..wij vannacht....UPDATE: NIEUWE VLOER!

een waterballet hadden?

Ik moest om 01.30 uur naar het toilet. Dat hoef ik anders echt nooit, maar ik voelde dat ik moest plassen en stond op. Toen ik eenmaal stond dacht ik: “Hmm…ik hoef eigenlijk helemaal niet zo nodig” en wilde weer in bed stappen. Maar ach…ik stond toch al en besloot toch maar te gaan. Anders zou ik later misschien alsnog moeten. Hoe dan ook (hihi, het waterballet had niets te maken met mijn aandrang hoor…) ik ging naar beneden. Hoor ik ineens druppende geluiden uit de keuken komen. Ik doe de deur naar de woonkamer open, stap naar binnen en sta prompt met m’n voeten in het water. Schrik! Kwam er water uit het keukenkastje onder de gootsteen. De hele keuken stond blank en een deel van de woonkamer. Manlief wakker gemaakt en hij zag dat de waterslang naar de vaatwasser was geknapt. Kraantje dichtgedraaid en toen stopte het water met lekken. Potver, ik was er van achter adem, zo geschrokken.

Wij met ons tweeën ruim een uur bezig geweest om al het water weg te werken en zo rond 03.00 uur weer naar bed. Ik kon amper nog slapen, helemaal vol van de adrenaline. Uiteindelijk viel ik wel weer in slaap, maar Erik was om 6.15 uur alweer wakker. En dat terwijl hij al weken ‘uitslaapt’ op vrije dagen! En net nu vanmorgen niet…boehoe. Dus voel me best brak.

Gelukkig lijkt er geen grote schade te zijn, ik denk dat we er redelijk op tijd bij waren. Fijn dat ik toch besloot te gaan plassen en dat we geen tweede toilet boven hebben. Wie weet hoeveel water er dan 's ochtends in de kamer had gestaan.

Manlief wil er dit weekend zelf even naar kijken, dus dat wordt voorlopig met de hand afwassen. Leuk!

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 21 Jan 2011 09:27:04

Gewijzigd door - Mriek op 14 Feb 2011 12:43:42

Jeetje zeg! En dat midden in de nacht! Haha Mriek, je voelde het gewoon aan je water dat er iets mis was
Ik snap best dat je brak bent! Vanavond maar vroeg er in?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Haha, ik voelde het inderdaad aan m’n water!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jee wat een ellende midden in de nacht pfff. Maar goed dat je indd besloot toch maar te gaan plassen zeg.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Bah, dan schrik je zeker!!
Gelukkig dat er geen schade lijkt te zijn, is toch weer een hele opluchting!
Nu een rustig dagje vandaag

Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

Jee, je schrikt je een ongeluk als je ineens met je voeten in het water staat midden in de nacht!

Toch apart, je moest eigenlijk niet zo nodig maar ging toch…

@goudvisje: haha, je voelde het aan je water, geweldig!

Groetjes van Sascha en Senne

Ha ha ha zie dat je van een druppende kraan moet plassen

Enne afwassen met de hand is niet erg hoor…

Groetjes,

Michèle

Ik heb daarstraks toch de verzekering maar even ingelicht over het hele gebeuren. Ze sturen een formulier zodat we de toedracht etc. kunnen invullen, want er kan over 2 weken of een maand best alsnog schade ontstaan en dan kunnen we claimen. Op zich was ik vrij zat van onze vloer, dus een nieuwe vloer zou geen straf zijn… We wachten af.

Inderdaad apart dat ik toch ging plassen. Alsof iets me erop wilde wijzen dat ik naar beneden moest…zo voelde het achteraf wel een beetje. Ik heb net de volle vaatwasser leeggeruimd en alles met de hand afgewassen. Ik moet zeggen: als je dat niet meer gewend bent is het echt zwaar rotwerk. Maar oké, luxeprobleem. Laten we ervan uitgaan dat we snel weer de machine het werk kunnen laten doen.

Groetjes,
M

Hé, kan je net als wij elke dag van de vaat genieten, heerlijk

Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

Oh en dat midden in de nacht … dan is je bedje zooooo lekker! … Wat voor vloer heb je…

Wat een benedentoilet al niet goed voor is … al moet ik er niet aan denken om naar beneden te moeten lopen … denk dat ik letterlijk van de trap val (slaapdronken)…

Oh zie jullie al helemaal bezig midden in de nacht. Gelukkig waren jullie er op tijd bij zeg. Zal idd wel even wennen zijn zo zonder vaatwasser. Hopelijk heeft je man het snel gefixt.

groetjes Ramona

jeee meid wat gruwelijk zuur!
pff je moet er maar zin in hebben midden in de nacht water te scheppen (NOT!)
hoe is het inmiddels? tjeee…
enne met de hand afwassen moet ik dagelijks doen. ruilen?
Oh ja en dat hebben die ukkies door volgens mij hoor. ik ga de laatste tijd elke keer vroeger slapen en rico slaapt dan netjes tot half 9.
sliep ik laatst een keer om half 4 pas, werd hij om kwart voor 6 wakker. PFFF.
kinders

@Anne, heerlijk inderdaad. BLEGH!!!

@mini-boy, wij hebben laminaat op de vloer. En dat vind ik op zich prima, maar het lag er al toen we hier kwamen wonen en ben er wel op uitgekeken. Ik zou wel weer laminaat willen, maar dan een heel andere kleur en stijl. En dat zou natuurlijk toch een soort situatie zijn van “elk nadeel hep z’n voordeel”

@Ramona, ik hoop ook dat het snel klaar is.

@Inge, liever niet ruilen. Hihi. Jij wil vast graag ruilen Enn idd, kinders…ze zijn af en toe niet te volgen.

Groetjes,
M

Weet je wat ik me nou af zat te vragen Mriek, Volgens mij was je nl gelijk klaar wakker want was dat wat niet heel koud aan de voetjes zo midden in de nacht

Liefs Michelle

Haha, dat was ontzettend koud! Ik was helemaal perplex, maar ik rolde wel direct de pijpen van m’n pyjamabroek (jaja, deze dame ligt lekker degelijk in bed 's winters…) omhoog. Hoezo, kordaat?

Groetjes,
M

Ik lig in de winter ook heel degelijk in bed hoor
Tjee waar denk je aan om gelijk je broekspijpen op te rollen, misschien wel een reflex

Liefs Michelle

Gelukkig ben ik niet de enige degelijke dame hier

Ik denk dat het oprollen van die pijpen inderdaad een reflex was, want heel bewust dacht ik daar niet bij na hoor. Er was al zoveel nat, mijn broek moest maar droog blijven, dacht ik zo

Groetjes,
M

hmm ja ruilen lijkt me wel een goed plan

Groetjes,
M

Mriek, Je moet maar zo denken: mijn vloer in de keuken is voorlopig mooi schoon

Gr, Danielle