@Rainbow: ik ben ook lid van die hyve!
Groetjes,
M
tja voor volwassenen vind ik crocs echt not done, maar heb je ze weleens gevoeld? ze lopen echt super…en voor kids vind ik ze ideaal, de tenen zijn toch beschermd ondanks het een openschoentje is, geen stinkvoeten, geen blaren, hij kan er zelfs mee zwemmen, dus geen glijpartijen langs het zwembad en bij kids vind ik ze toch wel cute…en het allerbelangrijkst: hij vind ze zelf echt heerlijk lopen. Er zijn grenzen hoor, als ik het geen porum vind bij zn outfit gaan ze niet aan! Maar net gingen we een ijsje halen, hij had zn trainingsbroek aan (echte zondag outfit) en zn crocs (hij gebruikt ze ook als sloffen zeg maar). of hij a.u.b. mee mocht , maar dan wel met zn crocs aan. Nou nou nou, wat zag hij eruit. maar daaaag, ik vond het prima, zelfs mn man vroeg of ik van mn geloof was afgestapt hahahaha
ja als het nou echt zo lekker zit…voor dat kleine ritje…hahahahahaha
x Floss
Ik vind schoenen kopen ook echt moeilijk voor jongetjes! Voor indd die zomerschoentjes, want ja … ook sneu als ze me van die stevige warme dichte schoentjes moeten lopen in de zomer, al is dat wel het beste voor hun voetjes!
Maar ik heb 2 paar dichte schoentjes, ( omdat ze zo snel verslijten, kan ik ze omwisselen zodat ze ‘langer’ meegaan ahha ) & Nayaro kwam laatst thuis van oma met van die ‘waterschoentjes’ hij vond ze heeeeeerlyk zitten! Dus kd8 van hmm is helemaal geen raar idee om hem van die waterschoentjes aan te geven als het strx 30 graden is , deze waren knalgeel & paar dagen later was het toen 24 graden ofzo, en khad ze gecombineerd! Nou iedereen die hem zag vond hem zoooooo schattig met zn knalgele schoentjes … Deze waren overigens wel iets steviger materiaal! Want daarna zag ik bij de zeeman voor een paar euro ook waterschoentjes, kd8 voor als we na het zwembad gaan, Nayaro vind ze heerlyk maar de gele zijn wel steviger!
& dan indd moet ik nog een paar sandalen gaan scoren, ik vind ze allemaal even lelijk!!:S haha, maar hij kan moeilijk een dagje mee op stap op ‘geen goede’ schoenen of van die dichte batsers! Najaaa … komt wel goed … hopelyk slaat het weer een beetje om zodat ze alleen maar hoeven te zwemmen & dus geen schoenen nodig hebben?! hahaha
Nayaro - Danil / 14 September 2008
Laatst bij Prenatal toch nog een paar zomersandaaltjes voor Erik erbij gekocht. Dus nu heeft 'ie twee paar van 12 euro per stuk, dus mijn eerdere praatje geldt niet meer… Maar dit nieuwe paar past wel beter bij z’n blauwe kleertjes, terwijl dat andere paar beter staat bij kaki. Tja, je moet je kind ook niet voor schut laten lopen, toch?
Groetjes,
M
Ow ik heb zo’n hekel aan sandalen bij jongens, dus hier worden het duchte schoentjes ben ik bang
Liefs Michelle
Wij waren vorige week bij Bataviastad en daar heb ik hele leuke sandaaltjes gekocht van Geox. Alle kinderschoentjes waren in de aanbieding voor 19 eur. Heb een paar dichtje schoentjes gekocht die normaal 69 eur waren en een paar sandaaltjes die normaal 55 eur waren. Beide van Geox voor maar 19 eur. Daar was ik dus helemaal happy mee.
Groetjes,
Sandra
Waarom kom ik nooit van die aanbiedingen tegen!! Grr…
Ik ga deze, of volgende week weer voor nieuwe schoenen voor Seth kijken (hoop woensdag), want volgens mij heeft hij wel nieuwe nodig.
Heb tot nu toe alleen nog niet echt leuke gezien…
We hebben wel besloten dat we een paar sandaaltjes bij de van haren voor goedkoop gaan halen.
Liefs, Anne