ZO trots --> He-le-maal ZELLUF!


#21

@Mriek: ik moet vandaag gedwongen de winkel weer in…loop ik de taart voorbij denk je?

@Goudvisje, ook “borders” die geen mama zijn zijn leuk hoor, maar weet je borderline heb je in verschillende vormen, de een heeft daar last van de ander weer van iets anders wat daarbij hoort. dan heb je ook nog verschillende mates, de 1 heeft daar erger last van en de ander juist weer minder.
is geen pijl op te trekken.
ik ken een meisje die het heel erg heeft, ook de woedebuien soms. Maar buiten dat kun je meer met haar lachen, ze heeft echt humor door de kijk op het leven. mensen zijn vaak zo bevooroordeeld…jammer he


#22

wat goed Rico!!! Go rico, go rico!!! echt zo onwijs goed Inge, ennuh, KOPEN DIE TAART!!! Mriek en ik smullen dan van een afstand wel mee!!

oeps, nee, alleen mriek, want ik ben aan de lijn!! hahahahahahahaha, vergeet dat toch bijna weer met zulk heugelijk nieuws!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#23

Nee Inge, je loopt het niet voorbij En ik smul inderdaad graag van een afstand mee hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#24

Goed van Rico!

Enne… stop je die andere taart in de vriezer, heb je die alvast voor een verjaardag.

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers


#25

@Mriek: kom maar gewoon langs je bent altijd welkom

@Wil: jij ook dcat weet je, dan haal ik voor jou wel rijstewafels hahaha

@Anne: hmm de eerste verjaardag is pas 3 juni…maar wel MIJN verjaardag… hoelang blijft taart goed in de vriezer? anderzijds… ik bepaal natuurlijk zelf waar ik overal een feestje van maak, ik bedoel Rico gaat straks naar school…en als de kat van huis is…??? haha


#26

Een taart (vlaai, chocolade, appel) blijft ongeveer 3 maanden goed in de vriezer.
En slagroomtaart 1 maand.

Heb je binnenkort gewoon weer feest
Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers


#27

hmm ja wat zou het volgende feestje zijn? ik moet wel iets goeds verzinnen natuurlijk


#28

Gefeliciteerd! Wat goed van Rico!

Terecht een trotse moeder!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#29

Dankjewel Liske


#30

Wat goed van Rico dat hij het ineens doorheeft.

Terecht dat je daar trots op bent.

Groetjes,
Sandra


#31

Dank je wel sandra ik vind het echt heel leuk. Nu is hij ineens zo enthousiasst over die hele beker dat hij vergeet eerst contact te maken beker–>onderlip
snapje? dus dan giet hij het bijna over zichzelf heen en daar schrikt hij dan heel erg van. gerum!