Zeg maar nee... Dan krijg je er

Vandaag voor de eerte termijn echo geweest Die wordt met 6/7 weken gemaakt
En wat ik al vermoede is dus waar
We krijgen een tweeling

Ben niet geschrokken omdat ik al zo’n vermoeden had Vraag me niet waarom
Just a feeling

Bij de stoplichten van het ziekenhuis vloog in eens van alles over me heen aan praktische zaken De auto, andere wandelwagen Bjorn is dan 2 jaar en kan nog geen hele einden zelf lopen, 2 bedjes Huis op zn kop enz
Gelukkig is dat nu gezakt
gaan vd week maar eens een lijstje maken met things to do

Maar bovenal wel happy
Spannend hoor

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Van harte gefeliciteerd! :smiley:
Wat leuk zeg, 2 keer zo druk, maar ook 2 keer zoveel geluk…
Athans dat heb ik mij laten vertellen hihi.

Geniet er maar van :smiley:

Wat superleuk!! Gefeliciteerd zeg!

Die praktische zaken komen wel… En inderdaad, 2 x zoveel geluk!

Gefeliciteerd!!
Weet je ook al of het 1 of 2 eiig is?

Joepie! Nog een (as)tweelingmoeder op het forum!!
Tja ik herken het wel. Als eerste praktisch denken en daarna genieten.

Ik kan je vertellen: veel dingen zijn eenvoudig op te lossen en voor sommige dingen bestaat geen oplossing.
Wij zijn tegen een aantal dingen opgelopen die we graag voor een tweeling wilde hebben maar niet verkrijgbaar was. Soms irritant maar het went!

Enne 2 bedjes op 1 kamer; gaat prima hoor!
Wij zijn in de tussentijd verhuist, maar op de eerste slaapkamer paste heel fijn over de lengte van de kamer 2bedjes, een commode en een klerenkast.
Nu in dit huis passen ook met gemak 2 bedjes, de commode tegen 1 muur en daar tegenover de klerenkast. De meeste slaapkamers zijn er op gemaakt om een 1pers bed, een klerenkast en een bureau oid neer te zetten, dus een kinderkamer met 2 bedjes moet ook lukken!

Hou je maar vast voor alle opmerkingen die je naar je hoofd geslingerd krijgt. Want iedereen denkt dat ie de eerste is die het je vraagt of die ene opmerking maakt.
Enne als je het na 2 maanden al helemaal beu bent dat je een uur doet over een dagelijkse boodschap die normaal maar 20min duurd, bedenk dan maar dat dit nog wel een jaar gaat duren voordat het ietsje minder word!
Echt niks is te gek hoor! Maar daar ga je nog wel achter komen hihi

Als tips wil ik je nog meegeven: vraag bij de babyzaken om tweelingkorting. Op een 2e bedje, 2e voetenzak, 2e boxkleed, 2e klamboe ect kun je korting krijgen!
En zie je het niet zitten om met 2 maxocosi’s te lopen…concord heeft autostoeltjes die je vanaf de geboorte kunt gebruiken (tegen de rijrichting in) en later kun je ze omdraaien zodat de kids met de rijrichting mee zitten. Deze zijn vrij prijzig, maar een nieuwe maxicosi+vervolg stoeltje zijn vaak samen duurder dan deze ene stoel die net zo lang meegaat als de andere 2 samen.

Oh enne lekker genieten hoor! Zolang als je kunt!
Als je vragen hebt over het practische gebeuren oid kun je me een mailtje sturen. Ik mag wel zeggen dat ik er ervaring mee heb :smiley:

Oh meid, da’s even omschakelen! Dubbel gefeliciteerd!

Groetekes, Sje

WHAAAAA wat leuk! Dubbel gefeliciteerd! Leuk hoor, dubbele babypret

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ooohh wat leuk! Gefeliciteerd!!!

Whoooo kijk eens aan twee wondertjes
Wat prachtig he
Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Oh gefeliciteerd joh, enne ja mommy knows he

Groetjes,

Michèle

Van harte gefeliciteerd!!
Een tweeling :smiley: Geweldig!!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat leuk! Gefeliciteerd.

Liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

super gefeliciteerd wat spannend lijkt me dat een tweeling dubbel druk maar dubbel gezellig suc6 en geniet van de rust zolang je die nog hebt hihi

groetjes

Van harte!! En wat leuk dat jij het al “wist”!
Geniet ervan!

Jeetje, wat spannend!!
Heel erg dubbel gefeliciteerd, en geniet ervan!

Volgens mij is het echt niet gek, als je aan alle praktische zaken denkt!
En vraagt misschien ook een beetje creativiteit, maar wat ook al gezegd is, je krijgt er dubbel zoveel voor terug!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Oh meid wat leuk! Ik ben zelf eentje van een tweeling … en altijd leuk gevonden. Maar om zelf te krijgen is toch even wel heel anders… lijkt me eerst heel erg omschakelen en dan dubbel genieten!

Grappig dat je al een vermoeden had…

So meid, meteen drie kindjes! Ik kan me voorstellen dat je even moet schakelen, maar het is echt leuk! Wel druk! En dat je al een vermoeden had, dat is toch apart, dat je dat dan zelf al voelt. Een tweeling…wow! Bij ons zit er ook een tweeling in de familie en dus heb ik ook meer kans om naast Eva een tweeling te krijgen. Ik zou ook even moeten denken aan de praktische dingen allemaal, maar dat komt allemaal vanzelf goed! Veel plezier met lijstjes maken: 2x rompers, 2x een bedje, 2x kleertjes, 2x pakken luiers: joehoe!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wauw!!! Van harte!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wow een tweeling wat leuk!
gefeliciteerd

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gefeliciteerd!
Ik kan me voorstellen dat het even een omschakeling is… Maar je hebt nog ff hè?

Geniet ervan en ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker