Wipstoeltje

vanaf wanneer gaan gaan of gingen jullie kindjes niet meer in de wipstoel?
Dylano zijn wipstoel is tot 9 kilo maar af en toe denk ik hij stijgt er dalijk mee op zo te keer gaat hij daarin. Heb natuurlijk de doos niet meer dus weet niet tot hoeveel maanden hij eigenlijk gaat. Al op de site gekeken maar daar staat alleen bij tot 9 kilo

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Volgens mij heb ik de zelfde als jij Op je hyves foto’s te zien haha die is idd tot 9 kilo.
Jesse zit er alleen in als hij moe is. Met eten zit hij al in de kinderstoel met verkleining.

Liefs

Joey zit met eten altijd in de wipper. Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ze er in mogen.
Ik weet nog wel van mijn werk op kinderdagverblijven dat kindjes die zelf recht op gaan zitten er niet in konden. Er was een keertje een kindje met stoeltje en al voorover gevallen. Hij kroop als een schildpad rond met het wippertje als schild, hahaha!
Joey weegt al bijna 9 kilo, zal ik het wippertje dan op moeten bergen? Hij zit er altijd lekker rustig in…

Groetje Anouk

Erik zit er nog steeds in (en zal zeker 12 kilo zijn nu). Het kan nu bijna niet meer, hij gaat regelmatig ook rechtop zitten met z’n ruggetje los van de rugleuning. Een beetje spannend dus…en ook de knoopjes waarmee de zitting aan de achterkant is vastgeklikt schieten soms los als hij erin zit, dus ook dat is volgens mij een teken dat er teveel gewicht op komt. Vrees dat onze wipstoel dus binnenkort op marktplaats staat…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Haha heb er helemaal nooit bij na gedacht dat die dingen natuurlijk maar tot een bepaald gewicht gaan. Geen idee hoeveel dat bij ons is, maar Tim zit er nog steeds regelmatig in. En de laatste keer dat hij gewogen is was met 9 maanden en toen was hij al ruim 10 kilo. Hij zit ook lang niet altijd meer tegen de rugleuning, dus ga daar toch mee oppassen.

Enne Mriek moet ie niet voor de zekerheid naar zolder voor een eventuele 2e

Groetjes,
Sandra

@Sandra: ben je wel goed bij je hoofd? Een tweede?

Groetjes!

Haha niet helemaal, daarom hopen wij dat er in de toekomst nog een 2e komt

Ik dacht misschien ben je nog van gedachte veranderd, maar ik geloof echt dat er bij jullie geen volgende meer komt.

Groetjes,
Sandra

Euhmmm, mijn kinderen hebben misschien een keer of 10 in dat stoeltje gezeten, verder nooit gebruikt, ik vond het ondingen (had ze bij de blokker gekocht)
Ik kan je dus ook niet verder helpen.
Ga op je gevoel af, denk je dat het niet meer kan, niet meer doen, denk je dat het toch nog veilig is, gewoon er in laten zitten

Eten doet dylano ook al in de kinderstoel hef een hele fijne gekregen die je in verschillennde zitstanden kan zetten en verschillende hoogtes. Hij zit er nu in als hij zijn liga eet. en af en toe zo maar, zolang hij met zijn liga bezig is gaat het wel maar dan heeft ie eten. Maar verder stil zitten is iets waar hij nog nooit van gehoord heeft. Dus ben bang dat hij hier binnenkort dus maar weggaat, maar jah wat dan hahahaha. Gewoon stoeltje kan nog lang niet dus ff verzinnen. Misschien iemand suggesties?

Groetjes Michelle

quote:
Haha niet helemaal, daarom hopen wij dat er in de toekomst nog een 2e komt

Ik dacht misschien ben je nog van gedachte veranderd, maar ik geloof echt dat er bij jullie geen volgende meer komt.

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/BdDkp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Haha, fijn dat je zelf bevestigt wat ik al dacht, dat je niet goed bij je hoofd bent…

En geloof me inderdaad maar, één is ontzettend leuk maar zelf baren gaat hier never nooit meer gebeuren. En niemand moet het wagen om te zeggen dat je nooit ‘nooit’ moet zeggen, want hoe vaak ik dat al niet heb gehoord…waarom neemt niemand je serieus als je zoiets zegt? Nou ja, waarschijnlijk omdat 90% van de vrouwen het na de bevalling roept en er dan later toch weer een klein hummeltje rondloopt. Ik las laatst een interview met bridget maasland en die vertelde dat ze na haar bevalling haar moeder vroeg: “Mam, dit hoeft nooit weer hè?” En dat haar moeder zei dat bevestigde. Haha, vond ik wel herkenbaar…

Groetjes!

