Wij zijn weer thuis!

hey meiden,

we zijn weer thuis

allereerst wil ik Wil super erg bedanken voor de update
sorry meid dat ik niet wat vaker wat heb laten weten maar uiteindelijk deed mijn mobiel het niet meer

enfin…
het gaat goed met rico,
het gaat goed zonder nutriton en het gaat goed op standaard groeimelk!! vla blijft erin zitten, eigenlijk alles wat hij krijgt. eet werkelijk met de pot mee.
hoe dit allemaal kan, we weten het niet.
wel zijn ze erachtergekomen dat de hoeveelheid zuur in bepaalde voedingsmiddelen het spugen veroorzaakt op dit moment.
over het spugen m.b.t koemelk is ie dus heengegroeid, wat dus echt super goed nieuws is… ik ben zielsblij dat mijn mannetje alles weer mag eten, op zure yoghurt en sinaasappel/kiwi na dan.
dus zijn reflux is van een koemelk intolerantie overgegaan in een intolerantie tegen zure producten.
echt ineens over dingen heengegroeit wat fijn!!
een allergie is het zeer zeker niet, want dan zou hij niet zo goed groeien zei de arts. een intolerantie daarentegen is milder dus vandaar.
jeetje het valt allemaal reuze mee zeg!
hij mag nu zelfs pyjama pap hebben en het gaat allemaal supergoed.
ze hebben me geadviseerd wat vaker eten te geven wat we zelf koken omdat dat toch iets vaster is dan potjes.
ook gemerkt dat dat beter blijft zitten.
zijn darmen zijn overgevoelig. dat is wel goed onderzocht.
hij reageert heel heftig op bepaalde dingen. vandaar zijn wisselende ontlasting.

nu is hij een stuk fitter en eet letterlijk met de pot mee (en dan heb ik het niet alleen over avond eten)
s’ochtends een boterham en een beker melk
en de omeprazol (die moest ie nog wel Wil met zijn fruit (over 2 weken stoppen we daar ook mee)
s’middags een boterham en een beker melk.
en later in de middag een liga en een beker roosvicee
s’avonds warm eten en een toetje
Eventuele laatste fles. PYJAMA PAP!!

meiden dankjewel dat jullie altijd zo meegaand zijn geweest en ons altijd zo goed steunen
spreek jullie snel!
dikke kus!!

Oh wijffie wat geweldig. Na al dat tobbe is er eindelijk duidelijkheid. Fantastisch en wat goed dat ie zo met de pot mee eet. Het is in ene keer een grote kleine man geworden.

Heb je ook het idee dat Rico het naar zijn zin gehad heeft in zover je het in een ziekenhuis naar je zin hebt natuurlijk?

Groetjes,

Michèle

ohja dat zeker! hij heeft met een meisje van 11 maanden gespeeld. voor het eerst met een ECHT leeftijdgenootje! ze zaten met elkaars voetjes te spelen op het waterbed haha.
oh enne… dat meisje kroop met 1 been en die andere sleepte ze erachteraan.
op den duur had dat meisje zo’n ring wat je om zo’n paal kunt doen weet je wel…
en rico pakte dat ding af en gooide het heel hard weg en kroop er toen heel snel achteraan en toen ie dat ding had sloeg ie zo’n gilletje uit en keek heel gemeen van: PFF ik ben toch sneller dan jou! hahahaha
echt grappig.
nu is ie in die tijd razendsnel geworden met kruipen,
heeft ie zojuist hier een bloempot om zichzelf heen gegooit. alles onder het zand, terwijl we net gepoetst hadden. en hij was ook net gewassen, het zat tot zijn pamper toe helemaal vol met zand.
geen harde pot trouwens hoor gewoon een niet pijnlijke om op je hoofd te krijgen
zo ver waren we wel inmiddels om dat te vervangen haha.
nu schatert hij de hele dag door, en nu weer nu zit hij met een grote poohbeer te vechten (lees: papa heeft poohbeer) en gilt en schatert het uit hahahaha… het is echt een vrolijk mannetje geworden
HOU VAN MN PUPKE!!!

