Woning en ziekenhuis nieuws:(

vandaag gehoord dat de nieuwe woning NIET door gaat.
rede: wonen er nog maar te kort en ze willlen zien hoe het gaat zonder het ciz (bullshit!)

vandaag met rico naar de kinderarts geweest.
als we terug komen van vakantie wordt hij een week opgenomen! een week! ik ben erg verdrietig en maak me bezorgt.
het is allereerst een observatie week met dietiste aangepaste voedingen enz enz enz… en daarnaast krijgt hij via sonde vloeistof in zijn maag gedruppelt contrastvloeistof ofzo waarbij de ronten foto’s maken.
ik wens ze veel succes met die draden in zn neus.
pff zo ga je wel lekker op vakantie zeg met dit als vooruitzicht.

[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Och meissie wat een ellende allemaal! Beroerd dat die woning niet doorgaat en nog beroerder dat Rico een week het ziekenhuis in moet.

Ik kan me je verdriet en bezorgdheid goed voorstellen. Alle liefs en sterkte. Ik kom op je schouder zitten hoor!

Groetekes, Sje

Jeetje wat een pech zeg! Je hebt zolang gehoopt op deze woning en dan ook nog een ziekenhuisopname! Bah!

Ik hoop voor jullie dat je bij Rico mag blijven slapen in het ziekenhuis. Meeste ziekenhuizen geven dit welf wel aan. Wij hebben het ook gedaan en het is een stuk pretiiger dan steeds naar huis te moeten zonder de kleine smurf!

Sterkte de komende tijd! En ik hoop dat er snel een andere woning voor jullie is.

Liefs Tams

Ach meid, wat een rottigheid zo achter elkaar!

Hopelijk zorgt de opname er wel voor dat Rico zich over het algemeen beter gaat voelen, probeer dat maar in je achterhoofd te houden. Al kan ik me voorstellen dat dat heel erg moeilijk is. Als moeder ben je gewoon bezorgd om je kleine boef.

Geniet in de vakantie juist van het feit dat jullie lekker met zn drietjes zijn. Rico voelt natuurlijk ook goed aan als jullie down zijn. Ik snap dat het moeilijk is, maar ik denk dat jullie daar alledrie het meest aan hebben.

Ik denk aan jullie en echt… vroeg of laat komt alles weer op zn pootjes terecht!

Liefs en sterkte!

Lilypie - Personal pictureLilypie

ik vind het lief dat jullie zo begaan met ons zijn.
er zit al de hele dag een brok in mijn keel maar die zal er vanavond wel uitkomen als rico ook in bed ligt.
Er mag 1 iemand bij rico blijven slapen en die persoon ben ik. Rijco’s vader is daar overleden en hij voelt zich daar niet op zijn gemak en hij meende daarnaast ook dat ik dat wel zou willen en dat is ook zo vanwege zijn vroege voeding om 7 uur en ik gewoon bij rico wil blijven. papa is er gelukkig wel overdag de hele tijd bij,
in ieder geval ik laat jullie nog wat weten, moet zelf ook even bezinken

[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Oh wat een BS inderdaad van de woningbouw. Echt soms vraag je je af wat die lui bezielt. Ik zou ook balen meid.
Enne dat van Rico is ook niet leuk, maar weet wel dat het voor zijn eigen best wil is en dat hij er alleen maar beter van kan worden.

Probeer alles wel een beetje van je af te zetten en te genieten van jullie welverdiende vakantie. En met Rico komt alles goed enne jullie droomhuis komt ook vanzelf om de hoek zetten.

Dikke kus.

Groetjes,

Michèle

He bah wat een k*t nieuws… Wat ontzettend flauw dat je nu niet kunt verhuizen, en wat vreselijk moeilijk om Rico op te laten nemen… Probeer inderdaat wel te genieten van je vakantie, hoe moeilijk dat ook lijkt… Ik denk aan jullie, en wens jullie heel veel sterkte!

Lilypie

Lilypie

Hè, wat een nare berichten! Ontzettend k*t dat die woning niet doorgaat én Rico moet worden opgenomen. Het zit jullie ook niet mee hè? Moet me wel aansluiten bij de anderen als ze zeggen dat het natuurlijk voor het bestwil van je kleine knul is en dat hij er hopelijk beter uit komt. Maar ondanks dat lijkt het me verschrikkelijk.

Geniet van jullie vakantie en van elkaar en ik denk aan jullie hoor!

