thanx voor de tips meiden!
Mriek: ik heb wel is eerder van een mental coach gehoord, heb er nu ook wel even snel wat van op internet geprobeerd op te zoeken. maar weet jij wat zo iemand precies doet? ik zie vooral dan mensen die personen als directeuren enzo behandelen dus daar kom ik nou weer niet echt voor in aanmerking.
Vandaag heb ik me ziek gemeld op m’n werk. Het ging gewoon echt niet meer, het idee om de auto in te stappen vind ik al doodeng. Ook Daan werd gister eigenlijk best wat boos omdat hij vond dat het nu wel tijd was om me ziek te melden, dit vond hij een tijd terug al maar ik had het idee dat het nog wel ging.
Tot overmaat van ramp (kan ik nu echt goed gebruikten, ahum) blijkt mijn contract via het uitzendbureau aanstaande woensdag af te lopen en omdat ik nu dus hiermee zit wordt dit dus niet verlengd. Overigens, zo blijkt nu, zou het toch maar tot eind december lopen ivm de bezuinigingen!!! Ik ben hier dus nooit eerder over geinformeerd. Volgend jaar gaat het bedrijf ook fuseren en daarbij wist ik wel dat ik niet mee zou gaan maar dat dat in zou houden dat ik eind dit jaar al zonder werk zou komen te zitten heeft me echt nog even lamgeslagen. Ergens ben ik er wel boos over maar meer dan dat zit er nu nog even niet in.
Trouwens, ik kan aanstaande vrijdag al voor een intakegesprek bij een psycholoog. Ben benieuwd wat dat me gaat brengen.
liefs,
Rinske