afgelopen woensdag ben ik weer bij de huisarts geweest.
de medicijnen die ik had deden, zoals verwacht, helemaal niks. de afgelopen nachten is het zelfs alleen maar erger geworden. het ergste was nog de nacht van zondag op maandag, toen heb ik maar 1 uur geslapen en daar kon ik het mee doen.
maar ook verder begon alles steeds meer uit de hand te lopen, zodra er ook maar iets net even wat anders loopt dan het normale dan raak ik volledig in paniek en loop ik vast, ik weet gewoon niet meer wat ik dan moet doen.
zondag hadden we de verjaardag van mijn vader en ik zou m’n moeder helpen met de appeltaart snijden. op het moment dat ik die wil omdraaien om verder te kunnen snijden sodemietert die taart op de grond en vanaf dat moment zat ik alleen nog maar te janken, echt volledig over m’n toeren.
maargoed woensdag dus weer bij de ha geweest. uitgelegd dat het alleen maar erger werd en ik echt op het punt van instorten sta, continu aan het huilen ben en nu practisch helemaal niet meer slaap.
de ha stond er vrij sceptisch tegenover omdat volgens hem de medicijnen pas met een week of 4 werken. toen ik zei dat je op z’n minst wel verbetering moest merken met 2 weken, vroeg hij aan mij wat er dan gedaan moest worden (???) ik viel daar heel even stil van, ik heb er tenslotte niet voor geleerd.
maargoed, ik heb aangegeven dat ik andere medicijnen wil en dit graag in combinatie wil doen met een psycholoog. ik heb gewoon handvaten, tips, oefeningen noem het maar op, nodig om hieruit te kunnen komen en blijven. natuurlijk wil ik niet aan die medicijnen blijven maar als me dat voor dit moment helpt dan graag.
daar kon hij uiteindelijk inkomen.
ik gaf ook aan dat ik graag iets wil om te kunnen slapen (doorslapen dan wel) hier was hij het in eerste instantie niet mee eens ivm verslavingsgevaar e.d.
maar hierop gaf ik aan dat ik er desnoods maar 2 mee kon krijgen en niet eerder dan een week later terug mocht komen. het enige wat ik wil is slapen.
uiteindelijk heb ik dat toch nog gekregen.
pffff ben het zo ontzettend zat om me zo te voelen. ik heb deze week wel gewerkt maar niet volledig, werd ook echt naar huis gestuurd omdat het simpelweg niet ging. ik ben nu op zoek naar een psycholoog die mij verder kan helpen en hopelijk kan ik met die medicijnen weer wat energie opbouwen.
woensdag avond heb ik die medicijnen voor het slapen ingenomen en dat heeft goed gewerkt, die nacht heb ik zeker 8 uur geslapen. ik kan me werkelijk niet herrinneren hoe lang dat geleden is. gister wel de hele dag zo suf als wat geweest zeg. vannacht wel weer een tijd wakker gelegen, maar ik moet zeggen dat ik me vandaag wel aardig voel.
moet zeggen dat het ook best lekker is om t allemaal even van me af te schrijven.
liefs,
Rinske