Hoi allemaal,
Even een wijze les die ik zojuist geleerd heb met jullie delen!
Geen dingen veranderen waar je tevreden over bent!
Ben even hard met m’n neus op de feiten gedrukt…
Ik gebruik altijd luiers van het merk Pampers, nu spaar ik de babyzegels van Etos en wilde een voordeelpak pampers met korting halen, maar deze waren uitverkocht. Omdat ik wel even nieuwe nodig had, dacht ik dan koop ik gewoon even een los pak. Maar ik kwam in de verleiding door een aanbieding van Huggies, 2 halen 1 betalen. Ook nog met een leuk printje van Winnie the Pooh. Nou, laat ik eens wat nieuws proberen, dus dat kocht ik. En niet twee pakken, nee vier, leuke aanbieding toch !!! Dacht ga meteen even eentje uittesten…
Nou terwijl ik achter ikke ben zat, hoorde ik op een paar meter afstand een hoop gepruttel, gauw naar boven dacht ik om te verschonen. Dus hups, kind tegen me aan gedrukt de trap op. Op het aankleedkussen zag ik het meteen, het zat langs alle kanten geschoten, zelfs aan de voorkant bij z’n buik, liezen, dwars door de romper en kleertjes, en zie dat maar handig uit te krijgen en te verschonen… dus dikste weg gehaald, kind in bad, de hele mikmak. Eindelijk weer fris en fruitig, blijkt dat m’n eigen shirt er ook nog onder zat (van het tegen mij aan de trap optillen)
Ben dus meteen even flink afgestraft voor het overstappen naar een ander merk,
voor mij alleen nog maar Pampers!
Ik geef de Huggies maar aan de dagopvang…
Groetjes Carolien!