Zichzelf vermaken

Fijn dat het beter gaat mini_boy.

En stom dat we daaraan niet gedacht hebben, tuurlijk zat jij niet lekker in je vel en dat voelt een kind. Tel daarbij de sprong nog bij en frustaties van iets willen en niet kunnen, maak je borst maar nat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hij is zo lief… echt genieten nu!!

Je raad nooit wat hij vanmorgen heeft gegeten… Na zijn boterham met melk ging hij weer lief in de box spelen. Mama moest nog de badkamer soppen … dus af en toe even babbelen tegen elkaar maar meneer hoort je maar amper zo lief zit hij in spel verdiept. Ik denk ben ik hier aan het soppen moet het lekker gaan ruiken … maar het stinkt. Zeker buiten weer aan het gier rijden (dorpie he). Dus rond half 10 wilde ik fruit gaan maken voor Jurian… wat denk je zit meneer iets te eten. Huh … wat doe jij … ooooohhhh nee POEP!! Alles zat er onder… wist niet waar ik hem beet moest pakken zo vies … en hij maar smullen … ik gruwelde ervan. Dus je weet die meneer mocht gelijk de schone badkamer weer vies gaan maken

Denk dat 1 boterham niet genoeg is …

Ha ha ha oh jee en jij maar nieuw sop maken. Maar eh hij is dus niet vies van zichzelf. Zit ik hier met me kop soep je verhaal te lezen

Groetjes,

Michèle

Gatsie! Wat een smeerkees zeg, inderdaad meer te eten geven. Haha! Wel fijn dat 'ie weer zo goed te pas is, weet je eindelijk weer waarom je zo graag een kind wilde…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Ha ha ha oh jee en jij maar nieuw sop maken. Maar eh hij is dus niet vies van zichzelf. Zit ik hier met me kop soep je verhaal te lezen

Groetjes,

Michèle

smakelijk eten

Dank je. Ik heb hem naar binnen gekregen.

Groetjes,

Michèle

Wat ontzettend fijn dat hij weer zo lief is. Zal idd wel een combinatie van alles geweest zijn. Belangrijkste is dat je nu weer lekker kunt genieten van je mannetje. Dat deed je natuurlijk toch al, maar het is nu weer een stuk makkelijker allemaal. Haha wat een verhaal over zijn poep…daar ging je schone badkamer

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers