Wij nu

een paar heftige weken achter de rug hebben?. Emotioneel heel zwaar. We voelden ons op een gegeven moment zelfs in onze vrijheid beperkt, en durfden niet meer de dingen te doen , die we altijd deden.

Bijvoorbeeld op ikkeben te komen. Sommige zullen wel denken, maar je bent toch net nieuw? Ja en nee. Woezel is inderdaad net nieuw, met haar zoontje Tom, maar wil25 niet. Een maand terug heb ik alles door Asje en Kim laten verwijderen, wat onder de naam wil25 stond. De meesten die mij als wil25 kenden, weten wel wat de reden was. Heel in het kort, we hadden spiekende mensen in onze omgeving, die niet de beste bedoelingen hadden met ons.
Uit voorzorg alles verwijderd, en daar ben ik Asje en Kim ontzettend dankbaar voor. Ik ben mij ook meer dan ooit bewust van het feit dat dit een openbaar forum is, en dat iedereen dit hier kan lezen. Ik zal dus nu ook wel 1000 keer nadenken voor ik wat op het forum zet.
Toch ben ik wel een beetje een ikkeben verslaafde, en tja, de moeilijke weken zijn nu gelukkig voorbij.
Vandaar dat ik heb besloten om onder een nieuwe naam terug te komen, maar tegelijkertijd wel heel erg bewust met wat ik hier neer zet. Ik blijf wel onder de naam Woezel posten, en Asje, Kim, ik hoop dat ik hier nog welkom ben , na al dat gedoe!??
1 ding wil ik nog wel even kwijt. De melding die ze hebben gemaakt over ons, is 100% bewezen dat het vals is, en dat wij dus onschuldig zijn mbt datgene wat over ons is gezegd… Meer wil ik daarover hier , op het forum , niet kwijt. Als je wat meer wil weten, dan mag je mij een prive mail sturen.

Wij zijn in ieder geval heel erg blij, dat we deze nare periode met een positief einde hebben kunnen afsluiten, We hadden eerlijk gezegd ook niet vanders erwacht, maar des al niet temin , heel erg blij.

liefs woezel

quote:
Asje, Kim, ik hoop dat ik hier nog welkom ben , na al dat gedoe!??

Natuurlijk blijf je welkom. Tof dat alles tot zon positief einde is gekomen alhoewel het rot blijft dat er zon nare periode voor jullie geweest is.
Het is niet voor niets dat ik er regelmatig even op wijs dat dit een openbaar forum is en daarmee dus te lezen voor heel de wereld die dat wil. Gelukkig is dit voor jouw dus alsnog goed gekomen.
Veel plezier op ikkeben weer !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi hoi,

ik d8 al, waar is wil toch gebleven hihi! Jammer dat je “wegbleef” om zo’n rottige reden, dat is nooit leuk… ik hoop van harte dat alles weer goed is gekomen, want ja, helaas lezen ook wel eens mensen deze dingen waarvan je niet wilt dat ze ze lezen … Blij dat je er weer bent !!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

welkom terug meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ja, uit onderzoek is het bewezen dat er niks aan de hand is bij ons. alles is dus nu afgerond, met een positief einde gelukkig!

liefs woezel

Welcome back!!! Fijn dat alles zo goed is afgelopen!

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Heb je gemist. Je hebt groot gelijk. Hoe gaan de ontwikkelingen dan met Tom?

Groetjes Carolien

Fijn dat je weer terug bent!!!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

En daar is ze weer!

Ik wist natuurlijk van je dekmantel, dus heb je niet echt gemist, hihi.

Lekker verder kletsen op ikkeben en weer vol goede moed op naar de toekomst!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeee daar is ze weer!
Ik wist het ook, ben blij voor je dat je nu weer opgelucht kan ademhalen meid.
Kan me voorstellen dat het een helse tijd is geweest maar het recht heeft gezegeviert.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Super!!!

{{{{woezel}}}}

wb.
Ook ik wist je dekmantel, maar god wat is het dan moeilijk reageren op je topics
Ik heb in het kort al ff gereageerd in je mail maar toppie dat het zo is afgelopen

Dikke knuf

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Oh lieve meid, welkom terug. Wat fijn voor jullie allemaal, heb regelmatig aan je gedacht. Super dat je er weer bent!!

Gr Patries

Hoi,

Ht is fijn te weten dat alles weer oke is. En dat je weer terug bent.
Ik kon je niet meer mailen daar alles inderdaad en een terechte stap was verwijderd en dat vond ik erg jammer.

welkom terug.

groetjes

lon106

Oh wat fijn dat alles positief is afgerond!! Super! Ik had, net zoals jou, ook niet anders verwacht, maar goed, soms kunnen ze om de kleinste en onzinnigste dingen vallen dus het is dan nog spannend.

Ik was al aan het opletten of je niet perongeluk de verkeerde naam gebruikte En las mijn post in jouw topic extra goed na of ik niet per ongeluk een verkeerde naam gebruikte, haha.

Fijn dat JIJ er weer bent!!

Ik miste je al hier. Fijn dat het nu allemaal achter de rug is, zoiets gaat je niet in je koude kleren zetten. Hoop dat jullie dit achter jullie kunnen laten en dat jullie betere tijden tegemoet gaan.

digiknuffel van Ramona en Rens

Welkom terug meid

Groetjes Marianne mama van Ruben

Welkom thuis! XXX

Groetekes, Sje

Ook ik wist al dat je Wil was, maar ben blij dat je het nu aan iedereen kunt vertellen en alle ellende achter de rug is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook op de hoogte van je dekmantel en ik heb je gemaid

Groetjes,

Michèle

Ook ik was op de hoogte, maar vind het wel heel fijn dat alles positief afgerond is.

Wel heb ik ook elke keer zitten kijken of jij, of iemand anders zich niet versprak
Fijn dat je weer gewoon jezelf kan zijn!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers