Wij toch al een loopfiets hebben gekocht?

maat M? er stond maar 1 cap en dat was van 3 tot.12 jaar?
enne dankje voor de tip ik zal eens kijken, maar ik zag nu ook al dat ik toch iets fouts had gedaan zag het opde foto, papa noemde mij een muts. had hem namelijk op zijn strakst maar die bandjes moeten een deel voor en een deel achter de oor (die 2voud bandjes zeg maar) ik zal is kijken… ja het is maat M maar kon niet kiezen ofzo

Oh, wij hebben een M. Nou ja, hij kan er nog een tijdje mee doen, misschien is het ook wel gewoon die van 3-12 jaar. En inderdaad, het oor moet tussen die bandjes vallen

Groetjes,
M

quote:
Oh, wij hebben een M. Nou ja, hij kan er nog een tijdje mee doen, misschien is het ook wel gewoon die van 3-12 jaar. En inderdaad, het oor moet tussen die bandjes vallen

Groetjes,
M

Ja wij hebben ook dezelfde M als jullie en die is van 3 tot 12 jaar. maar idd haha dat moest tussen de oren wist ik veel had zo’n ding zelf nog nooit opgehad dus had er een foto bijgezocht

Zou bijna denken dat je blond bent hihi!

@Suzsje: onder mijn haarkleur diep in mijn schedel schuilen inderdaad blonde cellen. alleen heeft het geen invloed op mijn haarkleur maar wel op mijn hersencellen. erg he

Ahhh vandaar! Nou schaam je niet… hier zijn de blonde cellen zo veelvuldig aanwezig dat het WEL invloed heeft op mn haarkleur is dat nog erger??

Maare ik wacht nog steeds op de fotos!!!

haha nee joh bij jou slaat het naar buiten, dat is nog niet zo erg, bbij mij slaat het naar binnen en tast het mijn hersenen aan,