daarom komen bepaalde problemen voor.

Ah okee vandaar Ik denk al die negatieve dingen die ik las die heb jij toch zeker weten niet
Al ken ik je nog niet eens zo goed, maar dat wist ik wel hoor
Ik geloof je meteen als jij zegt dat borderline mama’s juist wel goede mensen zijn met een warm hart. Want ik weet zeker dat jij dat ook bent, ondanks dat ik je nog niet lang ken

Enne, kom op zeg, voor 1 keertje!! Halen die taart!!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie