Hier kan ik maar één ding zeggen: het is zwaar BAL. Eva sliep altijd keurrig tot 07.30 uur. Heeeeel soms was ze rond 07.10 uur ofzo wakker, maar dat waren uitzonderingen. Toen de klok verschoof, bleef ze ook goed slapen en ik dacht dat we er goed vanaf kwamen. Nou, niet dus! Het wordt steeds VROEGER. Was het gisteren nog 06.50 uur, vanochtend krijste ze om 05.55 uur al de hele boel bij elkaar! Daar word ik zoooo enorm sjaggo van. Ik kan er echt niet tegen als ze zo vroeg wakker is. Dat is het enige wat ik haat sinds ik mama ben, dat ik gewoon niet altijd kan slapen op momenten dat ik dat wil! Ik liep sjaggo en met spleetogen haar donkere kamer in en zei dat ze moest slapen nog. Ik legde haar neer en voorheen bleef ze dan liggen. Nu sprong ze meteen weer op en ging ze staan. Dus ik wist dat het klaar was met slapen. Ik ben weggegaan, maar dat werd brullen. Even laten huilen, wat niet hielp. Papa was wakker geworden en is toen met haar beneden gaan zitten, om 06.15 uur! Hij kan dat opbrengen, ik niet. Ik ben te sjaggo als ik ‘midden in de nacht’ op moet! Ik heb tot 09.40 uur mogen slapen! Maar ja, morgen ben ik de pineut en ik hoop écht dat ze het tot minimaal 07.00 uur uithoudt! Duim, duim. Ik ga zo slapen, want anders ben ik morgen doodmoe! Ik ben benieuwd wanneer Eva weer in haar normale (fijne!) ritme komt!
Groetjes Rainbow, trotse mama