Wordt gek van mijn haar

Na heel veel gezoek bleek me meissie het op dr kamertje te hebben liggen hahaha. Tja je bent een meisje of niet he.
Het spul heet Lisap milano fashion thickener. Ik heb al even gegoogled voor je natuurlijk
http://www.amishop.nl/p/Lisap/Styling_Fashion/Lisap_Lisap_Fashion_Thickener_125ml/LIS170018000

Je doet er wel heel lang mee !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@ Asje en dat helpt ook tegen haaruitval?? Want ik heb juist heel dik en veel haar of had veel haar, mijn haar is heel sterk alleen valt het dus uit.

Groetjes,

Michèle

Dat ze in een bepaalde periode uitvallen is heel normaal. Ik heb dat ook op dit moment. Dit goedje is in principe voor sterker en dikker haar ( mijn dochter heeft/had echt blonde peenhaartjes ). Wellicht hebben ze meerdere soorten voor het haar, kun je zelf even nakijken. Het bevat allemaal vitamines ed. voor je haar en wat ik bij mijn dochter zie is dat het helpt en beter groeit. Als je toch echt iets wil voor haaruitval zou ik even verder zoeken op dit mer ( ik weet immers dat die thickener van hun goed werk doet ) of anders zoals hierboven beschreven staat die shampoo gaan halen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@ Asje ja dat je haar altijd wel wat uitvalt zeker in de zomer is normaal, maar meer dan de helft is wel heel veel. Al moet ik zeggen heb gister zeker 1/3 terug gevonden in het doucheputje maar ja daar kan ik niet zoveel meer mee, maar ik ga zeker even spitten. Dank je.

Groetjes,

Michèle