Knuffel

Wat ontzettend vervelend dat jullie woning niet doorgaat. Zit me hier gewoon kwaad te maken terwijl ik het leeg. Vind het echt belacherlijk dat jullie eerst moeten bewijzen het zonder CIZ kunnen terwijl jullie dit al heel lang zonder doet. En het hardstikke goed gaat zo met zijn drietjes. Had het ook eigenlijk niet verwacht, dacht echt dat het wel goed ging komen. Dat gaat het natuurlijk ook wel, maar helaas nu nog niet. Maar straks zullen jullie vast een heel mooi huis tegenkomen.

Wat betreft Rico is het ook heel erg dat hij naar het ziekenhuis moet. Maar wat de rest ook zegt, bedenk erbij waarom het is. Het is heel vervelend en naar, maar het is wel in het belang van zijn eigen gezondheid. En een weekje is gelukkig zo voorbij. En laten we hopen dat ze daarna wel achterhaald hebben of hij ergens allergisch voor is etc.

Heel veel sterkte.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Meid wil alleen maar even zeggen dat ik het heel erg vind allemaal. Je was zo dolblij over die woning. Dit is gewoon een onwijze tegenvaller.

En wat betreft je kleine mannetje…heel veel sterkte. Voor hem is het belangrijk dat zijn papa en mama in de buurt zijn!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

natuurlijk weet ik waarvoor hij erheen moet en dat het het beste is maar gewoon 2x super klote nieuws op 1 dag trek ik niet echt. die brok moet er echt uit maar wat ik al zei niet als rico erbij is, dan doe ik heel vrolijk en voel me daardoor ook naar hem toe vrolijk, hij zit de hele dag al te lachen met zn mooie 5e tandje wat me ook erg blij maakt. heeft vandaag zoveel geschatert dat ik er zelf ook vrolijk van wordt.
maargoed ik voel het van binnen echt borrelen en het moet er echt uit. zo gauw ik dit hardop uitspreek hoe ik me voel weet ik ook gewoon zeker dat het eruit komt maar mijn beste vriendin belt me straks in haar pauze op had gesmst. ze weet me altijd wel op te beuren. maar het is tot dan even slik slik slik.
Rijco baalt ook ontzettend en hij vond een week echt zo lang maar heeft zich er ook bij neergelegt. hij is nu nog werken (was alleen anar het ziekenhuis geweest en normaal is hij er altijd bij maar kon nu geen vrij nemen…en net DAN krijg ik dit te horen)
pff wat is de wereld toch oneerlijk verdeelt zeg, de 1 zit het ALTIJD mee en de ander vrijwel altijd tegen.
ik hang meer tegen het 2e aan dan het 1ste.
maar ik ben toch geen opgever, ik ben een vechter en ook dit komt wel weer goed, niet dat dit het aller ergste is wat maar kan gebeuren in een mensenleven, maar weet je het is al jarenlang zo rot gegaan, dan krijgen we een flatje en het grootste wonder wat er maar bestaat een kind! maar dan lijkt het ineens zovan: je hebt nu weer genoeg dingen gehad wat je gelukkig maakt nu kan het wel weer effe allemaal misgaan" snapje? maar mijn gezinnetje is eigenlijk het enigste wat ooit goed is gegaan in mijn leven en daarom baal ik nu even zo ontzettend want ik had rico dit zo gegunt en onszelf natuurlijk ook. (wat de woning betreft)
pff kan zo nog wel uren door schrijven maar echt open over mn gevoel lukt me niet echt kan ik alleen uiten in tranen. Verdomme waarom gaat het niet allemaal super ineens! ikw il dat ook eens voelen en iemand (in dit geval rico) kunnen geven weet je wel… nouja het wordt denk ik nu te warrig omdat er even een hoop door me heen gaat.
maar wat ik al eerder zei het is even een kaa uu tee dag morgen is het wat bezonken en dan ben ik weer helemaal in orde
nui ga ik even verder met rico spelen want die roept mama ebbu

Meid ik weet dat je het niet wilt horen misschien, maar een heel goede vriend van me zei altijd tegen mij als ik het niet meer zag zitten in mijn eigen strijd.

zaun pleures dag as ut vedaag is geweis ken ut morge nie worde.

Vertaald: zo’n pleurisdag als het vandaag is geweest kan het morgen niet worden.