Ha ha ha ach ik zei ik wil nog wel een tweede maar nooit meer op deze manier. Dus volgende keer een draaiboek en eisenpakket zeg maar.

Groetjes,

Michèle

En roept er dan ook iemand ‘cut’ op een gegeven moment?
Vond 'm wel toepasselijk, sorry…

Maar je hebt groot gelijk, controle hebben voor zover mogelijk scheelt al een hoop!

Groetjes!

oh nu je het zegt… nooit bij na gedacht dat die dingen tot bepaald gewicht gingen… oeps en ons ventje zit er zo graag in te ‘wippen’. Nou hij zit nog niet … en doet ook nog niet gek… ik ben altijd in de buurt … maar zal er wel eens op letten… wat zou dan een alternatief zijn?

Als ze zelf kunnen zitten, dan op de grond laten zitten, in de box of naast je op de bank (met toezicht natuurlijk). En anders liggend op een speelkleed of in de kinderstoel. Verder zou ik niets kunnen bedenken.

Groetjes!

Nee hoor Mriek ik geloof je.

Je zal van mij niet horen zeg nooit nooit. Ik bedoel wij weten zeker dat we er 2 willen en als een ander dan gaat zeggen wie weet wil je er straks wel 3. Dan zou ik ook zoiets hebben van houd je mond want we willen er zeker weten maar 2. Dus ja zo zeker als wij van 2 kinderen zijn, zijn jullie van 1 kindje. Prima toch.

Groetjes,
Sandra

Kijk, da’s nou eens 'n reactie waar ik wat mee kan. Fijn!

Groetjes!

Inderddad zijn dat beslissingen die je zelf neemt en niet een ander al denken de mensen vaak dat ze dat allemaal zomaar mogen vragen…
Ik had er heel graag 3 gehad, maar was wegens lichamelijke mankementen niet mogelijk. heb 6 jaar geleden een miskraam gehad en dat was al met angst en beven dat ik toen zwanger was. uiteindelijk alles maar op het beloop gelaten en zie daar een heel mooi cadeautje, en zelfs me klachten vielen mee.
dus denk nu altijd maar heb er 3 alleen 1 mocht niet leven.
sommige mensen weten ook niet hoe zeer ze iemande kunnen doen met vragen wanneer komt de volgende. Zul je mij niet gauw horen zeggen.

Ik heb een kinderstoel die in verschillende standen kan ook wipstoel stand en ook op ooghoogte als ik zit dus die maar vaker naar de kamer slepen hahahah, zitten gelukkig wieltjes onder

Groetjes Michelle

Dat is ook heftig Michelle. Ik begrijp heel goed dat je zegt dat je eigenlijk drie kindjes hebt. Wat ongelooflijk fijn dat Dylano er nu dan is, gezond en wel! Oef, het is inderdaad zo irritant als mensen vragen: “wanneer komt de tweede?” en als je dan zegt: “die komt er niet” dat ze dan zeggen dat zij dat ook altijd dachten maar dat dat nog wel gaat veranderen. Dat ik denk: “Hallo, ik ben jou toch niet?” Word daar zo opstandig van, ben ook heel snel uitgel*ld met dat soort mensen…

Groetjes!

kan ik me heel goed voorstellen, vraag me wel is af hebben die mensen geen fatsoen???
offe ben ik dan ouderwets

Groetjes Michelle

dat zijn mensen!! die zeggen zonder nadenken stomme dingen… blijkt toch wel uit heel veel topics… over kindjes die dik zijn/ die geen honger hoeven te lijden/commentaar dat andere het beter doen/ etc etc… zucht … wie weet het nu beterder mama of mama!!! Mama samen met haar ikke ben collega’s

Ik lach tegenwoordig als een boer die kiespijn heeft… en denk l*l maar verder … ik geniet van mijn kleine zoals hij is… en ik geef hem wat ik wil… en ik doe wat ik wil… (mmm zo lijk ik nog een beetje op een 2 jarige in haar peuterpuberteit )…

Iedereen heeft zo zijn eigen wensen in het leven… en wat maakt het nu uit 1 of 2 of 11 kindjes? Ik vind het persoonlijk erg leuk om meerdere kindjes te krijgen maar dat komt misschien omdat ik uit groot gezin kom…