Ach ja, er zijn grote en dikke, grote en dunnen, kleine en dikke en kleine en dunne kindjes en alles wat daartussen zit! En ze zijn allemaal zichzelf! Grappig, vandaag kleedde een verkoopster Eva aan. Omdat ze een beetje tussen 80 en 86 zit, pas ik nu alles. Ik moest zoveel ruilen! Soms is het te groot, dan weer te strak bij haar buikje. Maar goed, die verkoopster zag haar armpjes en zei: ‘Ah, wat een tenger popje!’ Zo zie je maar dat iedereen anders tegen kindjes aan kijkt. Ik vind Eva zelf wel klein, als ze loopt lijkt ze echt heel klein nog, maar ze heeft wel nog een lekker babypensje!
@Carolien, ik vind dat Sanne een mooi gewichtje bij haar lengte heeft. Mooi slank, maar niet té volgens mij? Hahaha en die billen van jou…dat zal nog wel even duren (als ze ze al krijgt)! Voorlopig kan ze haar broekjes in 74 wel aan! Eva zou die qua middel nog kunnen passen, maar dan zijn ze echt heeeeeel kort. Zij mag van boven nu wel 86 hebben, in 80 worden de mouwen wat kort, maar broekjes 86 zijn veeeeel te lang. Dus het wordt hier ook 86 boven en 80 onder.
Groetjes Rainbow, trotse mama