al heel lang slaap ik erg slecht. geen idee meer hoe lang precies maar zo ongeveer een jaar is t zeker.
Over het algemeen slaap ik 4, hooguit 5 uurtjes op een nacht. Al die tijd kon ik voor mezelf telkens wel weer opnoemen waar t aan zou liggen en kon ik het redelijk handelen met het idee ‘nog even volhouden en dan komt t goed’.
maar inmiddels heb ik sinds een maand dat ik het idee heb dat het prima gaat. ik voel me goed, geen last van winterdepressie (heb ik een aantal jaren gehad), geen druk of stress helemaal niks.
alleen is het probleem dus niet opgelost, ik slaap nog steeds erg slecht. zo heel af en toe slaap een paar nachten van 7 uur, maar dat zijn hooguit vier nachten en dan is het weer bagger.
ik baal er nu gewoon zo enorm van en word ook echt behoorlijk wanhopig.
morgenmiddag heb ik een afspraak bij HA, ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen. begin dit jaar is er ook al bloed geprikt en daar was niks mee aan de hand. toen was t met name voor m’n weerstand maar ook vanwege vermoeidheid.
het wordt inmiddels heel lastig om alles uit te voeren zoals het hoort. voor lindsey heb ik maar weinig geduld, voor manlief ook trouwens. m’n werk gaat lastig omdat ik me niet goed kan concentreren. autorijden gaat met raam open en muziek uit om m’n aandacht er goed bij te houden.
ik ga dit gewoon niet nog veel langer volhouden. maar wat er dan gedaan kan worden. ik hoop echt dat hier snel verandering in komt.
liefs,
Rinske
Gewijzigd door - Rinske op 22 Oct 2010 15:28:17
Gewijzigd door - Rinske op 05 Nov 2010 14:02:51