@inge, das waar ook, je hebt geen droger idd, en dat scheelt wel. Als ik hier een dag allemaal ongelukjes zou hebben, is het dezelfde avond nog gewassen en droog, maar dta gaat natuurlijk bij jou niet, stom, niet aangedacht!!!
Ik moet eerlijk zeggen, het zindelijk worden gaat hier erg goed. Ben sinds een paar dagen weer begonnen, en hij geeft nu al zelf aan als hij moet plassen , alleen het poepen vergeet hij soms aan te geven, dus als ik het zie (hij liep de afgelopen dagen in de blote kont, i.v.m. het mooie weer) dan gelijk met hem naar de wc rennen en er op, en dan poept hijdaar dan verder. Ik ga ervan uit dat dit net als met de plasjes over een paar dagen ook goed gaat . Maar de vorige keer dat het probeerden (paar maand terug) toen lukte het echt niet hoor, en stickers plakken vond hij toen helemaal niet inetressant, maar nu opeens wel, en het feit dat hijd an ook een cadeau krijgt, na zoveel stickers, vind hij helemaal geweldig!! Ik hoop dat hij geen terug val krijgt, want vandaag heeft hij maar 1 ongelukje gehad, en dat was toen hij smane met papa belletje ging trekken bij ons aan de deur, hij moest zo hard lachen dat hij het pardoes liet lopen
kon hij ook niks aan doen hahahahahaaha
Maar goed even terug op jouw vraag, idd van die luier broekjes aan, en dan alleen naar de wc gaan wanneer rico het zelf aan geeft, en verder het onderwerp laten rusten. Is denk ik het beste.
Wat betreft bv de betekenis van winnen, als je zegt mama gaat naar de wc, en rico zegt nee, ikke, en hij rent naar de wc , en als hij als eerste is (of jij) dan gewoon elke keer vanaf nu zeggen dat hij gewonnen heeft en dan heel enthousiast gaan klappen en zeggen : Joepie!!! Rico heeft gewonnen!!! , geloof me, dat hoeft hij maar 1 keer te horen, en dan weet hij het wel!!
liefs woezel