Ok! Hahahaha! Misschien wil hij mijn Eef wel niet meer, nu hij weet dat ze in het badje had gepoept (zie ander topic)!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ok! Hahahaha! Misschien wil hij mijn Eef wel niet meer, nu hij weet dat ze in het badje had gepoept (zie ander topic)!
Ik had al gereageerd daarop! Maar denk dat het Jesse niet zoveel uitmaakt hoor. Jesse doet weer andere vieze dingen. (neus peuteren)En anders is Jurian ook een knap en lief kindje voor Eef.
Liefs
Ooooo, neus peuteren doet Eef dan weer niet! Hahaha. Ach ja, als ze klein zijn, mogen ze toch ook best een beetje vies doen?
Wat goed gefeliciteerd!
Ohhh en Chris heeft gelijk als het gaat om verschil tussen jongens en meisjes bij vaders, mijn man zegt dat Jada aan de ketting gaat en alleen mag trouwen met een pastoor! hihihih kun je dat geloven, ze wind hem nu al om haar vingertje! hihihi we zullen zien iig!
Hahahaha leuke reacties allemaal…
Dus Noah staat op 2 bij Eva? Hmmmm Hij is niet graag tweede keus haha, mijn vriendin heeft ook nog een hele leuke dochter…
@Rainbow: Uiteraard moeten wij de naam mooi vinden, maar hecht ook wel een beetje waarde aan de mening van mn ouders… Als ze hem redelijk vonden dan deed ik de naam alsnog wel hoor… maar ze vinden hem super…
Verder weet niemand de naam, en krijgt ook niemand die te weten qua familie.
Zijn jullie al bezig met de babykamer dan?
Ik hoef daar alleen maar te schilderen, en mag het helemaal naar mijn smaak doen… voor de rest staat alles er al in… Ik houdt alles neutraal… niet alleen maar wit hoor, maar ik heb een keer op tv een baby kamer gezien met een tekst die hun zelf geschilderd hadden… super!!
@Malawimamajada: Jaa als we een dochter kregen, dan had ze ook aan de ketting gemoeten hahahaha!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Leuk dat jullie een jongetje krijgen.
Gefeliciteerd en geniet nog van je zwangerschap!
Groetjes,
Sandra
Gefeliciteerd Melanie, maar ik neem aan dat Noah en zijn broertje gelijk lopen in de zin van de kleding die hij toen paste kan zijn broertje ook aan want een trui in de zomer is wel erg warm
Groetjes,
Michèle
@Michèle: Ik heb al Noahs kleding bewaart, Zomer Winter… en Deze word als het goed is in November geboren… dus Winter… en Noah is in Maart geboren… Op de dag dat Noah geboren is lag er een dik pak sneeuw hier haha
Ah oke dus het gaat redelijk gelijk dan inderdaad. Nee want als er een half jaar tussen de verjaardagen zit dan heb je er niet veel aan
Groetjes,
Michèle
Neee inderdaad Michèle…als het goed is past het ongeveer…
En mama vindt het helemaal niet erg om te shoppen hoor hahhaha
Super, gefeliciteerd met je 2de knaapie, fijn dat alles er goed uit ziet.
Geniet ervan…
Gr Patries
Pfffff genieten doen we vandaag even niet… zweet me kapot joh… En heb de waaier al de hele dag aan…Het is hier 30 graden binnen… en bij Noah is het nu 32 graden.
ben de koffers aan t inpakken…en boven is het zooo warm, Noah ligt al vanaf kwart voor 12 in bed, en heeft tot nu toe nog geen oog dicht gedaan door de warmte…
En moet straks nog even naar de winkel… en eigenlijk ook de stad even in om een cadeau te kopen voor mn neefje die maandag 1 jaar word… ze vieren dat morgen…
Heb er eigenlijk even geen puf in vandaag!
Hebben jullie het ook zo warm??
Ik hoorde dat het vanavond en morgen avond flink gaat regenen en omweren hier… bij jullie ook??