Winter en zomer schoenen?

Ik vraag mij eigenlijk af hoe jullie het in de zomer gaan doen?
Ik heb nu 1 paar schoenen voor Seth waarvan ik verwacht dat hij binnen een paar weken uit is. (Heb vorige week laten meten in de winkel en ze gaven ze nog ongeveer 4 weken)

Maar als ik nu nieuwe schoenen ga kopen, wil ik eigenlijk wel gewoon goede dichte schoenen.
Maar… kopen jullie dan nog een paar sandalen voor in de zomer?

Ik ben zo bang dat hij er zo uit is, en dat hij dan maar een maand doet met 2 paar schoenen, beetje zonde van het geld!

Maar we hebben ook geen tuin, dus kan hem buiten niet op zijn blote voeten laten lopen…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hoi,
Voor mijn dochter heb ik altijd minimaal 1 paar goede schoenen. Dus voor de zomer en voor de winter aparte. Daarnaast koop ik voor de zomer altijd nog een paar lekker sandalen oid, het liefst ook met goed voetbed (bv. teva’s). Daarnaast heb ik ook nog wel wat simpele goedkope schoenen die meer voor de extra en afwisseling zijn maar die mag ze maar af en toe aan en zijn echt van die schoentjes die ik weggooi als ze vies zijn.
Mijn advies is om goede schoenen te kopen, hoe snel ze er ook weer uit zijn misschien maar volgens mij komt het de voetjes wel ten goede.
Sacha

We hebben voor Erik onlangs nieuwe schoenen gekocht van Geox en daarnaast voor als het echt warm weer wordt sandalen gekocht. Die hadden we bij Van Haren gekocht. Kosten 12 euro en zullen kwalitatief dus echt niet super zijn, maar voor die paar keer dat 'ie ze draagt vind ik het zonde om dan dure sandalen te kopen. En ze gaan tenslotte ook maar één seizoen mee.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb voor Eva Geox dichte schoentjes, maar die zien er na twee maanden eigenlijk al niet meer zo goed uit! Maar ja, dat is nu eenmaal als ze ermee over de grond schrapen! Daarnaast heeft ze zilveren sandaaltjes met open teen. Heerlijk toen het afgelopen dagen warm was! Ze staan ook heel lief. Beide schoentjes waren trouwens even duur: 32,50. Het is dat oma de sandaaltjes kocht, ik vond ze zelf te duur voor ‘erbij’. Je kunt ook duurdere dichte schoenen kopen en dan, net wat Mriek heeft gedaan. goedkopere open schoenen. Is wel zo lekker als het straks 25-30 graden is. Dan zal Seth er ook wel blij mee zijn denk ik!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Heb van de week crocs gekocht voor Jony bij de scapino geweldig vindt ze het.
Naast de goede schoenen van de zomer heeft ze crocs/klompen/laarsjes.
In de tuin hier thuis loopt ze eigenlijk altijd op klompen. Ze heeft alleen de schoentjes aan als we ergens op bezoek gaan. Naar het kdv oid wil ze altijd de klompjes aan… echt een boeren deerne :smiley:

Erik heeft ook klompjes; wij wonen ook in een dorp hè… Alleen het lopen erop gaat hem nog niet heel goed af, dat schijnt toch een kunst op zich te zijn. Maar ziet er heel schattig uit!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja niet echt sandalen, ik heb bij de schoenenreus schoentjes gekocht

volg even de aanwijzingen op he

klik op deze link:
http://www.schoenenreus.nl/collectie.htm

dan in de linker kolom op jongens wijzen met de muis, dan schoenmaat 17-24 aanklikken.
en dan de 4e schoen.
niet duur en hij kan er mooi in stappen
door die gaatjes kan het zweet er uit, doe m daar wel dunne witte sokjes in aan omdat hij anders blaren kan krijgen.
en op het strand laat ik hem denk op blote voetjes lopen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier één paar dichte zomerschoenen van een goed merk, daarnaast teva sandaaltjes en nep-crocs. En natuurlijk de regenlaarsjes voor in het bos enzo Nu zag ik van het weekend bij Scapino een paar sandaaltjes die lijken op van die kurksandalen voor volwassenen. Voor volwassenen vind ik ze niet echt mooi (hoewel ze wel heerlijk lopen) maar voor Julian vond ik ze nog al erg schattig. Kon ik niet laten liggen, ze waren 8 euro.

@Inge, ik heb meteen gekeken. Je had wel een supergoede omschrijving gegeven, kon niet missen! De sandaaltjes zijn LIEF! Ze staan Rico vast stoer! Foto als ze aan heeft!

@Rainbow: dankjewel
ik vind ze ook stoer,
hij liep er heel freet mee te zijn
(je kent het woord freet toch?)
hij werd zelfs woedend toen ik ze uit deed in de winkel hahaha krijs partij yeah!

