Wij gaan morgen voor de slingers toeters en balonnen. Maar dank je voor de waarschuwing Rainbow als ik versierdozen van 30 euro zie neem ik ze niet mee
Groetjes,
Michèle

Wij gaan morgen voor de slingers toeters en balonnen. Maar dank je voor de waarschuwing Rainbow als ik versierdozen van 30 euro zie neem ik ze niet mee
Groetjes,
Michèle

ja ook Morgan is volgende week jarig he, 'n paar dagen na jou!
vieren jullie het samen of toch een speciale dreumes dag??
echt leuk he! wat grappig dat Eva, Morgan en Rico zo dicht op elkaar jarig zijn
ik heb trouwens al een leuke winnie the pooh taart gezien voor zijn verjaardag!

We vieren het samen. Want mijn schoonmoeder is 1-9 jarig dus anders heb ik een doorgedraaid kind.
Groetjes,
Michèle

Inge / Rico… WELKOM THUIS!!! …
Wat fijn om zo’n positief bericht te lezen!! Ben echt blij voor jullie… Viel het jezelf ook mee in het ziekenhuis? Nog een dagboek bijgehouden

ooh nouja, dan mogen jullie alle 2 een feestmuts op
@mini-boy; dankjewel! ehm nee haha dat was ik vergeten. maar ik heb wel een verslag van hoe het is gegaanv an het ziekenhuis, dus vergeten doe ik het niet. en zal deze week eens wat dingen opschrijven. weet nu nog precies hoe ik me voelde enzo.
en nee ik hield het na dag 3 al niet meer uit. en dan moet je nog 4 dagen.
dat was echt een hel. en met dag 6 kreeg ik hevige darm/maagpijn wat ik nu nog steeds heb en viel mijn vulling uit mn kies van mn wortelkanaal behandeling (behoorlijk diep en groot gat dus) en toen zat ik er ook niet meer op mijn gemak. haha nog steeds niet naar de tandarts gegaan, moet zo bellen voor een afspraak. heb ook geen pijn. zenuwen waren door de wkb al dood dus maarja goed spoelen met Bocasan en even een normale tandenborstel ipv electrisch…moet er niet aan denken dat dat ding klem komt te zitten in dat gat!