Oh wat spannend Will. Hier blijven we duimen, kaarsjes branden en positieve energie sturen.
Groetjes,
Michèle
Oh wat spannend Will. Hier blijven we duimen, kaarsjes branden en positieve energie sturen.
Groetjes,
Michèle
oohh… met kippevel deze topic gelezen… maar wat een mooi bericht!! En wat superrr spannend…!
Zou inderdaad willen dat we 2 weken verder konden kijken. Ze heeft nog een schouder over volgens mij… dus ga ik daar snel op zitten !!
Alle goeds en sterkte voor haar en jullie als familie.
Denk aan jullie…
Psst waarom wordt je zus geen lid… kan ze zelf haar verhaal vertellen. Of heeft ze daar geen behoefte aan? Begrijp ik overigens goed hoor… nu genoeg aan d’r hoofd!
Joh meid wat spannend allemaal voor je zus (en voor jou!)!!
Ook hier duimen we mee!!
Proost, op de goede afloop!
Wat goed zeg een externe 9-ling! Hopen dat ze allemaal goed blijven gaan en dat je zus inderdaad 9x kans heeft om zwanger te raken!
Ik blijf duimen!
Groetekes, Sje
Oh jammer van die andere 8 maar inderdaad 1 is op zich voldoende. We zitten met de vingers gekruist.
Groetjes,
Michèle
Jammer dat er maar 1 embryo van goede kwaliteit was. Nou hopen dat dit dan een voltreffer is en dat ze zwanger blijft!
Groetekes, Sje
OOOOOOO ik duim heel hard met je mee !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Wat jammer dat er maar 1 goede tussen zat. Maar beter 1 dan helemaal niet. Ik hoop en duim met jullie mee dat alles goed blijft gaan.
Groetjes,
Sandra
Snap het heel goed dat je zus het nog niet wil hoor (lid worden) het is wel een heel confronterende site met verhalen over kindjes/vreugde en soms verdriet. Maar belofte maakt schuld… en ik duim zeker dat ze over 2 weken lid gaat worden … dat bekend dan voor jouw (en ons) en helemaal voor haarzelf en man heel goed nieuws!!!
o wil ik ga ook duimen draaien .en kaarsjes branden .
sterkte
groetjes marielle mama van tanja
ja dat wilde ik je ook vragen hoe het nu gaat met je zus
groetjes marielle mama van tanja
Jeetje wat ontzettend spannend Wil.
Ik hoop echt voor haar dat ze zwanger is en blijft.
Heel veel sterkte en ik duim voor jullie!
Groetjes,
Sandra
Logisch dat ze zo gespannen is. Oh meissie, wat spannend zeg. Ik leef heel erg mee!
Groetekes, Sje