Tjaah… ik was al bang dat ook wij 2 paar aan moeten gaan schaffen.
Misschien ga ik voor het 2e paar dan inderdaad wel bij de van haren kijken.

Aan de andere kant vind ik het ook fijn als hij 2 paar goeie schoenen heeft, aangezien het wel weken achter elkaar goed weer KAN zijn…
Er komen hier in ieder geval geen crocs, want die vind ik echt verschrikkelijk (Sorry!!)

Liefs, Anne

Die van Rico zijn geen crocs ik vind er ook niets aan eigenlijk.
maar goed schoenenreus heeft bij deze een keer geweldige zomerschoentjes voor rico gehad
Vind ze (sorry beste vriendin!) bij van haren nu tegenvallen (mijn vriendin werkt daar haha)
vergeleken bij de winterschoentjes.
daar had hij adidasjes van haar gekregen uit de van haren zaak. die waren wel echt stoer

Ik moet nog even kijken voor Morgan maar dat doen we binnenkort. Mijn schoonmoeder vroeg gister welke maat ze had want ze had crocs gezien… Ik hou ook helemaal niet van crocs maar dat vind ik dan weer zo rot om te zeggen.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben goede loopschoentjes gekocht. Dichte veterschoenen. En voor de zomer kopen we nog sandaaltjes en slippers bij bijv. Scapino.

Ik heb ook een hekel aan croqs. Vind het vreselijke dingen. En als mijn moeder ze van plan was om te kopen dan had ik dat tegen haar gezegd hoor Michelle. Jouw kind moet er in lopen

Groetjes Bianca

Hier mooie schoenen gekocht van Brakkies van 50 euro (voor de bruiloft van mijn broer in deze maand), ook nog klompen (heeft hij met geboorte gehad met naam erop) waar hij heel stoer op loopt, en open schoenen (bij van Haren).

Verder legersandaaltjes voor 6 euro bij de Zeeman, lekker voor op het strand etc. Ze zitten met een bandje achter zijn voet vast dus kunnen niet zomaar los en ik vind het niks als hij in glas trapt oid… Maar deze zijn dus geen super kwaliteit…

Tja, ieder zijn ding, maar ik ben zelfs lid geworden van de ‘intense haat tegen Crocs’-hyve. Ik vind ze echt verschrikkelijk! Die komen hier niet in. Klompjes vind ik wél lief! Maar eh Michele…dat JIJ niet zegt dat je niet van Crocs houdt…zo ken ik je niet!

Nou eh het komt door morgan zelf, die heeft blijkbaar nu al een schoenentik en die eigende ze zich al toe en huilde dikke tranen toen ze ze weer af moest geven. Ze wil in de winkel altijd alles afgeven behalve schoenen en zeker als ze ze mooi vind. Enne ja ik weet dat het niks voor mij is, maar ze was zo verrukt en ze was de afgelopen week alweer zo teleurgesteld door mijn zwager en schoonkreng dus ik kon het niet over me hart verkrijgen. Maar eh ze zijn er nog niet misschien haalt ze ze wel niet.

Groetjes,

Michèle

@Rainbow haha ik moest lachen om je anti crocs hyves
hihi

@Michele: heel herkenbaar,
Rico is ook een schoenen gek, net als zn mama
Met zomerschoentjes kopen paar dagen terug was hij drama aan het trappen toen ik de schoenen weer uit deed.
hij pakte een schoen uit het schoenen rek en gooide dat tegen me aan zovan: HIER PAK AAN JIJ!
die was echt laaiend,
ik moest inwendig zo hard lachen (ik liet ook eigenlijk wel een lachje ontsnappen)
en zei dus dat dat niet mocht op een niet goed gelukte strenge manier…
ach er moet wat in zitten he

Nora is ook een schoenenfreak. Heeft ze niet perse van mij eigenlijk. Voor de komende tijd heeft ze twee paar sneakers. In de tuin loopt ze bij mooi weer lekker op dr blote voetjes en ik heb semi open schoentjes die ook onder een maillot erg schattig staan. Niet met een open teen maar wel met een bandje over de voet en opengewerkt leer. Zilver. Beetje tuttig, maar al een tijdje geleden gekregen en ik vind ze nu eigenlijk wel heel leuk. Zomerschoentjes voor jongetjes lijkt me een stuk lastiger.

liefs

@Liske: Ja, dat vind ik dus ook! Echt lastig die jongens schoenen. Zeker een beetje open schoenen. Ik vind al die sandalen ook nooit zo leuk… Heb wel teenslippers gezien met een bandje van achteren, maar ja daar heeft hij helemaal niets aan, dus dat is ook niets!

Als hij binnenkort nieuwe schoenen moet, ga ik er wel even naar kijken.
Enne… ik ben gelukkig niet de enige die de crocs lelijk vind

Liefs, Anne