Ha ha ha Klinkt als Morgan die was ook baldadig vandaag maar wel lief. Alleen nog moe na gister. Ze stond er ook op dat ter tul in bleef na der laatste slaapje en dat ze knuffedoek mee mocht nemen naar beneden. Dat doet ze nooit.

Maar wel fijn dat hij het zo naar zijn zin gehad heeft. Dan heeft ie daar geen trauma aan over gehouden in ieder geval. En fijn dat het jou ook zo meegevallen is. Dat is altijd een zorg minder.

Hij hoeft nu niet meer terug??

Groetjes,

Michèle

Wat een fantastisch nieuws! En wat is Rico lekker bezig met alles, haha.
Nou meid lekker genieten van elkaar. Ben zo blij voor jullie…en nu even geen zorgen meer maken he!

Veel liefs!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Welkom thuis!

Wat een succesverhaal! Klinkt heel goed zeg. Fijn dat jullie meer duidelijkheid hebben nu en dat Rico het niet heel erg vond in het ziekenhuis.

Enne, met de pot mee-eten…dat doet Erik zelfs nog niet eens altijd, dus die Rico is al een grote kerel zeg…

Kus van Erik voor Rico en van mij voor jou!

JIPPIE JIPPIE JIPPIE JEEH! Wat ontzettend fijn Inge dat het allemaal reuze is meegevallen en…dat het allemaal minder erg is dan gedacht! Dat Rico met de pot mee-eet, huh, dat Eva niet eens! Nog! Goed zeg! Echt geweldig dat hij ‘alleen maar’ niet goed tegen zure dingen kan! Dat valt allemaal echt mee he? Zo te horen heeft hij zich in het ziekenhuis ook wel vermaakt, dat hij vals die ring afpikte! Echt super allemaal! Het is jullie zo gegund, om nu alleen nog maar te genieten zonder zorgen en medicijnen allemaal. Rico doet het toppie, JIPPIE, JIPPIE, JEEH!

Groetjes Rainbow, trotse mama

super dat het zo goed gaat met rico! Laat de pyamapap hem smaken!

Wat een super goed nieuws zeg!!! Ben heel blij voor jullie en ik hoop dat het steeds beter met hem gaat. Kan alleen maar hopen dat het met mees die kant ooit ook op gaat. Fijn dat rico zo leuk gespeeld heeft met dat andere kindje, zit je er zelf ook wat relexter bij als hij zich vermaakt in het zhuis. Je hebt je er kranig doorheen geslagen inge!!!

Gr patries

Wat super Inge dat het allemaal zo goed gaat met Rico. Ben echt blij voor jullie dat het allemaal is meegevallen.

Geniet ervan en ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom thuis Inge en Rico

Wat heerlijkkkkkkkkkk dat het zo meevalt zeg wat een opluchting zal dat zijn zeg, dit is iets waar je mee kunt leven dan toch geen yochurt

Gaan ze zijn darmen wel in de gaten houden?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Welkom thuis en wat fijn dat het allemaal meevalt wat uitslagen betreft! Goed dat het nu achter de rug is en dat jullie wat meer duidelijkheid hebben!

Groetekes, Sje

Hey Inge!

Wauw, wat fijn zeg, dat het allemaal zo goed is gegaan en dat het nu wel mee blijkt te vallen! met de pot mee eten, lekker makkelijk en heerlijk als niet steeds de helft terugkomt!

Nou maar weer lekker gaan genieten van de rust thuis met zn drietjes en leuk dat ook hier weer ‘thuis’ bent!

Liefs, Liske

ja het gekke is dat hij het eerst heel erg had. dokter zei ook al: als we hem toen hadden opgenomen waren er wel meer dingen uitgekomen dan alleen teveel zuurhebbende producten.
maf is dat, maar het gekke was dat hij met nutriton en medicatie MEER spuugde dan hij nu zonder al dat gedoe doet.
echt ik ben helemaal verbijsterd hierdoor.

