Yeah eindelijk goed gegroeid!

Hèhè, Dylano heeft even een inhaalslag gemaakt, Kijk zwaar is hij nog niet voor zijn leeftijd

Maar op 9 februari woog hij 9350 gr en was 80 cm en nu op 3 maart weegt hij 10 kilo en 250 gram en is 81,7 cm vind ik toch heel knap in nog geen maand. Dus heb het idee dat het toch door de tanden is gekomen, met 4 maanden drekluiers, want heb daar nu al geen maand last van en zie het resultaat
Moest het ff kwijt

Liefs Michelle

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - mirema op 03 Mar 2010 13:46:47

Gewijzigd door - mirema op 03 Mar 2010 13:47:21

Wat een goed nieuws, Michelle! Dylano kan het wel…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn!!!

Ik kan even niet zien hoe oud je zoontje is.

Mijn jongste is ook klein en licht voor zijn leeftijd. Hij is bijna 20 maanden en woog begin februari 9,6 kilo en was 81,5 cm.
Wat gewicht betreft zit hij net op de onderste lijn en het CB wil hem in de gaten houden. 6 april moeten we weer terug om te wegen en als hij niet goed genoeg is gegroeid worden we weer doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar hebben we al vaker gelopen en ook vanwege zijn gewicht.
Myka heeft met 5 maanden 11 dagen in het ziekenhuis gelegen met het RS-virus, longontsteking en het Entrovirus. dat speelt hem nu nog steeds parten en daardoor is hij heel vaak ziek en heeft hij zwakke longetjes. Omdat daar al zijn energie naar uit gaat, kan hij dat niet stoppen in het groeien.

Ik maak me niet zo druk hoor, want het is een heel levendig kereltje dat redelijk goed eet.
Ik denk dat als hij wat ouder is en wat weerbaarder wordt, hij ook wat meer zal groeien.

Groet Rebecca

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Supergoed!!

Groetjes!

Netjes hoor

Groetjes,

Michèle

@Rebecca

Dylano is op 4 dagen na 17 maanden, maar hij was een keer afgevallen en een keer totaal niet aangekomen vandaar. Hij mankeert verder niets maar is/ was zo beweeglijk dat hij niet aankwam of weinig. En 4 kiezen en 4 hoektanden in 4 maanden werkte daar ook niet aan mee.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Oh wat fijn zeg. Inderdaad vervelend die tanden. Gelukkig moeten die tandjes maar 1 keer door het tandvlees.
Ik krijg ook altijd reacties over Sanne dat ze zo tenger is. Terwijl ze gewoon gemiddeld is en kwa lengte er boven uit schiet. Daarbij komt dat ze echt een klein koppie heeft. Ze lijkt kwa figuur echt op mij. Alleen was mama vroeger toch echt wat molliger.
Ik weet wel dat ik nooit maar dan ook nooit een opmerking zal maken over iemand kindje kwa postuur. Wat een gezeik. Inwendig maak ik me daar altijd kwaad over.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hier indd ook een lange magere dus, Maar valt met zijn kleren aan niet zo op, maar men als je hem in zijn blootje ziet is ie graarmager, wordt nu iets beter. Hij heeft nooit van die mollige polsjes en zo gehad, en ook niet van die mollige babybeentjes

Liefs Michelle

Super michelle, you go dylano.

Gr Patries

Super goed zeg!!!
Seth ziet er juist een beetje mollig uit, maar weegt ook niet veel.
Ach, zo zie je… ze zijn allemaal verschillen

Liefs, Anne

Wauw, zwaargewichtje opeens! Nee, het is echt fijn dat Dylano opeens zo goed is gegroeid! Perfect!

Het uiterlijk van kindjes zegt inderdaad niets. Eva heeft nog bolle wangetjes (net als mama) en word daardoor altijd als ‘stevig’ bestempeld. Terwijl haar lichaampje gewoon normaal is en ze met 14 maanden nog niet eens de 10 kilo haalde (9,6). We mogen 30 maart weer naar het cb, ik denk dat ze in 5 maanden echt geen kilo erbij is, dus ze zal nu 10 en nog wat wegen denk ik. Lijkt me niet veel! Mensen hebben altijd wat te zaniken!

@Carolien, hoe lang en zwaar is Sanne dan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Goed zo dylano!
Heeft hij nu inmiddels al zijn tandjes dan?
Aaron is nu bezig met zijn bovenhoektandjes…ik zie er al puntjes doorkomen.
Aaron is nu 10.7 kilo en is bijna 20 maanden.