Klinkt raar maar het nieuws dat je vandaag kreeg kan je morgen niet krijgen. En tuurlijk je wilt een ander huis. Snap ik en beren op je pad is niet leuk, maar nu kun je zoeken naar nog een beter huis dan dat je had kunnen krijgen. Klinkt heel moeilijk wat ik zeggen ga. Ik heb je ooit verteld wat een kl*te leven ik gehad heb, maar ik heb geleerd om het positieve te zien van dingen. Afwijzing is niet leuk, maar je weet waarom, dus kun je dat wegwerken zodat dat uit je weg is en daarna kun je zoeken naar iets beters dan dit. Rico naar het ziekenhuis is niet leuk, maar hij komt er alleen maar beter en sterker uit. En je kan bij hem zijn. Ook kun je even zelf tot rust komen want zo’n kleintje vraagt veel energie en de laatste tijd met dat kwakkelen helemaal, en bedenk je wat is een week op een mensenleven.

Ga straks lekker genieten van jullie vakantie. Zet even alles van je af en geniet van elkaar want jullie zijn ook belangrijk (jij en rijco). Mervin en ik nemen ook soms even de momenten voor elkaar zodat we mekaar niet over 2 tot 4 jaar aankijken en ons afvragen wie wij nou waren. Enne ondertussen zitten wij hier allemaal aan ons eind van de glasvezelkabel om naar je relaas te luisteren.

Groetjes,

Michèle

Oh Inge wat een k*t nieuws!!!
Jesse en ik denken aan jullie…

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

lieve michele,
ik weet dat wat je zegt waar is, maar het is even nu een pokkedag morgen ben ik die woning al wel weer vergeten en gaan we ons opnieuw inschrijven en dan afwachten tot we een nieuwe woning aangeboden krijgen.
het is nu al positiever dan vanmiddag (mijn humeur) brok in mn keel is weg en ik heb het er ook niet uitgegooit ofzo.
heb rico 10 minuten staan filmen toen hij aan het oefenen was om te zitten, was ontzettend grappig kan ik je vertellen…

Over zn opname, ik weet het het is een week en je hebt ook gelijk wat is dat op een mensenleven.
een week is zo voorbij. maar zoals het vandaag ging had ik weer zoiets van: ohjee mn negatieve spiraal is weer in gang gezet. Niet eerlijk van mezelf om dat te denken want het wil niet zeggen dat als er 2x bad news is (1 komt niet alleen dus) op een dag dat het de rest van de tijden ook brak gaat verlopen.
de rede van dat denk gedrag is gewoon puuur mijn verleden omdat ik toen niets anders dan rotzooi heb meegemaakt, en ik echt even terug viel in mijn angst dat dat weer zo zou gaan en ik wat paniekerig werd inwendig omdat ik natuurlijk rico een goede toekomst wil geven.
Hij heeft alleen nergens last van en heeft mama weer opgebeurt
snapje een beetje verder wat ik bedoel te zeggen?

Hoi,

Iederdaad als ik het zo lees bullshit. Ik zou toch nog even een meer uitgebreide uitleg vragen. Misschien nog een gesprek met een uitleg van het ciz.
En we hadden nogwel zo geduimt.

ZRico,
een week is lang ja maar wees blij dat ze toch nog verder willen kijken en dat ze echt tot op de bodem gaan. Ik hoop voor jullie dat er wat uitkomt.

groetjes

lon106

hé meid toch.
alles zit je ook tegen op het moment.
sterkte de komende tijd

Groetjes Marianne mama van Ruben

meisssssssss wat een sh*tzooi

Ik weet even niet wat ik moet zeggen want alles is al gezegd, maar ik leef met je mee

Dikke knuffffffffffffffff

Liefs Michelle

dat is lief van je michelle (en de rest natuurlijk ook)
en alles wat gezegt is weet ik zelf natuurlijk ook. en natuurlijk fijn dat ze m goed willen observeren maar dat staat buiten het feit hoe dat bij je aankomt ineens een week je kind niet thuis.
het is dus dubbel snapje en het valt niet tegen elkaar af te wegen het zijn gewoon 2 gevoelens en niet 1 die wat weg ebt omdat het toch goed is dat ze dat doen. dat staat zwaar los van het gevoel wat je er buiten dat om bij krijgt

Wat een rotnieuws allemaal.
Een digi knuffel van mij.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

meissie toch… wat een naar nieuws allemaal zeg! Had dit helemaal niet verwacht over die woning… Sjonge ze zijn ook altijd aan het zeiken bij het CIZ (heb je ze nodig zijn ze er niet of wachttijd van hier tot tokio … en nu kan je ze absoluut niet gebruiken en denken ze ff hun mening te moeten geven… grr).

En dan je manneke het ziekenhuis in… het zit jullie niet mee. Ik heb dan (zie topic werkeloos) maar niks te klagen vergeleken met jouw. Kop op meid… volgens mij is er nog wel plek op je schouder… daar kom ik dan maar gauw op zitten!

Lucht je hart hier… we staan voor je klaar om je te helpen.