een paar heftige weken achter de rug hebben?. Emotioneel heel zwaar. We voelden ons op een gegeven moment zelfs in onze vrijheid beperkt, en durfden niet meer de dingen te doen , die we altijd deden.
Bijvoorbeeld op ikkeben te komen. Sommige zullen wel denken, maar je bent toch net nieuw? Ja en nee. Woezel is inderdaad net nieuw, met haar zoontje Tom, maar wil25 niet. Een maand terug heb ik alles door Asje en Kim laten verwijderen, wat onder de naam wil25 stond. De meesten die mij als wil25 kenden, weten wel wat de reden was. Heel in het kort, we hadden spiekende mensen in onze omgeving, die niet de beste bedoelingen hadden met ons.
Uit voorzorg alles verwijderd, en daar ben ik Asje en Kim ontzettend dankbaar voor. Ik ben mij ook meer dan ooit bewust van het feit dat dit een openbaar forum is, en dat iedereen dit hier kan lezen. Ik zal dus nu ook wel 1000 keer nadenken voor ik wat op het forum zet.
Toch ben ik wel een beetje een ikkeben verslaafde, en tja, de moeilijke weken zijn nu gelukkig voorbij.
Vandaar dat ik heb besloten om onder een nieuwe naam terug te komen, maar tegelijkertijd wel heel erg bewust met wat ik hier neer zet. Ik blijf wel onder de naam Woezel posten, en Asje, Kim, ik hoop dat ik hier nog welkom ben , na al dat gedoe!??
1 ding wil ik nog wel even kwijt. De melding die ze hebben gemaakt over ons, is 100% bewezen dat het vals is, en dat wij dus onschuldig zijn mbt datgene wat over ons is gezegd… Meer wil ik daarover hier , op het forum , niet kwijt. Als je wat meer wil weten, dan mag je mij een prive mail sturen.
Wij zijn in ieder geval heel erg blij, dat we deze nare periode met een positief einde hebben kunnen afsluiten, We hadden eerlijk gezegd ook niet vanders erwacht, maar des al niet temin , heel erg blij.
liefs woezel