Wil, hoe is het met je zus?

Ha die Wil,

In de periode dat jij zwanger was, had je zus het er zo moeilijk mee dat zij nog steeds in een medische molen zaten wat een gewenste zwangerschap betreft.

Hoe is het op het moment met haar? Zijn er positieve ontwikkelingen wat haar kinderwens betreft? Kan ze inmiddels wat relaxter omgaan met het feit dat jij wel moeder geworden bent?

Groetekes, Sje

Ik kan me heel goed voorstellen hoe ze zich voelt Wil. Het is natuurlijk heel moeilijk als je al heel lang bezig bent met kinderen en het niet lukt. En ook eerlijk dat ze nu aangeeft wat haar gevoel is tegenover Bo. Dat is volkomen logisch. Wel heel fijn dat ze zo’n goede en lieve tante is voor Bo.

Ik hoop voor haar dat het gaat lukken met de IVF pogingen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Knap van haar dat ze dat zo toe durft te geven en ik kan het me ook heel goed voorstellen van haar. Wel fijn dat ze zo gek is op Bo en hij op haar neem ik aan.

En ik hoop dat het aanslaat en dat zij ook een kindje krijgt.

Groetjes,

Michèle

Ik hoop dat het snel aanslaat! ik weet zelf natuurlijk niet hoe het voelt als je al in die stadium zit… maar ik zelf kon eigenlijk niet zwanger worden vanwege littekenweefsel aan overmaat zeg maar bij mijn eierstokken.
dus na anderhalf jaar gaven we het maar op, en toen werd ik ineens zwanger! net toen ik zei ik geef het op belde voor een afspraak voor verder onderzoek en 1 week voor dat dat onderzoek plaatsvond kon ik gelijk door naar de gynaecoloog voor een echo.
ik heb het geluk dus wel gehad. ik wil alleen maar zeggen dat ik me de frustratie goed kan voorstellen omdat het er voor ons eigenlijk ook zo uit zou gaan zien, maar hebben het geluk gehad dat dat niet nodig was.
heel veel sterkte voor je zus en ik vind het erg knap van haar dat ze er nu zo goed mee om kan gaan en blijft doorzetten!

Nu maar hopen voor hen dat het snel goed mag gaan en ze ook zo’n prachtig wonder kunnen krijgen!

Tjonge, ze hebben dus een zwaar jaar achter de rug. Hopen dat bij de volgende echo blijkt dat er wel een punctie gedaan kan worden. Want net zoals je zelf schrijft en zoals de anderen schrijven: het is ze van harte gegund. Ik blijf duimen dat het uiteindelijk gaat lukken en dat ze over een poos zelf moeder is van een lieve kleine mop.

Fijn in elk geval dat ze er nu beter mee om kan gaan dat jij wel moeder bent geworden. Kan me heel goed voorstellen dat het voor haar zeker in het begin een hele moeilijke periode is geweest.

Maar gelukkig kan ze dus gewoon van Bo genieten.

Hou je ons op de hoogte?

Groetekes, Sje

Wat sneu voor je zus, Wil. Ik hoop ook dat ze snel mogen ervaren hoe het is om ouders te zijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat is ook wat zeg. Het lukt niet om natuurlijk zwanger te raken en dan ga je die hele medische molen in en dat werkt het TE goed. Lijkt me, naast heel verdrietig en weer een teleurstelling, ook heel frustrerend!!!

He god wat naar zeg en ik kan me voorstellen dat ze cynisch wordt. Dat is toch zelfbescherming, maar wat zal ze een verdriet hebben. Ik wou altijd dat ik kon toveren dan.

Groetjes,

Michèle

Oh wat erg zeg dat ze zo sterk op die hormonen reageert. Hopen dat het maandag alsnog mee lijkt te vallen en dat er niet teveel eitjes rijp zijn geworden.

Groetekes, Sje

Wat vervelend voor je zus Wil. Ik hoop echt voor haar dat er niet te veel eicellen gerijpt zijn.

Groetjes,
Sandra

Ik duim, brand kaarsje en stuur alleen maar positieve energie, ook naar jou natuurlijk Wil want voor jou is het ook spannend.

Groetjes,

Michèle

Oh wat erg lijkt me dat zeg! Ik leef met jullie mee! Ik zal duimen en hoop zooo op goed nieuws!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ooh, wat spannend! Natuurlijk ga ik duimen. Hoop het zo voor ze!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ontzettend spannend wil!
Hoop zo dat het deze keer lukt!
duim duim duim!!!

Groetjes Gytha

Wat ontzettend goed nieuws Wil. Echt super dat ze de punctie gehad heeft.

Ik hoop met jullie mee dat ze dit keer zwanger raakt.

Spannend hoor…houd ons op de hoogte!

Groetjes,
Sandra

Oh wat een goed nieuws, en wat spannend! Hopen dat het lukt. Ik ga op de schouder van je zus zitten om haar te steunen.

Groetekes, Sje

o wil wat een goed nieuws .ik hoop van harte dat het nu gaat lukken .
ik denk aan jullie .

groetjes marielle mama van tanja

Ook hier wordt er geduimd!

Weet je zus al of er bruikbare embryo’s zijn Wil?

Groetekes, Sje