Wordt gek van mijn haar

Echt ik word helemaal gestoord van mijn haar. Door de stress met het werk en wel of geen ww zijn mijn suikers onwijs slecht geweest. Nu alles weer een beetje reilt en zeilt en alles weer beter is valt mijn haar zo ontzettend uit. Had ik ooit een mooie dikke staart mag ik blij zijn als ik de helft nog over heb. Het is dat ik het met de bruiloft op wil steken maa daarna gaat alles er af. Zelfs mijn doucheputje is WEER verstopt.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 03 Jul 2011 15:51:37

Balen zeg! Extensions geen optie?

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Nou ja zo kunnen, maar ik ben geen fan van extensions. Ik heb al een kapsel uitgekozen het word na de bruiloft en voorlopig blijft het kort tot het weer hersteld is en dan kijken we weer verder.

Groetjes,

Michèle

Denk je dat het lang duurt voordat het is hersteld?

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Nou ja ruim de helft is uitgevallen dus kan wel een jaar duren eer dat ik weer een volle bos heb. Ik heb gelukkig heel dik haar ook, maar ik kan het echt niet los meer laten hangen want het ziet er echt niet uit dan.

Groetjes,

Michèle

ja ik heb het dus al vanaf rico’s geboorte, en constant zitten mijn kleding onder de haar en aarghhh ik herken het zo! sinds ik het korter heb laten knippen en weer heb laten groeien is het iets minder geworden maar het scheelt niet zo heel veel helaas

Nou inge bij mij gaat het echt kort he, gewoon echt alles eraf.

Groetjes,

Michèle

lieverd bedoel je met echt kort echt stekelig kort??? schat aub doet dat NIET. daar ga je zo’n spijt van krijgen! maakt niet uit wat je doet, maar ga is eerst langs de huisarts, welke pil heb je? ik heb sinds mijn nieuwe pil steeds minder uitval namelijk. ik zou eerst wat anders proberen dan meteen alles eraf, je hebt zo’n onwijs mooi haar! ik hou van haar en zeker omdat je zo’n mooie bos hebt…ik had het trouwens afgeknipt tot schouderlengte iets eroverheen. maar dna wel in lagen dus het middenstuk van mijn haar was nog wel lang, maar de rest compleet in lagen en het was echt best heavy kort. ik heb er echt van gejankt dat wil je niet weten… nu heb ik weer een mooie bos (binnen 1 jaar tijd nog langer dan voorheen)

Schat ik slik al 12 jaar dezelfde pil dus dat is het niet, het is echt mijn suiker. En ik mail je wel even.

Groetjes,

Michèle

jee dat suiker zoiets kan veroorzaken verdorie zeg! en is daar niets aan te doen dan?? ik weet niet naar welk mail adres je gemailt hebt… maar ik kijk straks even. Oma komt eventjes op bezoek namelijk.

die van je msn want daar kon ik meteen het plaatje aan toevoegen.

Gezellig wij hebben gisteren mijn ma gehad en morgen komt mijn schoonmoeder.

Groetjes,

Michèle

Nou, ze was maar kort gebleven ze had kleertjes voor Rico gekocht en die wilde ze even afgeven. Maar Rico had volgens mij MIJN moeder verwacht en niet Papa’s moeder. dus hij begon bijna te huilen, en zei toen ook nog oma weg!
gerum! ach dat bedoeld ie natuurlijk niet rot maar ik had wel even zoiets van"Nou nou… dat mag ook wel wat minder!"

ik kijk mijn mail nu even na!

Oh erg is dat he als ze dat doen. Vorige keer toen mijn schoonmoeder kwam zei morgan ook kom je doen. Lekker genant. Moet wel zeggen dat ze dat wel meer bij mijn schoonmoeder doet dan bij mijn moeder hoor, maar ja het is genant.

Groetjes,

Michèle

sjee man, zuur hoor dat die suiker dat zo beinvloed…
bij mij was het na pippy’s geboorte ook een vet drama… na een half jaar dacht ik, dr af met dat dood vogelnestje op me kop, toen heb ik een soort hanenkamachtig iets laten knippen, best relaxt, en onderin kon ik nog nephaar hangen … maar nu moet ik zeggen dat het eindelijk op adem is, zelfs met dat geblondeer om me vuurtoren rood erin te krijgen…
maar ik zag laatst… ik heb een pakkie gekocht maar nog niet geprobeerd, een soort extensions, met klemmetjes… speltjes erin, kei makkelijk, klik en klak enje hebt ineens een stuk meer haar, misschien ook wat voor jouw…

Pippy is geboren 17.07.2009

@ Sugars no way daar heb ik echt een hekel aan.

Groetjes,

Michèle

Aaaah erg is dat he!
Ik heb er met vlagen last van… geen idee wat t bij mij is, maar op het moment is het erger dan ooit!! ( ik vind echt overhal haren! En idd doucheputje steeds vestopt ontdanks dat ik elke keer na het douchen de haren eraf haal… verdwijnen er blijkbaar toch nog een hoop in.

Ik hoop dat t net zo vanzelf als dat t komt, ook maar weer zo vanzelf overgaat … maar dat betwijfel ik. Me lichaam doet gewoon helemaal raar…

Onze dochter heeft echt van dat dunne blonde haar waar je zo weinig mee kan en wat amper groeit ( heel gek want ik heb heel donker, bijna zwart, haar en mijn man heeft bruin haar ) haha. Nu heb ik een spray gekocht en dat werkt super. Ze heeft een stuk dikker haar dan eerder en het groeit ook beter. Als je wilt kan ik morgen wel even kijken hoe het heet. Ik heb het gekocht via een vriendin die ons altijd knipt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Oh als je dat zou willen doen Asje. Kijk ik wil het toch wel kort hebben even weer, maar wat meer haar is zeker weer fijn.

Groetjes,

Michèle

@Asje ooh wat tof van je!
Michele wat fijn ik hoop dat dat voor je gaat werken meid!

@ Bakmama ik heb ook nog eens erge roos dus die shampoo kan ik wel gaan gebruiken maar dan wordt ik weer gek van de jeuk.

Groetjes,

Michèle