Wij krijgen een

Hele super gezonde 2e zoon!! :smiley:

Wou het hier vanmorgen al neer zetten, maar heb de hele dag visite gehad, en geen tijd om te ikkebennen!!

Maar we krijgen dus opnieuw een jongen… Alles zag er super uit, en hij lag mooi met zn piemeltje omhoog…
Ook verder was alles gezond…en mooi op schema…:smiley:

Chris helemaal blij, want dit scheelt natuurlijk heel veel in geld… (al maakt mij dat niets uit… kan ik weer shoppen), maar we hebben nog een hele zolder vol met jongens kleren van Noah…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Mooi met piemeltje omhoog?! Begint dat nu al???!

Meissie gefeliciteerd met jullie aanstaande zoon! Gezellig toch, 2 jongens?! Leuk hoor! (denk ik…want ik heb 2 meiden).
Fijn ook dat alles verder goed was!

Groetekes, Sje

Wat fijn dat alles er goed uitzag, en tof zeg, nog een broertje erbij! Dat worden vast de beste maatjes! gefeliciteerd!

Groetjes Anouk

nou dat alles gezond is is het belangrijkste en twee jongens! super toch!! zei de gek die van allebei nu twee heeft en eigenlijk allebei ook heeeeel leuk vind, kan niet kiezen … het heeft wel wat een jongetje en het heeft wel wat speciaal dat onze laatste een meissie was

geniet er nog heeel veel van!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

ā€œOpvoeden is een kind te helpen worden wat het isā€

Jaaa vindt het echt super een jongen weer, maar had ook graag een meisje gewilt… nu woon ik straks met 3 mannen thuis hahaha!

Chris hoopte echt op een jongen… hij maakte eens de opmerking… ā€œIk heb liever dat mn zoon met 16jaar bij mij komt en zegt dat ie een blowtje heeft gerookt, dan dat mn dochter op haar 25ste zegt dat ze seks heeft gehadā€ hahahahahahaha

Over meisjes ben je beschermender zegt iedereen…maar goed… wie weet mogen wij OOIIIITT een meisje krijgen… maar voorlopig is 2 ook genoeg natuurlijk!

Leuk zeg! Gefeliciteerd!

Liefs

Fijn dat alles goed is, dat is toch het belangrijkste En Leuk hoor weer een jongen erbij.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@ Bakmama: Jaa jongens zijn vaker slachtoffer van zinloos geweld… Dat beaamd Chris ook helaas!

maargoed… een huis vol jongens is ook leuk (denk ik) hahaha…

Opa en oma (mijn ouders) hadden meteen al een naam bedacht… Maar ondanks dat ik niet gelovig ben, (Chris wel) willen wij wel een naam uit de bijbel met een betekenis… dus ik smste haar de naam door… ik dacht oohhh sh*t die vinden dat vast een hele lelijke naam… krijg ik terug… WOOOW dat is een heeeeeelee mooie naam…

Jaa sorry, vindt het ook heel belangrijk dat mijn ouders de naam mooi vinden…

Leuk zeg! Fijn dat alles goed was. Geniet nog maar lekker van je zwangerschap!

Groetjes Natasja

gefeliciteerd! Heerlijk om te zien dat alles goed was met de kleine!

En inderdaad, economisch gezien heel gunstig!

Geniet ervan, je ben al op de helft!

liefs

Van harte! Fijn dat alles goed was!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

quote:

Jaa sorry, vindt het ook heel belangrijk dat mijn ouders de naam mooi vinden…

Genoeg stoere leuke bijbelse jongensnamen hoor …!! Enne … ik ben nu al benieuwd naar de naam… dit omdat ik er denk vers voor sta…

Kei gaaf 2 jongens… hier ook echt geen voorkeur. Beide is welkom, als zou ik het wel leuk vinden ooit een meisje te mogen krijgen. Gewoon voor de band later … maar dat is toekomst kletspraat. Denk dat nu 2 jongens voor Jurian erg leuk is.

Geniet ervan meid … enne tja nu al die piemel omhoog zoals tante Sje zegt … dat wordt niet blowen maar …

Gefeliciteerd!!
Fijn dat alles goed is, lekker verder de zwangerschap genieten nu
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hahahahahahahha Mini-boy

wij krijgen er straks wel 2 dochters bij… Schoondochters :smiley:

hahaha die kunnen ook ontzettend lief zijn…

He super meis! Fijn dat alles goed is met jullie JONGETJE! Zeg je de naam alleen tegen je familie? Mijn vriend had het per ongeluk aan zijn ouders verklapt toen ze het huis kwamen bekijken. Dit wordt de kamer van…zei 'ie! Hmmmm! Zijn ouders waren niet dolenthousiast over de naam geloof ik, haha, maar dat kan me niks schelen. Mijn ouders raadden het goed, al heb ik het niet bevestigd. Zij vinden het wĆ©l een hele leuke naam, die goed bij Eva past. Uiteindelijk moeten wij hem mooi vinden he…Verder weet niemand het nog!

Geniet van je zwangerschap enne…Eva krijgt het nog moeilijk (zie je andere topic dat ik Noah’s schoonmoeder zou kunnen worden haha), want ze is ook al gekoppeld aan Jesse van Kikie! Met Rico kan ze geen verkering krijgen, want dat is haar drielingbroer met Morgan! Met Dylano gaat ze naar de disco en zij eten later nooit fruit als ze zouden gaan samenwonen! Hahahaha! Maar Noah maakt een goede kans als Jesse niet meer wil, hahaha en anders zijn broertje wel! Wat zijn we weer heeeeeeerlijk flauw bezig! Hahahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh en Jurian telt nu al niet meer mee

Eva is van Jesse hoor!!!

Liefs

HĆ© Mini Boy! Eef vindt heel veel jongetjes leuk hier hoor, dus ze zou ook best voor Jurrian kunnen vallen! Ik kon alleen niet iedereen noemen, hahaha, dan ben ik lang bezig! Eva is officieel van Jesse, maar die heeft ook nog knappe vriendinnetjes erbij (nu al!), dus ze heeft ook concurrentie en moet strijden voor haar plekkie in zijn harem!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha ik zal morgen aan Jesse vragen met wie hij verkering wil ok?

Liefs