Ik had net het ziekenhuis aan de tel. hadden ze de datum perongeluk op zijn verjaardag gezet. maar waren ze weer aan het veranderen dus vandaar dat de brief zolang op zich laat wachten.
ik zei al: nee nee niet op zijn verjaardag! zijn ze nou helemaal bedondert ik zei ook al: maar zijn ka zei dat het opzich ook kon voor onze vakantie alleen dat de kans bestond mochten ze toch moeten onderzoeken in die observatie week dat hij er last van zou kunnen hebben met de vakantie. dus ik zei dan doe maar vlak na de vakantie (we zijn 7 aug terug, en ze hadden m perongeluk de 24ste september gepland, lijkt me niet echt vlak na de vakantie:S)
Woning en ziekenhuis nieuws:(
Hmm lekker he die ziekenhuizen. En ik zou dat ook niet op zijn verjaardag willen nee. Maar nu is wel alles goed geregeld??
Groetjes,
Michèle
Jeetje, dat is idd wel weer typisch. Tuurlijk willen jullie dat niet op z’n verjaardag, zijn ze nou helemaal betoeterd? Nou ja, hopelijk zsm na jullie vakantie. Dan is het ook maar achter de rug, toch?
Groetjes,
M
nee het is nu weer effe onbekend michele, ze proberen wat te schuiven enzo ofzoiets, maar als ik morgen geen brief heb bel ik ipv de poli gewoon even naar de afdeling kijken of zij me wat kunnen vertellen.
en mriek; ja precies ik zit er niet echt naar uit te kijken en had zoiets van na de vakantie oke, maar ga niet nog maanden zitten wachten, is niet iets waar je naartoe leeft ofzo :S
Ja dat is inderdaad het makkelijkste, vaak weten zij ook genoeg en kunnen ze je ook prima verder helpen.
Groetjes,
Michèle
Nee, precies. Dus dan maar zsm, dan heb je het maar weer gehad. Ik hoop dat je snel meer weet Inge.
Groetjes,
M
ff dipje weer.
heb de kinderarts gesproken, hij belde rond half 6.
De opname is 10 augustus. en hij vond het naar aanleiding van mijn verhaal toch beter het niet alleen te observeren maar ook daadwerkelijk alle opties te onderzoeken. dit is niet eens alleen een rontgen… dit is gewoon echt alles zit hier gewoon te tranen. ga alsjebliefd niet zeggen dat dit het beste is voor hem dat weet ik zelf ook heus wel, maar ik ben gewoon te zwak ofzo want ik trek het gewoon niet dat ze dat allemaal gaan doen en ik wil er voor m zijn het gaat natuurlijk niet om mij maar om hem maar ik ben gewoon zoo bang dat ik dat niet aan kan zien dat gefrot met die slangetjes enz enz… waarschijnlijk houdt mn vriend m dan wel mee vast maar oh mn god… ik zie gewoon echt een nachtmerrie voor mn ogen terwijl het misschien wel mee valt maar toch…
moest het ff kwijt, ik wil niet zeiken ofzo en hoop niet dat jullie mij een zeur vinden sorry in ieder geval ik kan het ook niet helpen
och meis tuurlijk ben je geen zeur, is toch logisch dat je je eigen zo voelt. en tuurlijk weet je zelf heel goed dat dit het beste is voor rico maar daarom kun je er wel gruwelijk tegenop zien.
maar geloof me meid op die momenten als hij daar is komen er oerkrachten boven.
leef met je mee hoor
dikke knufffffff
Liefs Michelle
Fijn dat er een datum bekend is, maar wat begrijp ik goed hoe dubbel het moet zijn lieverd. Tuurlijk ben je geen zeur en weet je dat het het beste is, maar daarom mag je nog wel bang en verdrietig zijn! We gaan op dé dag allemaal aan je denken en allemaal kracht naar je toestralen en je zult zien dat je jezelf gaat verbazen. Echt, je bent een supersterk wijf en je kan dit aan!!!
Groetjes,
M
ik vind het heel lief dat jullie zoveel vertrouwen in me hebben, ik heb dat normaal ook in mezelf maar nu… ik weet het even niet. En michelle wat je zegt over oerkrachten, ik weet het niet ik bedoel, toen met zijn kiss die 1ste behandeling, hoeveel PIJN hij toen had en hoe hij het uit had gekrijst van pijn…pff mn hart brak echt in duizend stukke en stond daar ook te tranen! Dat is toch niet normaal! dat ik me dan niet eens kan beheersen, dat ik het dan doe als we thuis zijn weet je wel dat ik het dus effe maar opkrop ofzo maar jeetje… pff verwarrend
Waarom denk je dat je het op zo’n moment moet opkroppen? Ik ken geen enkel boek waar dat in staat meid. Je moet doen wat goed voelt en als jij op zo’n moment moet tranen, dan moet dat maar. Opkroppen is juist funest, dat moet je nooit doen.
