Hoi,
Ik heb even op het blik gekeken (Seth krijgt namelijk nutramigen) en het is lactosevrij! Je kunt het halen bij de apotheek (het is erg duur, ruim 18 euro per blik). Maar als er straks uitkomt dat hij allergisch is, dan krijg je alles vergoed van de verzekering, dus als je het probeerd, bonnetjes bewaren, dan kan je het terugvragen
Ik krijg het in ieder geval volledig vergoed (tot 2 jaar), en dat is bij elke verzekering zo.
Liefs, Anne
Woning en ziekenhuis nieuws:(
Hey Liske,
fijn dat je dat zegt, ik zal naar je advies luisteren en gewoon lekker uitrusten daar! wat komt komt toch wel, kan me idd moeilijk nu druk gaan maken, het gaat nu ook wel weer redelijk maar ik heb dat altijd, als ik dan bad news hoor dan voel ik me die dag echt brak, en slaap ik slecht en de ochtend daarop voel ik me dan wat ziek (als het om rico gaat dan he) nu voel ik me weer oke. ga lekker grillen vanavond met mn vriend hebben net een gourmet/grill stel gekocht en vlees en vanalles eigenijk haha.
@lalala:
rico heeft nu pepti 2 ook vergoed dus.
hoef het in principe alleen maar om te zetten.
bij hem wordt alles vergoed zoiezo ook al is het nog geen bewezen, omdat de KA een machtiging had geschreven snapje dus dat is wel fijn want idd wat is het duur! pepti is hier 22 nog wat in de winkel.
zal het er met de opname is overhebben, nu kunnen we toch niets doen want zijn ka is nu met vakantie en Sorgente stuurt voedingen op met de tnt zeg maar en zn machtiging is nu tot dan verlopen en heb een X aantal pakken staan tot dan zeg maar snapje?
lekker ingewikkeld pff
haha, ja ik snap het
Ik zou het er maar over hebben, ja, misschien heb je er wat aan. En zo niet, viel te proberen.
Fijn in ieder geval dat je die pepti ook vergoed krijgt, scheelt een eind
sterkte ermee!
Liefs, Anne
haha, ja af en toe wil ik wat uitleggen maar komt het nogal warrig over haha kan het beter in woorden zeggen dan opschrijven. mutsie achter de laptop.
dankjewel in ieder geval.
Even een korte mededeling:
De opname is verzet naar 19 augustus.
de rede daarvan is omdat de Rontgen (die dus toch doorgaat!) 20 augustus is gepland omdat het niet eerder kon, en dat we als we de 10e daarheen moesten we goed en wel thuis waren en WEER terug konden komen. dus vandaar.
maar HEEEL goed nieuws. GEEN SONDE! ik spring uit mn vel van blijdschap.
hij mag de avond daarvoor GEEN eten hebben en s’morgens ook niet totdat hij zijn foto moet laten maken. arme ziel die stikt dan van de honger… Enfin… hij krijgt voor die foto een papje die hij lekker ZO op mag eten waar dan die vloeistof doorheen zit. en daarna maken ze foto’s.
pff wat een opluchting!
ik zei al eerder in dit topic, als ik denk dat iets goed fout gaat gaat het juist goed.
en als ik denk: dit komt zeker goed gaat het mis
en nu dus ook weer…gelukkig zeg!
Raar, die Inge-logica. Maar fijn dat het wel werkt!
Kan me je blijdschap goed voorstellen. Dat scheelt al een hoop, geen sonde. En die paar uurtjes honger komt Rico vast wel door, dat papje maken ze natuurlijk extra lekker voor 'm.
Geniet er maar van, dit zijn de betere berichten!
Groetjes,
M
Oh gelukkig mied, das weer een zorg minder. Enne die paar uurtjes is niet leuk, maar overleefbaar. Eet ie des te beter de pap
Groetjes,
Michèle
Wat fijn Inge dat hij in ieder geval geen sonde krijgt. Wel vervelend dat hij zo’n tijd niet mag eten. Maar gaat vast helemaal goedkomen met hem.
Groetjes,
Sandra
kan me voorstellen dat dat een opluchting is zeg, dat hij geen sonde hoeft te hebben! dat is weer een hele zorg minder! en voor de rest…komt allemaal goed meid, ik blijf aan je denken!
liefs,
Rinske
@Michele: ja precies daar ga ik ook vanuit dat hij die pap dan goed eet, want zo niet zal hij toch een sonde krijgen maar dat kreeg ik weer NET te horen aan de tel.
ik moet de eerste paar dagen zijn eten zelf mee nemen om te observeren hoe dat gaat. ik denk dat ze ook alles van voor af aan beginnen. dus 1 dag geen maaltijd en fruit en alleen opvolgmelk, en dan uitbreiden om te kijken waar hij op reageerd.
20 aug om kwart voor 1 wordt hij klaar gemaakt voor rontgen.
het is toch wel spannend.
ohja het is luxe want hij krijgt EN een bed EN een box EN een stretcher voor mama op zijn slaapkamer
jeetje zeg , heb net alles gelezen!
gelukkig geen sonde, maar denk maar zo dat je er alles aan doet dat ze ergens achter komen! kan je het later nooit bij jezelf zoeken als er niets uitkomt. en natuurlijk hoop ik ook dat er wat uitkomt! Sterktee!
XXX-
Nou ja gewoon vanuit gaan dat ie de pap wel goed eet, En tuurlijk moeten ze je het alternatief ook voorleggen al denk ik dat je dat diep van binnen ook wel wist.
En jeetje das zeker luxe. Ja hij moet natuurlijk ook zo relaxed mogelijk zijn en hij is op zich niet niet he. En ja babystapjes weer, anders komen ze er nooit achter. Maar gelukkig mag je 24-7 nij hem zijn, maar denk ook aan je eigen energie he. Want dit kost je heel wat en schaam je niet als je een nachtje thuis zou willen slapen om even tot ruat te komen want het kost jullie allemaal heel wat niet dat Rijco steeds alleen is want voor hem moet het ook moeilijk zijn ga ik vanuit.
Groetjes,
Michèle
ja precies michele, moet zeker ook aan mezelf denken.
Rijco wil zelf niet daar slapen omdat zijn vader daar nog niet zolang geleden is overleden en hij daar gewoon zich ontzettend onrustig voelt en ja een onverwerkt punt dus. gaat ie helemaal zenuwachtig doen en trillen.
maar we vinden wel een oplossing
nog 9 daagjes en dan vakantie heb zooo’n zin
Inderdaad samen een oplossing vinden. Ik kan Rijco trouwens wel begrijpen hoor. Maar als je maar blijft praten met elkaar das belangrijk zeker nu.
Enne kan ik me goed voorstellen. Proberen jullie ook even alles van je af te zetten dan.
Groetjes,
Michèle
ja ik weet het.
maar dat komt wel goed. heb vandaag dus een verslag gemaakt voor het ziekenhuis, heel erg samengevat dat wel, maarh ad geen zin alles WEER uit te leggen, en al helemaal niet om mijn gedachten daar tegenover die mensen moet lopen opsommen terwijl ik het ook op kan schrijven en dat dan net iets duidelijker is dan als ik het moet benoemen. omdat ik het dan toch weer vergeet te vermelden.
Heel slim van je Inge, wat je zegt je vergeet veel. Ik doe het ook hoor als ik naar een dok moet zeker voor iets groots of meerdere dingen. Enne elke kaar je verhaal vertellen is ook niks. Maak er voor de zekerheid een paar kopietjes van. Je weety hoe het gaat in ziekenhuizen. Comunicatie non grada.
Groetjes,
Michèle