Zindelijkheid update, toch maar even stoppen?

Ik neem Bo ook zonder luier mee, ander sis het veel te verwarrend. en gek genoeg gaat het in de winkel dus echt niet mis. Grappig eigenlijk!! Bo kan het in principe ook vrij lang ophouden. Hij is bv vanmorgen om 10:30 nog geweest en om 1330 hoefde hij pas weer op de wc, geen ongelukje. In die tussen tijd zijn we dus ook naar de winkel geweest, meerdere zelfs, lopend en al, en er is niks gebeurd. Ik vraag wel of hj nog moet plassen aangezien het in de winkel niet kan, en zet hem ook altijd op de wc, maar de ene keer moet hij idd een plasje en de andere keer niet. En als hij niet moet zeg ik dan dat dit niet erg is, maar dat hij het nu wel een tijdje moet ophouden, en dat gaat eigenlijk elke keer goed!! Hij heeft echter nog niet dat hij tussen de middag wanneer hij slaapt droog is, en ook niet in de nacht> Hij plast dan nog vollop , maar misschien komt dat vanzelf? zijn natuurlijk ook nog maar vrij kort begonnen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

jullie hebben allemaal stuk voor stuk gelijk hoor! en ik ben het er ook echt mee eens maar ik moet even dat zetje hebben, ik ben hier echt onzeker over en iemand moet mij even een duw geven van: kom op meid, gewoon ervoor gaan.
eigenlijk moet ik dat zelf doen, mezelf dat duwtje geven. ik weet van eerder dat het idd goed gaat want ik heb hem in de mei vakantie ook naar buiten laten gaan zonder pamper en toen ging het ook goed… maar toen ging het aangeven dat hij naar de wc moest OOK beter, snapje? en dat is nu weggevallen en daarom durf ik het niet zo goed aan.

Dan geef ik je nu het duwtje Beetje vertrouwen hebben in je zoon

Liefs Michelle

ik heb wel vertrouwen in hem, maar niet zo in mezelf, IK moet er ook helemaal voor gaan. Niet alleen hij, En ik ben eerlijk, ik heb lichte faalangst en als het dan tegenzit voel ik alsof ik het fout doe en dan gaat het zeg maar mis.
zindelijkheid doe je samen niet het kind alleen en ik geloof echt wel dat hij het kan, dus ik snap ook niet wat mij bezielt ik laat m nu in ieder geval wat meer met rust. hij poept wel op de wc, vandaag 1 ongelukje. met poepen dan, en 3 keer op de wc gepoept. maar hij was ook nerveus ivm school en ja net toen we moesten aanfietsen poepte hij dus in zijn broek. snap ik ook wel tis ook spannend! maarja ik ga er dus over een paar weken weer vol tegenaan

ik heb met school kortgesloten rico het zelf aan te laten geven. Zij gaven aan dat het misschien slim was hem te laten meekomen met het plasrondje. dan ziet hij toch dat andere kinderen OOK gaan en dat het er gewoon bij hoord.
wij zijn hiermee akkoord gegaan en nu wachten we even af wat het doet. hij wilde vandaag wel uit zichzelf 2 keer naar de wc. 1 keer was het weer: moet plassen. NEE JA NEE JA NEE JA NEE. snapje?? en toen ja is ie dus niet gegaan en voor het slapen vroeg ik zelf:wil je nog naar de wc?
hij zei ja en dat ging goed.
met het wakker worden en voor het slapen gaat het dus WEL zoals het moet gaan… dus doen we het voorlopig zo…even op zijn tempo