Even on-topic!
Ik heb het idee dat Seth weer een beetje in het goede ritme komt!
Hij gaat gewoon tussen half 7-7 uur naar bed 's avonds, en slaapt weer tot 7 uur/ half 8
Heel fijn! Wel nog met wat onderbrekingen, maar we hebben een goede afspraak:
Als het nacht is moet je slapen, en papa en mama slapen dan ook. En meestal na dat herhaald te hebben gaat hij wel weer zelf slapen!
Hoe gaat het inmiddels bij jullie?
Liefs, Anne
Wintertijd
Hier nog vroeg wakker … maar snachts vaak wel rustig. Wel is het zo dat hij na het klok verzetten … veel rommelt in bed. Eerst lag hij altijd stil/rustig … en nu vaak onder in het bed of hij staat in bed… BOEFJE!
Morgan heeft ook zowaar weer tot half zeven geslapen en is niet wakker geworden van pappa. Ze heeft alleen om 3 uur vanacht een liedje gezongen en is daarna toen mamma zie dat het slaaptijd was der ogen weer dicht gedaan gelukkig.
Groetjes,
Michèle
Jade is deze week toch telkens vroeg wakker geworden, rond 6.30uur. Maar dat heeft ze vanochtend weer dubbel en dwars goed gemaakt, wij hebben haar om 10.00uur wakker gemaakt!! Af en toe toch wel lekker om bij te tanken met z’n drietjes!
Groetjes Frauk
Ha ha ha volgens mij hadden Jade en Morgan mekaar gebeld dan want hier was het kwart voor negen. Ik schrok om om half negen wakker. Ik zou om 13.00 gaan winkelen met mijn broertje, maar die heb ik maar even gebeld of ie ook om 10.00 kon want die zou natuurlijk never nooit slapen van 11.00 tot 13.00.
Ze is uiteindelijk om half 12 in der buggy in slaap gevallen en om 14.00 werd ze in der buggy weer wakker, we waren al weer thuis toen, maar ik durfde haar niet over te leggen. Alleen beetje late lunch maar dat deerd der niet
Hopen dat ze morgen ook uitslaapt kan pappa ook profiteren
Groetjes,
Michèle
Hier kan ik maar één ding zeggen: het is zwaar BAL. Eva sliep altijd keurrig tot 07.30 uur. Heeeeel soms was ze rond 07.10 uur ofzo wakker, maar dat waren uitzonderingen. Toen de klok verschoof, bleef ze ook goed slapen en ik dacht dat we er goed vanaf kwamen. Nou, niet dus! Het wordt steeds VROEGER. Was het gisteren nog 06.50 uur, vanochtend krijste ze om 05.55 uur al de hele boel bij elkaar! Daar word ik zoooo enorm sjaggo van. Ik kan er echt niet tegen als ze zo vroeg wakker is. Dat is het enige wat ik haat sinds ik mama ben, dat ik gewoon niet altijd kan slapen op momenten dat ik dat wil! Ik liep sjaggo en met spleetogen haar donkere kamer in en zei dat ze moest slapen nog. Ik legde haar neer en voorheen bleef ze dan liggen. Nu sprong ze meteen weer op en ging ze staan. Dus ik wist dat het klaar was met slapen. Ik ben weggegaan, maar dat werd brullen. Even laten huilen, wat niet hielp. Papa was wakker geworden en is toen met haar beneden gaan zitten, om 06.15 uur! Hij kan dat opbrengen, ik niet. Ik ben te sjaggo als ik ‘midden in de nacht’ op moet! Ik heb tot 09.40 uur mogen slapen! Maar ja, morgen ben ik de pineut en ik hoop écht dat ze het tot minimaal 07.00 uur uithoudt! Duim, duim. Ik ga zo slapen, want anders ben ik morgen doodmoe! Ik ben benieuwd wanneer Eva weer in haar normale (fijne!) ritme komt!
Groetjes Rainbow, trotse mama
14 maanden he Rainbow. 13 en 15 zijn een sprong… Hier was het vanmorgen ook weer half 6 dus ook gezegd dat ze nog even moest gaan slapen. Ze heeft op an af gedommeld en om half 8 was ze het zat. Gelukkig is komt schreeuwen hier niet voor klop klop klop
Groetjes,
Michèle
Vervelend hè Rainbow, hier is het dus eigenlijk altijd rond 6.00 uur feest. Ik kan ook helemaal niet tegen vroeg op en ben ook een echte uitslaper, heb dan ook echt een ochtendhumeur wat pas een beetje afneemt tegen fruithapjetijd. Ik hoop voor je dat Eva snel weer wat langer gaat slapen!
Groetjes,
M
Het was vandaag 07.15 uur. Jippie! Moet wel zeggen dat ik nogal knock out was en papa ook en dat ik haar toen opeens hoorde huilen. Wie weet was ze dus al om 06.15 uur wakker, heeft ze lang liggen rotzooien en is ze toen ze het beu was gaan huilen? Nou ja, ze was wel vrolijk in elk geval toen ze er uit mocht. We hebben samen gekroeld op de bank, allebei in pyjama en we zijn allebei weer om 09.00 uur terug gegaan naar bed. Heerlijk zo’n druilzondag waarop niets hoeft!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hier was het om kwart over 5 weer een liedje zingen. Gelukkig bleef het er bij een alleen helaas voor mamma liep om 5.45 te wekker af OVerigens ondanks de verjaardag gister en het late gaan slapen hebben we de hele nacht geen kik gehoord en ze was nog wel in der buggy naar huis in slaap gevallen en thuis wakker gemaakt.
Groetjes,
Michèle