Gr, danielle

@Rainbow, Sanne was 11 februari 10,1 kilo en 80 cm. Ze was flink gegroeid. Dat was ook wel te merken hoor. Ze was echt aan het (vr)eten. Maar sinds die BMR prik is het plotseling weer wat minder. Ik hoop dat het aan de hoektanden ligt.
Ik zie ook dat ze nu weer wat dunner wordt. Dat zie ik aan haar kleertjes, eerst moest ik die weer wijder zetten en nu alweer insnoeren. Vervelend, maar als ze echt op mama lijkt zal ze waarschijnlijk wel lekkere dikke billen krijgen.
Als ik haar broekje maatje 74 aan doe past ze die prima. Ze heeft korte beentjes in verhouding met haar lichaam. En boven past ze 86 wel, maar 80 is net iets te kort. Beetje rare verhouding, maar mama heeft ook korte beentje in vergelijking tot het lichaam. Komt allemaal wel goed. Ze is tevreden dus geen klagen.
Maar ik wordt weleens moe van dat gezeur. Laat het toch.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@ Michelle: Ik ken het van mijn oudste zoontje. Die is ook zo ontzettend beweeglijk dat hij ook niet zo veel aankomt. Hij is nu bijna 3,5 en woog van de week iets van 13,8 kilo. En hij begint nu langzaam naar maat 110 van kleding te gaan.
Lang en dun.

De jongste is dus niet zo lang en ook dun. Gister heb ik hem even in zijn blote billen op de weegschaal gezet (na het avondeten) en toen woog hij 9,8 kilo. Ik schrok wel even toen ik hem zag, want de ribben kon ik echt weer tellen.
Hij is nu dus bijna 20 maanden en omdat hij zo klein en tenger is, schatte mensen hem dit echt niet.

Tanden kunnen echt veel last veroorzaken, bleh!! Myka moet nu nog 4 kiezen volgens mij, dus het gros is gelukkig al door, maar wat heeft hij daar een last van gehad zeg.

[img]http://lb4f.lilypie.com/kSI5p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” />

[img]http://lb2f.lilypie.com/UxQBp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Ja dan krap ik toch weer achter mijn oren met deze verhalen. Jada is over 1 week 2 jaar en weegt nu rond de 10 kg! Ik vind het echt weinig, maar krijg er niets aan, ze zit al bijna 1 jaar tussen de 9 en 10 kg! ppfff mijn ma zegt dat het kan zijn omdat ze een borstvoedingsbaby is, snap het verschil niet zo maar goed, hier ook een mama die nerveus word van mijn babies gewicht!

@Aaron
Dylano moet nog 4 kiezen en ik geloof dat de ellende weer gaat beginnen, het wordn alweer drek luiers, dus die gaat de komende tijd ook weer niet aankomen denk ik. Maar dat geeft u hij nu weer iets ingehaald

En we moeten niet vergeten dat ze het tweede jaar in pricipe maar ongeveer 2 kilo aankomen.

Liefs Michelle

ooh wat fijn meid!
snap dat er meteen wat zorgen weg zijn.
rico was na zijn opname ook heel veel afgevallen maar zat 2 weken terug op het cb op 81,6 cm en 11 kg en 200 gram.
ben ook blij dat ie weer wat is bijgesprongen maar met zijn gewicht zit ie nog net onder het gemiddelde.
maar ja anderzijds het is ook wel logisch dat nu ze zoveel lopen ze meer groeien dan bijkomen zeg maar niet dat ze groeien door het lopen maar in ieder geval komen ze dan niet veel bij.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik word er niet nerveus van. noah (bijna 2jaar) woog in December 10.2 kilo en was 80.5 cm, maar hij eet weer heel erg goed…
als ie weinig aangekomen of gegroeid is (volgende week moeten we weer), dan zou dat me niets uitmaken, zolang hij verder gezond is en lekker geweegt en eet vindt ik het prima.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Super goed van dylano!!! Zeg hem maar (maar dat heb je vast en zeker al gedaan) dat hij zo op de goede weg door moet gaan!!

liefs woezel

@Melanie

Ik maakte me in zoverre zorgen dat hij een keer was afgevallen en dat was toen hij net een jaar was en naderhand was hij maar 350 gram gegroeid en de keer erop weer niets vandaar.

Eten doet hij (bijna altijd) goed, want zelfs op het cb zeiden ze meer kan je haast niet geven:; maar als hij ze dan gewicht verliezen of niet aankomen zit je dat toch niet echt lekker, vooral omdat hij in de lengte wel doorging.

@Woezel

Heb ik indd gedaan

Liefs Michelle