Wipstoeltje

@ Mriek, ha ha ha het mag hoor

Enne ik zeg altijd ik zou er graag 2 willen. Maar het moet je gegeven zijn. Ik hoop op het moment van zoveel vrouwen zowel hier als buiten ikke ben waarbij het mis gaat dat wij heel eerlijk zeggen we zijn dolgelukkig dat we een mooie gezonde dochter hebben. En als we een tweede krijgen is dat heel fijn, maar als het ons niet meer gegund of gegeven is dan is dat niet het einde van de wereld. Al merk ik af en toe wel dat ik mezelf er op betrap dat ik denk hoe zou het zijn om weer zo’n heel kleintje te hebben. Maar eerder dan dat Morgan 2 is gaan we echt niet meer klussen, alleen oefenen.

Groetjes,

Michèle

Het schijnt beter te zijn om ze zo recht mogelijk te laten zitten als ze eten, dus zodra dat kan, niet meer in het wippertje eten geven. Spelen en wippen in de wipper kan natuulijk altijd…

Oh ja, het topic ging over wipstoeltjes…

@Michelle: fatsoen IS ouderwets volgens mij. Haha!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hmm dit was niet alleen off topic, maar compleet verdwaald geloof ik

Groetjes,

Michèle

Laat mij dan maar ouderwets zijn Mriek

Groetjes Michelle

Mag ik dan ook ouderwets zijn, ook al ben ik nog maar 31?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oooh echt, is rechtop eten beter? Dan moet ik toch maar gauw eens die kinderstoel van zolder halen. Ik vroeg me al eens af of een stukje brood zo half liggend niet veel makkelijk in de keel schiet…
Maar het wipstoeltje hou ik ook maar even beneden nog, daar zit meneertje 's morgens in om naar die ellendige teletubbies te kijken… oh oooooh

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hai Anouk, haha, zou inderdaad de kinderstoel halen, ze kunnen zich inderdaad sneller verslikken in de wipper. Als ze in de kinderstoel zitten, valt het korstje uit de mond als het te groot is, dus dan is verslikken minder aanwezig…succes, enne het is zo schattig als ze in die stoel zitten: Linde voelt zich een hele dame en zit met de handjes het hele tafelblad af te tasten. Ik ben het gaan doen omdat ik haar zittend in zo’n stoel aantrof op het kdv. O, dacht ik, kan ze dat al?? Had het ook nog niet gedaan…

Ja Joey kan het ook, tenminste bij mijn ouders. Ze hadden er een foto van gemaakt en het zag er wel heel wijs uit ja. Mijn grote kleine kereltje

Groetje Anouk

Jah mag hoor Mriek met je 31 hahahahahha.

Warm eten gaat hier het beste als hij een beetje schuin ligt iets minder als de wipper maar heb gelukkig een kinderstoel waar dat mee gaat. denk meer dat dat komt omdat hij dan al vrij moe is.

Groetjes Michelle

Heb je zo’n chicko kinderstoel die kan kantelen en omhoog en om laag kan, en die wieltjes heeft en een afneembaar tafelblad?
Die wou ik zo graag, maar vond hem te duur toen… Hij lijkt me wel suoperhandig!
Nu hebben we een (nep variant) tripp trapp waar het tafelblad ook vanaf kan. ik moet alleen nog een stoelverkleiner halen, dan kan ie er lekker in gaan eten

Groetje Anouk

Morgan eet ook nog steeds in der wipper en dat gaat goed. Ook zij is vaak te moe 's avonds om goed in der stoel te zitten. Op de creche eet ze wel in een kinderstoel. Misschien binnenkort maar eens proberen.

Groetjes,

Michèle

quote:
Heb je zo'n chicko kinderstoel die kan kantelen en omhoog en om laag kan, en die wieltjes heeft en een afneembaar tafelblad? <a href="http://lilypie.com">[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt="Lilypie 1st Birthday Ticker" border="0" /></a>

Mijn moeder heeft deze voor de kindjes gekocht maar vindt het grote lompe ondingen… staan altijd in de weg…

Wat zijn dat??? Morgan heeft er een die je ook laag kan zetten en als ze ouder is dan is het onderstel een tafeltje. Ik heb er ook zo 1 gehad vroeger.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ik daccht dat je die van chicko ook in kon klappen, en tegen de muur kan zetten?

En ja dat tweedelige stoeltje is ook leuk, en handig. Mijn schoonmoeder heeft er een staan, zit Joey mee aan de salontafel, heel gezellig

Groetje Anouk

Ja das hier ook het makkelijke wij eten nooit aan tafel dus zo kan ik haar straks ook voeren vanaf de bank, al zal ik het voor de avond nog even in de wipper doen denk ik want ze is soms zo moe van het kdv.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

de mijne is niet van chico maar lijkt helemaal op de beschrijving die jij geeft. Ik heb een pegperego pappa’s roller zit zelfs boodschappenmandje aan hahaha. Hij is inderdaad heel groot. Deze kun je niet inklappen maar hij is ideaalllllllll. En duur is hij ook maar ik heb hem gekregen

Groetjes Michelle

das altijd goed, handige spullen die je krijgt, enne weer een reden om het kinderstoelgeld aan iets anders uit te geven

Groetje Anouk

Jij snapt hem helemaal mama_snoekie

Groetjes Michelle

Lindsey kan al een tijdje goed rechtop zitten. De wipper vond ze ook echt niet leuk meer. Nu eet ze al een tijdje elke maaltijd in d’r eigen stoel. Ik heb ook de (‘ouderwetse’) stoel, waarvan je het stoeltje eraf kan halen en dan een tafeltje en stoeltje hebt. Ze vind het geweldig, ze zit dan lekker hoog en kan het allemaal goed overzien. Maar dit is uiteraard wel pas aan te raden wanneer ze goed zelfstandig kunnen zitten.

liefs,
Rinske