Groetjes,
M
Oh meissie. Ik kan me voorstellen hoe je je zou moeten voelen. Ik heb al de nijging op het cb te gaan meppen als ze prikjes krijgt en mijn hart brak ook met haar kiss behandelingen.
En een zeur ben je zeker niet en opkroppen moet je ook niet doen, das voor niemand goed.
Groetjes,
Michèle
tuurlijk heb jij die oerkrachten ook dat er tranen bij komen maakt niet uit maar ik weety zeker dat je hem nadien getroost kreeg dat is er ook zijn voor je mannetje he, je kunt niet voorkomen dat ze hem pijn doen maar je bent er wel voor hem dat bedoel ik. en tuurlijk mag dat met tranen
Liefs Michelle
lief van jullie,
weet je wat het een beetje is, ik ben zeg maar bang, dat als HIJ degene is die juist hoort te huilen ik moet huilen en hij dat merkt en hij dus dan nog meer paniekerig raakt en dat kan dus niemand gebruiken op dat moment, zovan":mama van rico ga maar op de gang wachten" ja ik zie dus beren op de weg maar dat was al duidelijk.
nee ik denk niemand, maar wil gewoon dat rico wat aan me heeft. en ben bang dat hij dat op die manier niet heeft
Het is erg vervelend wat ze allemaal gaan doen, maar wel fijn dat het al zo snel kan! Dan is het hopelijk zo snel mogelijk ook weer allemaal over!
En huilen mag hoor meis, rico moet ook leren dat hij mag huilen als hij pijn heeft of verdriet. En ook mama moet weleens huilen, dat kan je toch aan hem uitleggen?!
Heel veel sterkte ermee meid! En je hebt nog eventjes om je er op voor te bereiden, en vooral nog even heerlijk genieten van je mannetje tijdens de vakantie, en even nergens aan denken!
Liefs, Anne
PS: Heeft de arts je geen nutramigen geadviseerd?? vraag ik me nu af…
dankje lalala
ja dat is natuurlijk ook weer waar, dat het zo snel kan zijn we er ook snel vanaf zullen we maar denken, anders was ik er maanden ziek van.
heb echt slecht geslapen en voel me nu gewoon echt ziek.
last van mn maag en koude rillingen overal.
Over die nutramigen, ja die had hij in de 1ste instantie geadviseerd maar omdat ik dacht dat dat hetzelfde was als pepti en omdat die sorgente pepti geselecteerd had had ik die maar genomen… achteraf goed stom natuurlijk want pepti is niet lactose vrij en nutramigen wel toch???
maar anderzijds… dan had ik gedacht dat het aan de koemelk lag en niet aan de lactose. dus misschien ook een optie om nog te proberen.
rico perst niet meer met zn ontlasting en heeft ook geen krampen meer dus dat is wel een hele vooruitboeking…maar als het ook de lactose zou kunnen zijn is dat zeker iets om aan te kaarten aan de kinderarts. echt bedankt! was er zelf even niet opgekomen
@Mriek: ja dat klopt ook, ik denk dat ik dat maar gewoon ga doen dan. en papa zei al: mocht je het echt niet trekken weet je waar de koffiekamer is
kunnen ze beter een borrel kamer noemen op dat moment nee effe zonder gein, we slaan hier ons wel doorheen maar voel me er echt even ziek van. of misschien ben ik wel gewoon ziek kan natuurlijk ook. spannende tijdenl. maar eerst is lekker op vakantie gaan, zijn we wel aan toe dacht ik zo
Eerst even lekker uitrusten in de vakantie, denk dat je je dan ook wel weer beter voelt. Het kan heel goed dat je nu zelf ook beetje ziek bent. Daarnaast heb je gewoon even heel veel op je af gekregen de laatste weken, niet gek dat je er dan even doorheen zit.
In het ziekenhuis ben je er gewoon, en als je het even niet trekt, is dat helemaal niet erg. Rico voelt sowieso dat je er voor hem bent en dat je het beste voor hebt met hem. Probeer je maar niet van tevoren te druk te maken over hoe je misschien gaat reageren.
Ik weet zeker dat je het hartstikke goed doet! Eerst genieten van de vrije tijd met zn drietjes en is even goed uitrusten jij!
Liefs!