Wijze les geleerd, nooit veranderen wat goed is!

haha daar ga je met je goeie gedrag alles ook langs de pamper haha. Toch blijf ik wel fan van de pamper. Ook al gebruik ik nu meer die van de C1000.

ken je poeisz wel die verkopen ook de Bumblies.

De plusmarkt verkoopt ook Bumblies, mss ken je die? Alhoewel ik ze zelf niet gebruik. Ik gebruik de pampers van het Kruitvat, geen problemen hier. Eerst gebruikte ik ook pampers maar gebruik zo’n beetje een pak per week, dus vrij prijzig. Kruitvat is voor mij een goed alternatief.

Léony

Ook hier een echte pampers fan die hetzelfde als jij hebt gedaan. Ik gebruik dus altijd Pampers, totdat ik afgelopen vrijdag langs de Etos liep en dacht de 2e gratig dat is wel een goede aanbieding. Ik heb nog nooit Huggies gebruikt, maar dacht die zullen wel net zo goed zijn. Nou loopt het er bij Tim niet tussenuit, maar ik vind het maar grote en stugge dingen. En deze mama had meteen 6 pakken gehaald

Groetjes,
Sandra

quote:
Zeker weten dat je niet een maatje te groot had gekocht? Als je van pampers bijv altijd maat 3 had wil dat niet zeggen dat dat voor Huggies ook geldt...Maar dat zul je bij het omdoen vast wel gezien hebben denk ik, of de luier goed zat...

Ja, ik heb inderdaad gemerkt dat dezelfde maat van Huggies veel ruimer valt dan de Pampers. Daar had ik van te voren niet over nagedacht. Dus de Huggies liggen nu eerst maar in de kast te wachten tot z’n billen erin groeien Maar van de Pampers had ik dezelfde maat als altijd, hij had nu blijkbaar zulke dunne dat er gewoonweg niets aan te houden was. Misschien kiezen ofzo, hij was ook wel een beetje uit z’n normale doen. Vandaag is de ontlasting weer normaal, dan houden de luiers het in elk geval wel

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

quote:
Ook hier een echte pampers fan die hetzelfde als jij hebt gedaan. En deze mama had meteen 6 pakken gehaald

Groetjes,
Sandra

Haha (sorry, maar daar moet ik toch om lachen!)
Dus het kan nog erger… Die Huggies vallen minstens een maat groter dan de pampers, dus ook bij jou maar even in de kast…6 pakken!
Dom he, dat je je zo kan laten misleiden door leuke aanbiedingen, ik trap er elke keer weer in

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers