Wij toch al een loopfiets hebben gekocht?

Gewoon bij de Aldi, en hij is GAAF! Rico is er helemaal blij mee…We wilde hem eigenlijk voor zijn verjaardag kopen, maar dan waren we best veel geld kwijt als we ook nog een helm wilde kopen. en nu was hij zowel bij de aldi te koop (de fiets) en het helmpje bij de intertoys afgeprijst.
@Mriek: als je dit leest… we hebben ook de cars helm
Nu gaan we morgen buiten oefenen, hij kon het alleen niet laten om vandaag binnen al te beginnen

Hihi, leuk!!!
Heb je een foto??? Wil hem wel eens trots zien zitten op zn fietsje!!

Ik wilde voor mijn dochtertje ook een loopfietsje kopen, voor dr tweede verjaardag dan.
Maar we hadden nog een oud fietsje van de oudste staan, die niet meer soepel trapte. Dus die hebben we gesloopt… trappers eraf en kettingkast, dan hou je dus een loopfietsje over
Maar zoonlief was een stuk langer op die leeftijd (ook op zn 2e verjaardag gekregen), en zij kan dus niet met dr voetjes op de grond… Helaas zal ze nog even moeten wachten met fietsen! Ik ga nu echt geen andere kopen terwijl we er 1 hebben staan… hoe jammer ik het ook vind, want ze wil zooo graag fietsen!

@Suzsje: ja cool he nee ik heb nog geen foto, want het was vandaag ruk weer hier, dus buiten fietsen is m niet geworden, ja ik weet het hij ging er binnen mee aan de gang, maar ik ga foto’s maken als hij zijn helm ook op heeft want rico valt nogal snel dus durf het nog niet aan hem zonder helm buiten op de fiets te zetten. ik hoop dat die helm morgen binnen is want dan kunnen we morgen gaan oefenen. anders wordt het zaterdag, maar hoorde dat het weer dan weer minder was… geen idee of het klopt hoorde het ook maar op straat

haha ja wat een slim idee! dat had ook gekunt idd… gewoon een 2wieler kopen en dan alles eraf slopen
hee jouw ticker doet het ook niet bij mij, of tenminste IK zie m niet, zie jij de mijne wel? Even kimmetje mailen

Nee klopt… lilypie doet raar ofzo?
Heb al geprobeert nieuwe te maken maar hij weigert

bij mij doet hij het ook niet, niets doet het

Ik heb het gelezen Leuk! Ben benieuwd.

Groetjes,
M

@Mriek: Ik vond de andere helms zo duur, ik was aan het rondkijken op webshops en dan zag ik prijzen van 40 of 50 euro, nou nee… dat gaat me iets te ver hoor! en toen dacht ik, eens kijken op intertoys en daarna op bart smit. Bart smit hebben we niet eens meer gehad hij zag hem en hij riep: HEBBEN! ik zo: ja je moet er toch 1 hebben en als je deze wil mag je die wel hebben." toen begon hij te grijpen naar de laptop en zei: Hiko pakken he??" ik weer"dat gaat niet Rico dat is een beeldscherm" zei hij “open maken, dan Hiko pakken” wijsneus Dat dacht ik als kind ook altijd dat als je in de tv kon kruipen je oo in die tekenfilm zat hahaha

Haha, grapjas die Rico. Ik vond deze ook prima qua prijs en kwaliteit.

Groetjes,
M

@Mriek: ja leuk he hee maar hoelang deed erik erover voordat hij vaart ging maken en het wat meer doorkeeg?? Rico loopt nu heeeeeeeeeel voorzichtig maar hij snapt de combi van zitten en lopen tegelijk nog helemaal niet. heel soms heel kort en dan gaat ie weer echt staan en zit zn zadel onder hem zeg maar. er zit nog geen cm tussen zijn billen en het zadel want hij staat op zijn laagst, en is voor kinderen vanaf 94 cm en dat is hij ook. dus het is net kielekiele maar hij kan er met gemak op.

Dat weet ik niet. Want op het kdv kon hij er al heel goed op rijden toen wij hem kochten. Geen idee hoe lang hij daar al op die dingen fietst. En hij gaat superhard nu, echt als een speer. Misschien moet Rico het gewoon even doorkrijgen? Mijn nichtje snapt er ook niets van, zij gaat net als Rico ook lopen en niet zitten. Misschien kan hij op de psz oefenen, hebben ze daar geen loopfietsjes?

Groetjes,
M

Geen idee maar hij heeft nu zomervakantie dus dat wordt m niet, hoelang heeft je nichtje hem al dan? hahaha

M’n nichtje heeft er geen…dus zij oefent niet Als ze bij ons is en van Erik op zijn loopfiets mag, dan zie je dus dat ze er niet aan gewend is.

Groetjes,
M

Nou het was dan Rico’s eerste dag buiten (ik heb geen foto’s gemaakt, zn helm is nog niet binnen) we zaten maar te wachten en te wachten op de TNT pakket service en werd er op den duur zo laat dat zowel Rico als ik het zat waren te wachten omdat we niet nara buiten konden zo…
Dus we zijn voor de deur op de parkeerplaats aan de gang gegaan met zn loopfiets. hij is 1 keer gevallen, maar opzich ging het best redelijk. hij gaat nog niet zo snel als jullie kids maar zoals ik al lees zijn die er allemaal al langer mee bekend, en rico snapt nog steeds niet waar de trappers zijn ach oefening baart kunst en ik hoop dat hij snel doorheeft dat hij erop moet zitten ipv staan want nu verliest ie sneller zijn evenwicht.

@Mriek: ik zie je berichtje nu verzond m terwijl ik nog aan het typen was maarre ik snap m, niet met elkaar te vergelijken dus

Gewijzigd door - MamavanRico op 15 Jul 2011 16:12:39

Nope!

Succes Rico, oefening baart kunst!

Groetjes,
M

ooohooo weet je wat hij nou net zei…haha… hij viel met zn fiets weer, riep ie: tomme toute fies!!!

Haha, een echte man. De schuld altijd buiten zichzelf leggen

Groetjes,
M

Wat leuk dat jullie zijn fietsje al gekocht hebben.

Gewoon lekker gaan oefenen, gaat vast helemaal goedkomen!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@Mriek: hahaha ja je hebt helemaal gelijk zo zijn dus alle mannen

@Sandra: wilde vandaag ook weer gaan maar het weer is weer brak, dus hoop dat het weer even mee wil werken en ook even tot rust wil komen zodat ie weer nara buiten kan op zn fiets.
Ik wil kaplaarsjes voor m met elastiek dat de regen niet in zn laarzen loopt, dan maakt die regen niet zoveel uit, maar elk ekeer als ik wat vind is het of zijn maat niet of ze zien er niet uit

@Mriek: heb de helm binnen en hem op zn kleinst gezet maar hij zit nog steeds heel los op zn hoofdje, heeft Erik dat ook? of ik heb dat ding gewoon niet goed gedaan maar datlijkt me stug

Erik heeft zelfs een groot hoofd en ook bij hem valt 'ie ietsje naar voren als 'ie naar beneden kijkt. Heb je al eens geprobeerd om hem achterstevoren op z’n hoofd te zetten? Je ziet het niet eens en dan zit 'ie hier stabieler. Heb je ook maat M?

Groetjes,
M