Ja ik weet het, er zijn honderden topics en heb er net meer dan 10 gelezen maar geen enkele is echt van toepassing op deze situatie.
Maar goed. Onze oudste is nu 28,5 maand en ze is echt bezig met haar zindelijkheid. Maar ik weet even niet meer hoe ik verder moet.
Als we haar namelijk in haar blote b.ips laten lopen dan doet ze altijd de eerste plas keurig op het potje. Soms daarna helemaal niks meer en soms doet ze de hele dag alles op het potje. Op vaste tijden haar op de po/wc zetten werkt niet. Dat hebben we al vaker geprobeerd, maar dan doet ze niks. Zelfs als we vragen moet je plassen? Zegt ze soms nog keihard nee en plast een seconde erna op de vloer. Wij hebben zelf het idee dat ze op deze momenten aan het uittesten is.
Mijn vriend en ik krijgen allebei het idee dat ze het heel goed snapt en ook heel goed kan (want dat heeft ze al een aantal keer laten zien) maar dat ze gewoon lui is en geen zin heeft.
Maar nu het rare. Als ze dus in dr blote b.ips loopt doet ze haar plasjes (niet altijd dus) keurig op de po maar zodra we haar een onderbroekje aan doen is het mis en laat ze alles lopen. Dan komt er niet eens 1 plas op een dag op het potje.
Als ze in haar blote b.ips loopt plast ze ook zo’n 5 a 6 keer op een dag, terwijl dit als ze een onderbroekje aan heeft wel 2 keer zo veel is.
Hoe nu verder? Het is nog mooi weer maar voor hoe lang. Laten we haar de komende weken nog elke dag in haar blote b.ips lopen of gaan we verder a la turkey?
Heb haar vandaag een onderbroek en broek aan gedaan en alles is al in dr broek gegaan. Nu al 7 natte broekjes…
Als je wel cold turkey doet, doen ze dan de eerste dagen echt helemaal niets op de po/wc? Na hoeveel dagen gaan ze het dan doorkrijgen en hoe lang moet je dit doorzetten?
En als we haar gewoon in haar blote b.ips moeten laten lopen, hoe lang dan nog voor we een onderbroekje aan doen?
Help! Want straks is het mooie weer voorbij en kunnen wij haar niet meer ‘helpen’
Groetjes
Gewijzigd door - goudvisje20 op 13 Aug 2012 18:00:19
Gewijzigd door - goudvisje20 op 13 Aug 2012 18:04:33
Gewijzigd door - goudvisje20 op 14 Aug 2012 09:16:13
Gewijzigd door - goudvisje20 op 22 Aug 2012 12:48:20
Gewijzigd door - goudvisje20 op 25 Aug 2012 12:21:00