Zelf pleeggezin

Hmm dan is Mervin met zijn pa een uitzondering. Die heeft 24 jaar geleden met zijn pa gebroken en hij heeft het nooit over hem. Ik hbe een keer gevraagd of hij hem mist of zo en toen zei hij nee ik heb geen vader gehad en mijn verwekker is dood.

Groetjes,

Michèle

Heavy. Tja, uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel. Mijn vriend had ook al 10 jaar geen contact meer met z’n vader (hij is afgelopen mei overleden), maar zat daar wel heel erg mee eigenlijk. Nu hij dood is, is dat echt afgesloten, maar dat had nooit gekund toen 'ie nog leefde.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mervin heeft zijn vader al begraven. Ik vroeg hem laatst of hij wilde dat zijn vader van Morgan wist. Nee zei hij een man die geen vader wilde zijn hoeft ook geen opa te worden.

Ik moet wel zeggen dat hij heefl veel meegemaakt heeft en hem best veel onrecht is aangedaan door beide ouders dus hij heeft wel echt voor zichzelf gekozen.

Ik heb het overigens ook wel eens tegen me ma gezegd. Als ik je nooit meer zou zien zou ik je missen, maar ik kan zonder je als het moet.

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Zo even een update.

Mijn nichtje woont nu sinds een week bij de ouders van René, want het was vorige week weer volop bal, nou dat wisten we natuurlijk van tevoren, maar het meissie had hoop dat het goed zo gaan.
Als het goed is, is de rechtzaak 10 februari, en ze wil nu zelf definitief niet meer terug.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ze woont dus bij opa en oma. Is dat haalbaar?? Ik vraag het hierom omdat ik toen ik 25 was ik ruim een maand bij mijn opa van toen 82 gewoond heb en dat botste soms heel erg door de generatiekloof ter grote van de Grand Canyon.

Groetjes,

Michèle

In zoverre is het haalbaar, dat het niet te lang moet duren
Maar van het weekend heeft ze bij ons geslapen om die mensen ook een beetje rust te gunnen en zij wat meer te doen heeft hier.

Liefs Michelle

Ja dus een permanente oplossing is dit ook niet. Realiseert ze zich dat ook? Dat ze dus wel naar een pleeggezin kan gaan?? Omdat ze dit niet wilde toen.

Groetjes,

Michèle

Wat duurt dat lang tot die zitting zeg. Nou komt dat vaker voor, maar dit is wel heel bont. Maar goed, dat is nu eenmaal zo. Wel goed dat ze inziet dat ze niet terug naar haar moeder moet gaan. In ieder geval is er nu iets tijdelijks geregeld, ze is in ieder geval niet op straat. Ik vroeg me laatst in de auto nog af hoe het zou gaan en of de zitting al was geweest, maar ben vergeten hier te posten.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ze weet dat dit is tot er een uitspraak is, Geloof ook niet dat ze bij opa en oma wil blijven

Ik vind het ook lang duren Mriek, vroeg me al af of dat normal is. Niet echt dus Je hebt natuurlijk ook de feestdagen er tussen gehad.

Liefs Michelle

Da’s waar, van die feestdagen. En het verschilt per rechtbank, de wachttijden. Nou ja, het is al snel februari natuurlijk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker