Hoi,
Hoera hoera hoera
Ze is net vanmorgen gewogen ze is 11,5 kilo. Ze komt morgen thuis.
We krijgen vandaag de sondevoeding voor 2 weken thuisbezorgt.
We moeten nog wel elke dag s’morgens om 9 uur in het ziekenhuis zijn en krijgt ze tot ± 10.00 uur fysio voor de komede twee weken. Het gaat echt heel goed ze slaapt niet meer echt elke morgen maar heeft wel even haar rust nodig. Ze wil weer met andere kindjes spelen.
Vanaf woensdag gaat mijn man weer elke dag naar zijn werk deed nu veel thuis werken en ging om de dag een halve dag naar de zaak. En ik ga weer aan het werk als ze geen fysio meer nodig heeft en ze weer gewent is aan thuis. Onze gastouder komt in die twee aankomende weken ook een paar keer me naar de fysio en vind het geen probleem om weer voor onze dochter te gaan zorgen. Ook gaan we een paar keer bij haar op de koffie of thee. Ook de andere kindje s die bij de oppas zullen zijn hebben onze dochter al een keer gezien dit weekend. Ik ga wel tijdelijk op andere dagen werken omdat het dan wat rustiger is op die andere dagen bij de oppas minder en grotere kinderen. Dan maar twee per keer. Dus te overzien voor onze dochter. Als ze dan weer normaal naar school gaat en ze heeft weer een normaal ritme van de dag dan ga ik weer op de dagen werken die ik altijd werkte.
Als ze op de 12,5 kilo zit mag ze van de doktoren ook weer 1 ochtend naar school en als dat goed gaat dan mag ze daarna gewoon weer twee tot drie keer. Wel moeten we nog met school (pz)overleggen of ze haar met een sondeslangetje accepteren. Opzich kan het geen kwaad het zit aan haar wang geplakt en over d’r oor gaat het naar achter waar we het vastplakken in d’r nek als ze gaat spelen ik hoop dat ze positief reageren anders moeten we op zoek naar een andere school in een ander dorp en dat zie ik niet zitten of voor mij erger een medische pz ( begrijp me niet verkeerd geweldig dat die er zijn hoor maar ik vind niet dat mij kindje daar dan tussen hoort).
Nou denk dat ik even wat minder op het forum zit. Als ze een ritme heeft en ik ook en het gaat goed kom ik weer even checken hoe het met iedereen staat.
groetjes
lon106
Gewijzigd door - lon1306 op 11 Sep 2008 17:44:48
Gewijzigd door - lon1306 op 26 Sep 2008 14:55:46