Ja over 6 weken moeten we weer bij de kinderarts komen.
ik heb net pyjama papjes voor s’ochtends gehaald (lepeltjespap)
voor s’avonds avond papjes van bambix.
en toch nog wel wat potjes (maar moest wel al 12 + geven omdat hij daarmee minder spuugd)
en vanaf volgende week s’middags 2 sneetjes brood en een beker melk ipv 1 snee.
en zo breiden we het langzaam uit.
ook het fruit wordt vanaf volgende week hele stukjes banaan appel noem maar op.
ik ben zo benieuwd!

we hebben net voor 30 euro aan wat cadeautjes gekocht voor rico, gewoon omdat we daar zin in hadden.
zo’n paal waar je ringen om moet doen en af kunt halen (wel opvolgorde van grootte natuurlijk) dat vond ie in het ziekenhuis zo leuk dus hadden we dat maar gekocht.
en een soort pop petjemet een politie agent ofzoiets erin, die dan muziek maakt en broem broem doet haha
vanaf 1 jaar
dus die pak ik in alvast voor zijn verjaardag.
en verder nog wat blokken enzo.
maar die ringen mag ie nu wel hebben is 9 + dus kan ik niet mee aankomen op zijn 1ste verjaardag
het gaat natuurlijk om het scheuren bij hun en niet echt om de cadeaus…
verder krijgt hij gewoon geld op zijn spaarrekening…nu doet het ze toch nog niet zoveel.
ik weet niet waarom ik ineens over zn fverjaardag klets…
lekker van de hak op de tak… jaja i’m back

Geniet er maar lekker van zo, rico heeft het toch ook verdiend of niet. Stoere vent. En inge… fijn dat je er weer bent.

gr patries.

Omdat het ziekenhuis achter de rug is Inge en je je lekker zijn verjaardag storte kan.

Groetjes,

Michèle

Echt super fijn dat jullie weer lekker thuis zijn!
En ook heerlijk dat je nu een lekker vrolijk mannetje thuis hebt!
Blij dat het is meegevallen.
Nu op naar zijn eerste verjaardag!
Liefs, Anne

Lilypie

jaaa nog een paar weken
hij zit nu dus te spelen met zijn nieuwe speelgoed, haha hij vind het super
is nog lekker in de gooi en smijt fase
de salon tafel aan de kant geschoven anders heeft ie geen ruimte, en dat doen we nu elke dag gewoon, als rico wakker is tafel opzij schuiven… heeft ie tenminste wat ruimte om zijn energie kwijt te kunnen…zucht zou wel een miljonairshuis willen zo groot

en Luna en Mees: dankje ben ook blij dat ik er weer ben, en ook op het forum natuurlijk!!!

Tuurlijk Inge, gewoon nu lekker met zijn verjaardag bezig zijn! Wij hebben hier ook al alles paraat hoor. Ik heb me laten verleiden om voor 30,- een bezopen doos met spullen te kopen, zoals een mutsje, vlaggetjes etc. Ik voelde me enorm bekocht, want het pakket stelde geen hol voor en mijn vriend was ook pissed dat ik dat geld had uitgegeven aan zoiets onnozels!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow:
hahaha
wij hebben mega grote vlaggen met clowns erop,
normaal formaat vlaggetjes met overal een 1 erop.
normaal formaat effen kleur vlaggetjes (wel per vlag verschillende kleuren dan) waar ik zijn lengte en gewicht met 1 jaaar op schrijf en dan elk jaar bijhoudt…
we hebben balonnen heeeeeeeel veel
en feestmutsen van cars, maar vind ik m te jong voor dus had mijn moeder feestmutsen van jip en janneke gekocht en daar zelf dingen van pooh beer opgeplakt in 3D
superleuk geworden. trouwens!
ja moet je nagaan ben nu al bezig
we hebben ook afgesproken de 23ste s’avonds, als Rico in bed ligt, dat we DAN het hele huis al gaan versieren. oh mn god dat wordt echt een bonte kermis hahaha