Wij nu

Hahahaha klopt, ik heb vaak mijn berichtje moeten aanpassen omdat ik toch Bo schreef ipv Tom. Hahahahha. In principe waren al wel een boel mensen op de hoogte. In ieder geval de mensen die mee lazen in het topic, en gereageerd hadden. Degene die het niet wisten, sorry, maar ik had al zoveel mensen die ik dan moest mailen, en we waren al zo druk op dat moment, dat ik de keuze heb gemaakt om alleen de mensen op de hoogte te stellen, die op het topic hadden gereageerd.

Voelt goed om weer “echt” terug te zijn!! Jullie zijn super lief, Julie zijn super mensen, echt!

liefs woezel

Meid fijn dat alles positief is afgerond!! Jullie hebben toch behoorlijk wat voor je kiezen gehad he…

Nou meid, we kletsen gewoon lekker verder met Woezel en Tom, zoals we al een tijdje deden.
Ben blij dat iedereen het nu weet, want was steeds een beetje bang om je dekmantel te verklappen door per ongeluk je normale naam te gebruiken, haha maar daar hadden met meiden “last” van lees ik.

Heeft Tom veel van dit alles meegekregen eigenlijk (de stress etc)?

Hoi,
Welkom terug!
Ik ben zelf nog niet zo ontzettend lang op dit forum,
dus heb geen idee waar het over gaat.
Maar aan de reacties te lezen is het duidelijk een nare ervaring geweest.

mss nog ff een vraagje…
Waarom kom je onder een dekmantel binnen met dan de uitleg erbij wie je eigenlijk bent,
want dit kan toch ook iedereen lezen?
Niet slecht bedoeld he

Ik wens je veel geluk voor de toekomst

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Het maakt nu niet meer uit dat ze mee lezen, daarnaast ben ik nu al een paar weekjes actief als woezel, en dat was voor iemand buitenaf niet herkenbaar , zodat ze wisten dat ik dat was. Dat ze dat mogelijk nu wel weten, dat maakt mij niet uit. Ik zal vanaf nu Bo ook gewoon Bo noemen, ipv Tom.

liefs woezel

bo past ook beter bij bo dan tom
en meid, klus ze he! heerlijk jullie nieuwe stekkie binnenkort!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

hai meis welkom terug

groetjes marielle mama van tanja

he zie dit topic nu pas, ben nl ook niet veel online geweest!
maar ik schrik hier wel van en ook ik vroeg me af waar je was!
Getver wat een nare bedoening voor jullie bah!
Gelukkig dat het goed gekomen is!
En ben blij dat je er weer bent!

Groetjes Gytha