hey meiden,
we zijn weer thuis
allereerst wil ik Wil super erg bedanken voor de update
sorry meid dat ik niet wat vaker wat heb laten weten maar uiteindelijk deed mijn mobiel het niet meer
enfin…
het gaat goed met rico,
het gaat goed zonder nutriton en het gaat goed op standaard groeimelk!! vla blijft erin zitten, eigenlijk alles wat hij krijgt. eet werkelijk met de pot mee.
hoe dit allemaal kan, we weten het niet.
wel zijn ze erachtergekomen dat de hoeveelheid zuur in bepaalde voedingsmiddelen het spugen veroorzaakt op dit moment.
over het spugen m.b.t koemelk is ie dus heengegroeid, wat dus echt super goed nieuws is… ik ben zielsblij dat mijn mannetje alles weer mag eten, op zure yoghurt en sinaasappel/kiwi na dan.
dus zijn reflux is van een koemelk intolerantie overgegaan in een intolerantie tegen zure producten.
echt ineens over dingen heengegroeit wat fijn!!
een allergie is het zeer zeker niet, want dan zou hij niet zo goed groeien zei de arts. een intolerantie daarentegen is milder dus vandaar.
jeetje het valt allemaal reuze mee zeg!
hij mag nu zelfs pyjama pap hebben en het gaat allemaal supergoed.
ze hebben me geadviseerd wat vaker eten te geven wat we zelf koken omdat dat toch iets vaster is dan potjes.
ook gemerkt dat dat beter blijft zitten.
zijn darmen zijn overgevoelig. dat is wel goed onderzocht.
hij reageert heel heftig op bepaalde dingen. vandaar zijn wisselende ontlasting.
nu is hij een stuk fitter en eet letterlijk met de pot mee (en dan heb ik het niet alleen over avond eten)
s’ochtends een boterham en een beker melk
en de omeprazol (die moest ie nog wel Wil met zijn fruit (over 2 weken stoppen we daar ook mee)
s’middags een boterham en een beker melk.
en later in de middag een liga en een beker roosvicee
s’avonds warm eten en een toetje
Eventuele laatste fles. PYJAMA PAP!!
meiden dankjewel dat jullie altijd zo meegaand zijn geweest en ons altijd zo goed steunen
spreek jullie snel!
dikke kus!!